NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jullie maken me nog zenuwachtiger dan dat ik al ben. Zou het echt helemaal te gek vinden.

Wat ik dan wel weer een beetje jammer vind is dat we net een jaarabbonement op Disney hebben aangeschaft en ik dan niet meer in mijn favo rollercoasters kan. Maar dat heb ik er graag voor over :)

Ik kan nu echt bijna niet meer wachten, maar heb mezelf en vriendje belooft pas te gaan testen als ik overtijd ben.

Ga nu eerst ff naar de hema, ff een bak voor cd'tjes aanschaffen. Heb net een nieuwe laptop en dan is mijn bureau ook meteen opgeruimd. Tot strax!

2. Wahaha, niet indiscreet. Het is geen gewone masseur, het is een medium die intuitief masseert. ;) Dus je gaat er niet heen voor de spierpijn ;)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi kim,

ik bedoelde meer als ie zoiets in een groep zou zeggen ofzo. het confronteert wel, bv als je niet wilt dat iemand anders er iets van weet!

maar als het een medium is en jij komt daar dan is het logisch dat hij dat soort dingen kan zeggen natuurlijk.
    en als een heavy massage niet goed voor een minibeebje zou zijn is het ook verantwoordelijk dat hij niet wil masseren.

maar, stel je bent nu en volgende maand niet zwanger, geloof je dan nog in hem?

ik bedoel, je krijgt nu misschien wel méér hoop gebaseerd op een buitenstaander, is dat niet 'eng'?

ik geloof trouwens wel in intuitie (zeker van jezelf) dus ik hoop echt dat hij gelijk heeft, dan zou ik hem zeker een bloemetje geven :D

liefs
    klingel.

4. @Energy84: jeutje! Ik wist niet dat posi ovutesten ook een teken van zwangerschap konden zijn. Die meten toch een ander hormoon? Wat spannend!

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dta kan!
    lees hier maar eens
    http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik ga trouwens vanaaf lekker uit (eten) met collega's.
    wat zal ik nou weer voor niet(veel)drink-smoes gebruiken? :rolleyes:

ik heb al 2x een antibiotica-kuur gefaket, ben al 3x de bob geweest... :-k
    is toch verdacht voor iemand die werkt in de wijnen en bekend staat als feestgang(maak)ster :(

op een of andere manier heb ik telkens vlák voor nod meerdere etentjes en feestjes!

murmel.... 8-[ :-k

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @Energy84

Ik zeg dat je zwanger bent
    doe maar snel een zw test en join us bij de maart mama's :D

8. veronika

veronika Niet meer actief

Zeg je toch gewoon dat je een beetje misselijk bent?? ;) :)

9. Ook als het nu of volgende maand niet raak is geloof ik nog in hem. Ik werk zelf ook als medium en ik weet dat tijd iets relatiefs is aan de andere kant. Bovendien is alles wat je ziet een momentopname. Dus in mijn toestand van gisteren zag hij die energie. Als ik over een week weer ga zou dat anders kunnen zijn. Maar persoonlijk geloof ik dat ik binnenkort een positieve test heb! Ik heb het zieltje al horen zeggen: Mama ik kom eraan! En dat was begin deze week toen ik een keer wakker werd om 6 uur.

Call me crazy, call me anything you like, maar tot ik ongesteld zou worden heb ik nu leuke dagen ;)

10. Oh en kijk eens naar wat miss butterly ooit heeft gependeld voor me: zwanger juli'08 pos. test aug'08; een jongen
    Dat komt toch akelig in de buurt van nu. Jeej!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    i call you een positieve (gooise) meid, is dat ook goed?

enjoy the good vibes zou ik zeggen...

en laat maar komen de beeb die bij het stemmetje hoort!

:D

12. veronika

Goh dat lijkt me wel een mooi moment! Ik hoop met je mee dat je dit verhaal over een jaartje of 6 aan hem/haar kunt vertellen. [-o<

13. @Klingel, maar mijn Brabantse nuchterheid heb ik ook nog hoor, haha. Al zal die de komende dagen even lekker ver te zoeken zijn. Ik zweef! And I like it.

@Veronika, ja, dat zou mooi zijn. Mocht ik positief testen, dan ga ik een dagboekje bijhouden gericht aan het kindje en dan zal ik dit erin zetten. Thanks, dat idee komt van jou!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @veronika: een beetje misselijk :rolleyes: umhm tja.. kweetniet!
    misschien moet ik maar gewoon 'pure' wodka gaan drinken (lees water) ofzo :) en zelf alle rondjes halen 'mag ik 3 wijn 2 bier en 1 laagje water in een whiskyglas' :)

t stomme is dat ik dit uitje (weer eens) geregeld heb, maar al wel een jaar geleden en iedereen leeft er onwijs naar uit. komt de sommelier aan met 'ik ben de bob' :^o

hihihhhiih komt wel goed ik fake wel weer wat!

(het liefst zou ik 1 collega willen betrekken in mijn geheim zou wel zo makkelijk zijn op het werk.. maar ik twijfel over wie!)

@kim, wanneer ga jij testje wagen?

liefs
    klingel

15. veronika

@Klingel: Leuk dat je sommelier bent! Manlief heeft laatst zijn brevet gehaald (hobby), en heb al veel lekkere wijn mee mogen proeven :)

Kun je niet onder het mom van proeven ook echt proeven? Mini slokjes en uitspugen? Maak je er een groepsproeverij van. (Trappen ze vast niet in.) Als ik nog iets geniaals bedenk hoor je het :-s

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @veronika: best een goeie, maar ja ik denk dat ik mijn team op een uitje moeilijk kan overtuigen dat ze alles weer moeten uitspugen :)

komt wel goed, hihih

@kim: ja een dagboekje aan je beeb, daar verheug ik me nu ook al op! heb al wel een zwangerwordpogingdagboekje, met allerlei schijfsels, testjes, bonnetjes van stiekumme baby-shopsels en zo voort. *zucht*

was eergister bij de v&d, hebben ze de hele nijntje-baby-collectie vet in de aanbieding! :confused:

kon me niet geheel inhouden :oops:

:p

17. @Klingel. Morgenochtend. Is vroeg, I know, maar wil graag met vriendjelief testen en die gaat morgen weg tot dinsdag :D Ik heb toch nog 3 tests liggen, dus eentje morgenochtend kan geen kwaad. En nu ik net las van die ovutest ga ik dat voor de grap opok stiekum vanavond doen denk ik. Al las ik dat negatief dan ook eigenlijk niets zegt. Ben wel in voor een geintje.

En over de alcohol. Zeg dat je solidair bent met de rokers ;) Zij niet roken, jij niet drinken :D

18. Dat dacht ik ook, ff een geintje, ovu testje doen, heb er toch zat van. Maar nu die toch echt positief is wordt het wachten alleen maar erger.

Ook zoiets, ik wou toch ff naar de hema voor een cdbox? Stond al beneden op de parkeerplaats toen ik me realiseerde dat vriendje de auto mee heeft naar het werk... Was ik ff vergeten

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mag opzich nog best he... er is nog geen bloedband met de kleine.. die komt pas later

Deel Deze Pagina