NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @marloes: :D ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben weer een angsthaasje hoor!

en jij jij jij moet ook roze worden al is het maar als beloning dat je de wetenschap steunt (of nou ja de zwangerschapstestenindustrie) door zo vroeg te testen!

ik voel niet zoveel verdachts; heb alleen onwijs beurse titt'n (nieuw voor mij) en hier en daar een steekje (los)

:rolleyes:
    ;)

2. Aura

Aura Niet meer actief

Mag ik op groen?
    Hier nog geen vuiltje aan de lucht....snap er echt geen worst van...hoop dat het zo blijft en dat ik zaterdag wel positief test of gewoon zo ongesteld wordt want wordt gek van onzekerheid....zal zeker zo zijn voor jou (die nu 10 dagen overtijd is) maar jah....geen bloed geeft moed.
    Is het niet erg dat ik mocht ik zwanger zijn pas later positief test is mijn hcg gehalte dan niet te laag?

3. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Dank je!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goeie vraag aura.. kweetniet!
    ik denk dat hcg per vrouw verschillend opbouwt ofzo?
    bij de 1 gaat het sneller omhoog dan bij de ander, maar waarom?

vragen vragen....

5. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Je bedoelt mij denk ik :D
    Geen bloed geeft moed zeggen ze idd, maar toch liever bloed dan deze onzekerheid.
    Heb de moed eigenlijk al opgegeven hoor. Geloof niet dat het nog wat wordt. En dan nog ben ik uitgegaan van een cyclus van 30 dagen en daardoor klopt mijn klusweek ook voor geen meter. Veel te vroeg geweest. Daarom ga ik vanaf volgende maand aan de ovutesten.

Succes iedereen!
    :) :) :) :) :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    whaha... kijk daarom mag ik in het roze...
    nou ik blijf voor je duimen hoor.. als je maar doorblijft schrijven samen met trees..

7. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ik ben best wel stevig, zou dat dan ook langer duren :(

Zou op zich wel logisch zijn.

8. Aura

Aura Niet meer actief

Succes Rian, ik bedoelde idd jou sorry! Hoop dat het toch nog wat voor je wordt en anders wens ik je extra veel succes volgende maand...

I kweet ook niet hoe het werkt met dat HCG, ga het toch eens ff opzoeken....bij mijn vorige zwangerschap die helaas een mk werd heb ik 6 dagen na mijn nod getest (6 in totaal) en 2 daarvan waren negatief....vanochtend express met ochtend urine gedaan....nou ik hoop iig nog ff verder.....

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :) ben je een trouwe lezer hihih? ik denk dat we er maar een boek van gaan maken heheheh.

stel je voor, wij in het roze. ik zou echt niet weten waar ik het zoeken moest! :p
    ja op een roze wolk waarschijnlijk.

maar stiekumme zwartkijker als ik ben, vrees ik met grote vrezen... 8-[

10. Hey allemaal, vandaag is mijn NOD (staat op morgen in de lijst) en ik heb eigenlijk nergens last van. Ja mijn borsten zijn gevoelig en af en toe een steekje in mijn buik dat doortrekt naar mijn liezen. Ik heb vandaag voor de gein een ovutestje gedaan en die is nog nooit zo positief geweest! :confused:

Hier is een foto'tje

Wordt nu toch wel erg zenuwachtig. Zou het na anderhalf jaar toch zover zijn?

En ik heb echt een eisprong gehad bij de 'bijna' positieve testen, donkerder werden ze bij mij niet

11. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Dat is inderdaad wel een dikke streep Energy. Na anderhalf jaar word het wel tijd he meid. Houd ons op de hoogte hii.

12. Morgenochtend ga ik testen, heb de Kruidvat cassetes al in huis.
    Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte

13. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Heel erg veel succes dan he meis.

14. Dank je, jij ook succes met wachten. Dat vind ik altijd het ergste van alles.

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Heb net een gewone cb test gehaald (just in case ;) ) Jeeh wat zijn die duur! Voor die prijs had ik meer dan 9 Matcare testen... Maar ja bij mijn 1ste zw positief getest met de CB op NOD+1 dus daar geloof ik het meeste in:) Nu maar hopen dat ik hem zaterdag mag gebruiken en dat ie een vette + geeft!

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Nou op zich gaat dat best goed dat wachten, al zeg ik het zelf. Ik heb er nu wel een goed gevoel over eigenlijk. En wat zijn nu eigenlijk 9 dagen he ;) . Dat is nog wel vol te houden ahm ahm.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :confused: :D nou dat streepje lijkt me wel duidelijk!
    =D>

morgen veel succes! (voor zover nog nodig ;) )

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Energie: inderdaad zeg...wat een duidelijke streep! Ik denk ook dat je zwanger bent hoor! Toch spannend, ben benieuwd naar je test morgen

19. Aura

Aura Niet meer actief

Oooh wat een een vette streep zeg! Ik duim mee voor je morgen!

20. spannunnddd... kan niet missen.. wedden dat je zwtest morgen positief is!

Deel Deze Pagina