NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    @ Natjes vind het zo erg voor je :( dacht echt dat jij zwanger was ..... *knuffel*

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bloesem gefeliciteerd!

3. Hey meiden, bedankt voor de felicitaties, en de 2 andere zwangeren ook gefeliciteerd (weet alleen niet meer wie het was :oops: )

@Natjes, balen joh! Tis niet leuk om weer ongi te worden.

Ik had inderdaad PCO en zonder medicijnen.

Heb vriend er een beetje mee overvallen. Hij pikte me op voor onze flat om meteen door te rijden naar zijn ouders en ik schoof gewoon de test onder zijn neus. Hij was/is helemaal verrast en kan het ook niet geloven. Hij wil dat ik morgenochtend samen met hem nog een test doe om het helemaal zeker te weten.

4. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Bloesem en Mieke gefeliciteerd!

Natjes wat onwijs balen zeg, sterkte...

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Wel super om het gewoon zo te doen! Leuk hoe hij reageerde! En leuk om morgen nog een keertje samen te testen, toch?!

6. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @Verhip: kan me voorstellen dat je helemaal happy bent. Dat scheelt even ten opzichte van je laatste cycli. En dan ook nog lekker op vakantie. Hopelijk goed nieuws als je terug komt.

@ zwangeren: gefeliciteerd!

7. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Energy84, Bloesem en Mieke van harte gefeliciteerd, zomaar drie op 1 dag, dat zijn de betere dagen...

Natasjes echt ontzettend balen zeg...

verder 2 rare dingen op een dag: ik zeg tegen mijn zoontje wie heeft er een baby in haar buik en hij tante...en toen mamma ook, dus ik denk even doorgeinen..en wat wordt het..een meisje

doe ik net die komische test inderdaad zwanger en een meisje.

al is het niet zo dan was de hoop wel erg leuk

Kim een buurtgenoot zie ik...

Verder morgen een weekje op vakantie...
    Dus even rustig van mijn kant en dan als ik terug ben mag ik bijna gaan testen.

Tja klingel uit zelfbescherming neem ik maar geen testen mee, want anders zijn ze op als ik terug ben

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Passagierslijst juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami
    2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx
    3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78
    4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh
    5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85
    6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29
    7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977
    8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23
    9
    : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28
    10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon
    11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr
    12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81
    13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44
    14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226
    15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa
    16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn
    17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & loesmari
    18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981
    19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen
    20 : Dora & Poeki
    21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe
    22 : Nikita23 & Thalina & Coni
    23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje
    24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej
    25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah & Pientje
    26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile
    27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou
    28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni
    29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda
    30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie
    31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979

209 passagiers voor de roze tractor!
    25 Zwanger!!, 84 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon 16 Juli
    1. Madeliefjuh

Testmarathon 18 Juli
    1. Mencintai
    2. loesmari
    3. Natjes
    4. Lonnie26

Testmarathon 26 Juli
    1. Nourelhouda

Weekendtesters ;)
    Testmarathon 27 juli
    1. NRG
    2. Sim80
    3. Mama Patricia
    4. Puzzcat24
    5. Ppa
    6. Remman
    7. Shannah

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ;)

ps: heb mijn naam ff veranderd in roze(maar twijfelt nog vanwege de vage testen.)
    Maar ik krijg de tractor niet inbeeld.of zien jullie hem wel?
    Heb alles zo getypt (denk ik als het moest) :(

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Energy, Mieke, Bloesem & Loesmari

GEFELICITEERD MEIDEN

Meiden die de :evil: :evil: weer op bezoek hebben, heel veel suc6 in augustus!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goodmeuning mEIsjes!

hee wat een mooie roze dag: Energy, Mieke, Bloesem & Loesmari supergefeliiiiiiiii! :baby:
    geniet en geluk! :D

@natjes: nouwwwwww MOPPER dat had ik niet verwacht :( klinkt inderdaad of er iets is mis gegaan.... augustus moet jouw maand worden hoor! *knuffel-emoticon*

@mezelf: de hele nacht :-& kotsmisselijk :pale: geweest, niet normaal!
    ik wijt het maar aan de enorme spa-rood-overdosis die ik gisteravond tijdens etentje&uitgaan tot me heb genomen.... (lekker trouwens, 1 dronken collega schreeuwde: 'jij bent lekker zwanger la-la-la-la-la'! :confused: )

om 06 benieuwd naar temp (zou die alweer laag zijn?) is ie om 06 al behoorlijk hoog :confused:

en sindsdien ben ik aan het spoken.

op bank met dekentje: alle 3 de poezen bovenop elkaar op mijn schoot.

lief ging net weg, die zei, 'dit is zeker ook weer een raar geintje van je lijf ofzo?'

ik weet niet hoor.
    als borrelende darmen, 324 pukkeltjes op decolleté en misselijkheid en hoge temp en megabeurse (.)(.) allemaal geintjes zijn van lichaam dan ben ik er klaar mee, dan stop ik met zwangeren, het forum, alles, en ga in het klooster!

