Oh ja vandaag op mijn werk mannelijke collega helemaal in tranen. Hij was gisteren met vriendin voor eerste echo geweest (8 weken), bleek het vruchtje niet meer te leven... Is waarschijnlijk met 4 weken fout gegaan. Vond het zo zielig! Zat bijna mee te bleren.....
It's A Girl! Milk, you're going to be the proud parent of a baby girl, and just look- isn't she just so damn cute! Based on our remote test results, your beautiful baby girl will weigh about 10 lbs, 4 oz and have blonde hair and brown eyes. Truly a Wonder To Behold!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 209 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 83 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @aura, je staat in het groen @Energy, staat je goed dat roze hihi
Mijn vriend weet het nog niet, is pas kwart voor acht afgewerkt. Iemand id'tjes om het hem te vertellen? Owh jah, iedereen bedankt voor de felicitaties. Ga alleen nog niet met HCG'tjes strooien, ben anders bang dat ik niet meer genoeg heb...
wauw Energy! Ik zit net een half uurtje door te lezen, toen las ik dat je de test wilde doen, en opeeens zie ik het plaatje ! EN....ZWANGERRR ! waaaauwwww, GEFELICITEEERD! wat een goed gevoel zal dit zijn ....
We eten vanaaf bij zijn ouders, en die wil ik het nog niet meteen vertellen... iemand nog iets meer? Het is ook zo onwerkelijk
Ja, haal het boek van Kluun: "Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" Erg grappig boek, en ik denk een leuke manier om t te zeggen Link op BOL.com
Uhm bv test onder zijn bord neerleggen, of zeggen, zie je niks aan me... of dat hij over 9 maanden vakantie moet nemen, of ja ik weet er zo even niets meer.
@ Aura heyy ik zie dat jij hebt laten pendelen door miss butterfly ofzo, wanneer je zwanger zou raken. Heb je dat hier op de site laten doen? Ik wil het ook eens proberen namelijk 8)
Bij het zien van mijn naam in het roze, springen de tranen in mijn ogen. Ik had nooit verwacht dat het na anderhalf jaar toch zover kon komen. En nu maar hopen dat het blijft plakken...