Nou net 2 verschillende testen gedaan en beide negatief.... maar nog niet ongesteld... Als het zo blijft ga ik zaterdag nog een testje wagen en ander maandag ff naar de huisarts..... Afwachten maar weer, temp blijft hoog maar het zal wel niet deze maand....
Hey alle weekendtesters van de 27ste, volhouden hoor! Het duurt nog even, maar als we dan met z'n allen testen kunnen we elkaar allemaal feliciteren (hoop ik!) of anders in ieder geval troosten. @Aura, misschien kan je later nog posi testen, een paar pagina's terug testte iemand ook pas heel laat positief. Sterkte!
Vanmorgen getempt... Temp was weer 37 graden dus de dip van 0,1 van gisteren was weer voorbij... Volgens de gyn is vandaag dag 28 (van de 28 ) maar ja ik wacht nu met testen tot zaterdag. Gezien die van gisteren maagdelijk wit bleef...
Jessy: zoo, jij was er vroeg bij zeg.. Aura: jammer van de nega testen..maar het kan nog hoor, er zijn er ook genoeg die pas na .op nod posi testen! NrG: is echt wel moeilijk om zo lang te wachten he....mijn nod is ook de 27e..spannend! maar doe mee aan testonderzoek..dus dan moet ik op dag 8 de eerste test doen...(gratis testen, heb ik toegestuurd gekregen) Queensan: ja idd, we blijven positief denken! Rian: goed zo, houd die rode duivels weg! Caecilia: mooie temp 2 dagen voor je nod...bij mij zakt mn temp 2 dagen voor nod als ik niet zwanger ben...maar dit verschilt per persoon wanneer temp zakt enzo..hoop dat het raak is voor jullie! Ook wel balen van die negattest van gisteren maar ook nog niet te snel opgeven hoor! Liefs Syl
Verhip: hey! Wij kennen elkaar van het augustus nod forum. Ook ik zat daar helemaal in het begin omdat ik dacht een lamge cylcus te gaan krijgen....maar ik had dus ook lekker op tijd een ei, jij dus ook! Goed zo! Welkom hier! Liefs Syl
Sim: nee, ik bedoel 8 dagen na je ei En dan moet je doorgaan met testen tot je ongi wordt of tot de testen zijn geloof ik, weet het zo niet uit mn hoofd. 1 keer in de zoveel tijd vragen ze weer nieuwe meiden die mee willen doen. Je krijgt dan dipstick testen. Dit staat op de site: Voor onderzoek naar de gevoeligheid van onze zwangerschapstesten zijn wij op zoek naar vrouwen die elke maand vanaf 8 dagen na hun eisprong elke dag een zwangerschapstest willen uitvoeren tot 16 dagen na hun eisprong of het moment dat de ongesteldheid doorzet. Voorwaarden om mee te doen zijn de volgende: 1. Je bent niet langer dan 6 maanden bezig om zwanger te raken. 2. Je bepaalt door middel van de temperatuur-methode, ovulatietesten of persona je eisprong en bent bereid ons inzicht te geven in de resultaten daarvan. 3. Je hebt in het verleden geen problemen gehad met zwanger worden. 4. Je bent bereid om zorgvuldig om te gaan met testen en deze aan het eind van je cyclus aan ons terug te sturen. Jouw testresultaten en cyclusgegevens kunnen gebruikt worden op de site (natuurlijk zonder jouw naam erbij). 5. Zowel jij als wij kunnen aan het einde van elke cyclus aangeven of je een volgende cyclus opnieuw meedoet met het onderzoek of niet. Wij sturen je elke maand 10 zwangerschapstesten op (9 + 1 extra) met de post en per mail een tabel die je moet invullen. Aan het eind van de maand stuur je ons per mail de tabel terug en per post de testen. De testen moet je markeren met de bijgeleverde stickers zodat wij zien welke test bij welke dag hoort. Momenteel hebben ze genoeg mensen gevonden, maar als je mee zou willen doen kun je altijd alvast een mailtje sturen, dat je graag mee wilt doen als ze weer mensen zoeken (dan sturen ze je eerst een vragenlijst) Leek me wel leuk om mee te doen, testjes doen is altijd wel leuk, haha en ook gratis dus, al moet je ze wel terugsturen. Je krijgt er 1 gratis en als je eerder ongi bent heb je ook testen over (je krijgt er 10) Ik heb zelf ook wel andere testen liggen, de wat mooiere testen zeg maar, omdat ik het dan toch wel leuk vind om die te bewaren als ik zwanger zou zijn. Oja, ik had vanochtend ineens bloedend tandvlees, gewoon zomaar..en maar een heel klein beetje hoor, 1 veegje ofzo. toen was het weer weg..verdorie...ook al iets wat ik had toen ik zwanger was en kreeg ver voor mn nod...En ja: mn tanden zijn super gezond, maand terug ng naar tandarts geweest. Bloedneus kreeg ik ook steeds last van als ik zwanger was, want dat heb ik normaal ook nooit. Maar zit nog ver voor mn nod.....*geduld Syl!* Liefs Syl
