Ja sim das wel waar, alleen wij zijn bij ons niet anders gewend, dit zijn de eerste kindjes in de familie! haha Ik pas al op sinds baby, dus voor mij straks een rust van hier tot tokio, als ik er 1 mag krijgen in ieder geval
Na een kleine maand afwezigheid kom ik toch ook weer even kijken en melden. Wat heerlijk dat sommigen al lekker zwanger zijn! gefeliciteerd meiden! Ik ga morgen testen omdat vriendjelief dan vertrekt en dinsdag pas terugkomt. Ik was gisteren op mijn halfjaarlijkse intuitieve massagebehandeling. Ik stap die ruimte binnen en het medium zegt: ik mag jou niet masseren, volgens mij ben je zwanger. Nou ja! Hoe kan hij dat nou weten? Hij wist niet eens dat we er mee bezig waren. Maar hij zei dat hij dat hoorde en voelde. Een kleine slag om de arm, als het deze maand niet raak is dan ZEKER volgende maand, want er werd hem verteld dat mijn hormonen rust nodig hadden en dat masseren daarom nu niet mocht. Overigens, is geen gewone massage hoor. Dit is een hele heftige die ook echt pijn doet omdat je dan letterlijk oud zeer loslaat. En loslaten zegt het al....als er een innesteling is en heel vroeg, dan kan dat met zo'n behandeling loslaten. Dus nu ben ik NOG nieuwsgieriger. Wellicht morgen al positief, dan is dag 27. En als het negatief is is er nog geen ramp zolang er geen ongesteldheid is. Liefs en succes aan alle wachtenden met mij!
hi julimEIsjes! hoe gaat het ermee? nog spannende toestanden? natjes, nog getest? hier beetje onzeker. ik temp rond 09uur deze maand, temp is na ei zo tussen de 36.8 en 37. werd ik om 0730 wakker, denk even kijken, is het 36.6 weer slapen.. en om 0830 weer 36.8 gelukkig! weer slapen.. en om 1000 was het 37.2! kortom, dat vaste temp-tijdstip is niet voor niets, zeker bij die rare schommeltempers als ik! zo, en nu een pot thee... liefs luie klingel.
@kim: zo, dat is wel even apart dat die masseur dat zo tegen je zegt! (ook wel een beetje, uh, niet zo heel discreet als je het mij vraagt maargoed) ben benieuwd of hij gelijk heeft, hoop het voor je!
goedemiddag alle, al een tijdje niet geweest en ook niet meer de moeite genomen om ruim 50 pagina's bij te lezen. zo als eerste aan de zwangere gefeliciteerd. en dames in het rood ik ga gezellig met jullie mee naar de bus. ben helaas gisteren ongi geworden. zet nog niet heel hard door maar het is duidelijk genoeg. had ook al niet echt het idee dat het deze maand iets zou worden. dus op naar ronde 2. sterkte alle.
Zo Kim dat is spannend zeg wat grappig dat die masseur dat zegt.. Ik dacht er ook over om naar een waarzegster te gaan ofzo, gewoon uit nieuwsgierigheid dat wou ik altijd al Mijn oma heeft nu een 3e achterkleinkind gehad en kan niet wachten tot de 4e komt, ze zei gisteren dan ook: je houdt je wel aan je woord he! Dat geeft mij ook helemaal geen druk ofzo haha..
He sjors, wat lief van je oma! hahah en nee, totaaaaaaaal geen druk! pfff...maar ze bedoelt het natuurlijk heel goed Ik geloof wel in energiebanen, en geloof ook zeker dat deze veranderen als je zwanger bent. Dus hoop kim dat die masseur dat goed aangevoelt heeft
Jee kim das wel erg goed van die man zeg dat hij dat aan kan voelen. ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eem zwak heb voor z'n mensen hoor. ik hoop echt voor je dat hij gelijk heeft meid.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 209 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 83 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
@klingel: wow wat een verschil in temp. Gelukkig rond je normale temptijd deze maand weer op 36.8. Hopen dat ie hoog blijft, go temp, go temp! @kim: bij mijn zwangerschap had iemand ook een mooi aura om mij heen gezien. Probeer nu maar wat fleurigs aan te trekken, hopelijk kleurt mijn aura dan mee Maar ben wel benieuwd bij jou.
Nou dames ik mag op rood...pff vanmorgen met hevige pijn ongi geworden...ik ga door naar augustus en wil jullie daar niet zien hoor Succes allemaal dames!
Nou dames ik dacht eergisteren mijn ei gehad te hebben, gisteren was mijn temp. maar met 0,1 omhoog gegaan maar dat heb ik wel vaker want dan zou hij vandaag met minstens 0,2 stijgen. Niet dus...vanochtend was mijn temp weer 0,1 gezakt....en ik zit hier op dit moment toch met een drukkend gevoel in mijn buik...pfffff ....net alsof ik ongesteld moet worden....heb het vermoeden dat dit dus mijn eisprong is.
weet iemand wat de status van tischa82 is eigenlijk? staat nog op groen op de 14e! hoop dat ze posi test! @jewel: jammer.... hoop dat je geluk hebt in augustus! @talulah: spannend, hoop dat je ei vandaag of morgen springt! maar moet de temp dan niet wat verder dalen? naja, goed klussen nog maar even dan he! ik had net een test in mijn hand... maar ik heb hem weer weggelegd! =D> voor mezelf
Klingel: nee bij mij blijft hij meestal een dag of 3 op dezelfde temp hangen en daarna schiet hij met 0,3 omhoog. Waarvan hij dit keer 9 maanden lang hoog gaat blijven
pfff al meer dan 80 meiden in het rood... hier ondertussen op de wachtbank.. moet vanaf 8 dagen na ei gaan testen... en dan tot hij positief is, of tot ongi... Meiden: ALLEMAAL VEEL SUCCES
we zijn de helft van de maand voorbij.... in de 1e helft zijn er 22 zwanger geworden; gek idee als je alle 'zwarte' namen nu ziet: wie zal er roze worden? SPANNEND~!