@energy! de zwangerschapsdementie is ingetreden! @kim: ik duim voor je vanaaf en morgen hoor! ik wil zelf ook heel graag morgen testen maar ik durf niet arrghhhhhh heb dinsdag (geloof ik) een ovutest gedaan, die was nega maar ja dat was 5 dagen voor nod he.. humz nou ik ga even actie ondernemen, klaar met pc-en. liefs! ps natjes where r u?
tjeempie jullie kletsen veul! Wow Energy, kan je niet nu ff testen hihihi jouw test moet morgen haast wel positief zijn!
hallo hallo! Ik heb me toch wat vreemds... Ik heb de hele dag zowat ongi pijn,ik hoop dat het het oprekken van de bm is hihi
hoi hoi iedereen eigenlijk moet ik me hier weer melden ! als het goed is is me nod nu 30 juli , ik slik nu namelijk duphaston dus me nod is eerder maar heb me op de augustus lijst eerder gezet namelijk 1 augustus als ik dan nog niet ongie ben ga ik testen
hoezo dan... dag 15 van je cyclus zou toch wel kunnen? je hebt ook wel cycli van 29 dagen gehad, las ik
Ja je zou denken van wel maar dit heb ik nu bijna al 5 a 6 dagen last van Ik voelde en zag op de ovu test dat mijn eisprong al geweest is op de 13de,dit duurt gewoon te lang...
humz dan is het geen ei pijn maar gewoon eh ja wat is het? 1 van die 2834701934000000000 pijntjes die je lichaam je zonder verklaring laat voelen? ik heb ook rare buiksteekjes dingetjes dangetjes. snap niet. ach over een paar dagen zullen we het weten... puzzcat nog wat langer geduld, erg he!
Zo ik ga maar eens naar huis, ik heb het heeeeeeeel druk gehad vandaag (NOT). Heb de hele site van peeonastick zitten lezen, geinig zeg! Ondertussen nog steeds geen ei gevonden (let niet op m'n banner), misschien te laat gaan testen of niet vaak genoeg, en anders test ik wel door tot de komen en direct daarna gewoon alvast voor de volgende. Dat ik m niet weer mis... En zo ben ik zelf sponsor van de testenindustrie geworden, gatver! ](*,) #-o
Hoe staat het met het wachtbankje? Iemand nog wat lekkers? Ik heb het bankje maar weer ingeruild voor een lounchbank.. hihi...
Dames, ik heb even een domme vraag.. Is het zo dat je alleen zwanger kunt worden rond je eisprong? Ik vind het moeilijk te geloven dat alle ongewenste zwangerschappen/ongelukjes precies rond de eisprong waren? Er is toch altijd wel een kans(je) dat je zwanger wordt? *confused*
Het is niet een domme vraag!Ik dacht dat eerst ook dat je elke dag zwanger kunt raken,maar echt je eicel is er maar een paar uur Weet je wat de natuur erg leuk heeft verzonnen?Dat je meer zin hebt in klussen als je je eisprong verwacht Denk dat je daarom qua vrouwen instinct "perongeluk" zwanger kunt raken Ik zet het tussen haakjes want perongeluk dat bestaat niet,je gebruikt anti conseptie (op de voorgeschreven manier en op de goeie sterkte) of je gebruikt het niet... Al moet ik zeggen dat het niet gebruiken EN op de goeie momenten klussen bij mij geen flikker uitmaakt GRRRR sorry....
Ik denk dat veel van die ongelukjes gebeuren bij dames die - net zoals ik dus - eigenlijk geen idee hebben wanneer in die 28 dagen nou eigenlijk je ei springt. Plus het feit dat de zaadjes een paar dagen kunnen overleven. En ongetwijfeld zijn er dan nog ongelukjes als een ei echt een heel afwijkende timing heeft. Maar zwanger zonder ei kan natuurlijk niet...
Ja puzzcat zo dacht ik het eigenlijk ook en het is ook oneerlijk verdeeld.. Maar kijk wat ik op internet vond over de kansen om zwanger te raken: Dag Kans Dag Kans 1 t/m 6 0,1% 13 17,3% 7 0,7% 14 14,1% 8 2,5% 15 9,1% 9 5,5% 16 4,9% 10 10,4% 17 1,9% 11 14,6% 18 t/m 28 0,6% 12 16,9% Ik wil niemand ontmoedigen en deze cijfers zijn maar gemiddelden, maar er is dus wél altijd een kansJE!
Die percentages zullen wel kloppen, maar je moet wel altijd een eisprong hebben. Dit kan ook eerder en later dan je verwacht zijn, dus is er gedurende de hele maand een kans(je). Grappig, waar heb je dit gevonden?
Hier: http://www.sexwoordenboek.nl/cyclus_zwangerschap.html En ik snap dat er wel een ei moet zijn wil er een bevruchting plaats vinden, ik ben dom maar niet zó dom
Ik heb nog een zak bbq chips voor op het wachtbankje Wou net lekker een paar pruimen eten, maar die smaakten mij totaal niet