Nou Syl dan heb je in ieder geval wel een goede reden om te vroeg te gaan testen he . Ik had dat inderdaad ook met mijn zangerschappen, bloedend tandvlees. Wat een rare symptomen he. Nou nu moet je nog 2 daagjes geduld hebben en dan is het testen geblazen meid. Succes met wachten
Zo dat is handig Sylvia gratis testen jammer dat ze geen mensen meer nodig hebben 8) heb je gewoon een excuus om ruim voor je nod te testen, spannend joh! Vooral met bloedend tandvlees. Ceacilia oooow spannend, alleen jammer van je negatest. Tjeempie, alles gelezen, maar alweer alles vergeten. Nou euh succes met afwachten dan maar
Goedemorgen allemaal! @aura: jammer zeg nega test.. maar even afwachten he! @NRG50: aftellen maar @Rian: wat is dat toch bij jou zeg? Vervelend hoor.. @Caecilia: beter dat temp stijgt! @Klingel: wacht, wacht, wachterdewacht.. @mezelf: temp vanmorgen weer 0.1 gedaald, hangt nu nog net boven basale lijn. Heb bij zwangerenkaartjes gekeken en weet dat het nog niet zoveel zegt, maar toch geeft het geen lekker gevoel. Niet echt goed voor mn vertrouwen zeg maar.. maar goed ik moet toch afwachten..
Goedmorgen allemaal, Vanmorgen was ik bij mijn nieuwe tandarts. Hij kon geen foto's maken omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn . Tja, het kan nog he maar ik vertrouw die krampjes die ik voel niet heel erg. Iedereen een fijne dag toegewenst !
Dag allemaal, Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen, alleen........ ben ik alles weer vergeten. In ieder geval heb ik wel onthouden dat er in de laatste paar dagen nog geen zwangeren bij zijn gekomen. Daar moeten we iets aan doen! Ik voel van alles wat ik nog niet eerder heb gevoeld in de vorige cyclussen, dus weet ik niet wat ik daarvan denken moet. Misselijk voor en na eisprong tot de dip, daarna was het met de misselijkheid gedaan. Wel veel afscheiding (ahum, sorry) wat ik anders nooit heb. Vanochtend ineens overgegeven toen ik aan het tandenpoetsen was........ Jammer, he, dat we daar geen zekerheden uit kunnen ontlenen...... Ik heb in ieder geval wel een mooi kaartje vind ik zelf
Hoi dames, ik ben een tijd niet geweest omdat ik me niet teveel bezig wilde houden met het zwanger worden en omdat het elke keer zo teleurstellend is als 't niet raak is..Maar ik kan me niet beheersen, moest hier gewoon een kijkje komen nemen, ik ben er sowieso 24/7 mee bezig.. Wil iemand me trouwens op 29 juli zetten? Heb dan m'n NOD maar volgens mij is ie eerder omdat m'n ei ook eerder was als het goed is..Ik ga in ieder geval de 26e vroeg in de ochtend testen, want die dag vertrekken we op vakantie..
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 209 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 82 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo, ik heb 'm zelf even geupdate.
Ja en ook ik ben weer bij met lezen! Veronika: Ik weet niet waarom de testen bij mij niet werken, ik maak wel LH aan, dat is in mijn bloed aangetoont. Maar met ovutesten kan ik mijn ei nooit vinden, terwijl ik een hele regelmatige cyclus heb. Ik ben er dus maar mee opgehouden Alle meiden die door zijn naar augustus SH*T! Alle meiden op het wachtbankje, wat duurt het wachten lang heh meiden BLEH! Ik pas nu op de tweeling van mijn zus, en als ik dan kijk wat voor schatjes dat zijn (bijna 2) dan heb ik er zelf gewoon zo'n zin in! haha
O Marooz wat leuk zeg een tweeling, dan wordt je met oppassen in ieder geval wel gelijk goed gedoopt wat betreft ervaring met kinderen. Veel plezier.