(ohnee toch niet :oops: ;) )

anyway: opeens zou het me niét verbazen als ik zwanger ben. . 8-[

en dan zou ik me echt helemaal dood schrikken! :confused:

ik durf niet meer te testen.
    ik kruip onder de dekens en kom er zondag pas weer uit!

wie durft er wel te testen vandaag?

make it PINK!!!
    liefs
    kotsklingel.

11. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Klingelllll, dat klinkt echt heel erg goed.. ongeveer alle zwangersyptomen heb jij wel.. Spannend!

Hier vanmorgen temp weer omhoog, maar voel verder helemaal niks, dus hier nog niet zoveel vertrouwen in een goede afloop!

12. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Passagierslijst juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami
    2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx
    3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78
    4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh
    5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85
    6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29
    7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977
    8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23
    9
    : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28
    10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon
    11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr
    12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81
    13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44
    14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226
    15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa
    16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn
    17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & loesmari
    18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981
    19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen
    20 : Dora & Poeki
    21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe
    22 : Nikita23 & Thalina & Coni
    23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje
    24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej
    25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Pientje
    26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile
    27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou
    28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah
    29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda
    30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie
    31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979

209 passagiers voor de roze tractor!
    25 Zwanger!!, 84 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon 16 Juli
    1. Madeliefjuh

Testmarathon 18 Juli
    1. Mencintai
    2. loesmari
    3. Natjes
    4. Lonnie26

Testmarathon 26 Juli
    1. Nourelhouda

Weekendtesters ;)
    Testmarathon 27 juli
    1. NRG
    2. Sim80
    3. Mama Patricia
    4. Puzzcat24
    5. Ppa
    6. Remman
    7. Shannah

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ;)

Heb even de traktor er weer bij gezet.

En ik heb mezelf op de 28e gezet aangezien ik dus mijn eisprong gisteren heb gehad.

13. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    ooooh spannend Klinkel, ik duim voor je!

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Zwangere meiden: gefeliciteerd! Loesmari: Dat je test maar snel donkerder mag worden! :D

KLingel: wow, klinkt spannend meid! Ik ben erg benieuwd hoor! Zou mij ook niet verbazen als je zwanger bent..om eerlijk te zijn: dat gevoel heb ik al een paar dagen bij jou..dat je zwanger bent...dus ik hoop het echt voor je!

Ik ben vanacht ook misselijk geweest maar denk dat dit komt doordat ik een paar keer mn best uit moest voor onze kleine meid...ben daar nog nooit misselijk van geweest (vaak bed uit moeten) maargoed denk wel dat het daardoor kwam hoor :D

Ik zit nu op dpo 6..pfff..schiet niet op!

Liefs
    Syl

15. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Alle zwangeren gefeliciteerd!
    Klingel, ik ziet hier op mijn werk met een moe en verkouden snothoofd, en ik wist niet hoe ik ik de dag door zal komen. Maar jou berichtje vrolijkt me weer helemaal op :D Geweldig! Maarre volgens mij ben jij HARDSTIKKE zwanger hoor! Wanneer ga je testen?

16. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Zo, wat een zwangeren erbij! Van harte gefelicitteerd hoor!
    Natjes; ik was er ook van overtuigd dat je zwanger zou zijn. Extra balen voor jou. Ik ben benieuwd of je ook zwanger was en er nu iets mis is gegaan.
    Talulah: ik ben bang dat je een verkeerde lijst hebt gebruikt omdat in de testronde van 27 juli Lynni helemaal onderaan stond en nu niet meer.
    Vandaag is mijn temp weer een stukje hoger geworden. Ik weet niet zeker of ik de testmarathon van 27 juli haal. Ik ga donderdagochtend weg en kom zondagavond terug. Heel misschien dat ik donderdagochtend al test, maar weet het nog niet zeker.
    Groet, Shannah

17. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Helaas mag ik ook op rood :cry: :cry:

Baal er echt van deze keer.. Goed geklust via ovutesten, dan denk je toch het zal toch wel bijna raak moeten zijn dit keer, maar niet dus.
    OP 28 juli moet ik naar de gyn (nacontrole van iets wat zich een jaar geleden heeft afgespeeld, niks met zwanger worden te maken) en dan wil ik dat hij ook eens nakijkt waarom ik nu al 2 maanden achter elkaar een aantal dagen na eisprong flink bruinverlies heb, vind het wel een beetje eng eerlijk gezegd. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Verder voor alle meiden: veel succes! En klingel; ik denk ook dat je zwanger bent, dat dacht ik paar dagen geleden al bij jou, gek he? :D

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Klingelll, ben benieuwd, klinkt goed!

Dus je bent van plan om zondag te gaan testen?

Spannend... :D

19. Nou meiden. ovutest wees niets uit en de zwangerschapstest ook nog niet. Maar toen ging ik terug kijken in mijn agenda en zit ik dat ik 10 dagen geleden pas mijn eisprong gevoeld heb, haha. Hoezo VEEL te vroeg getest!? Maar my God, ik heb vanaf een uur of 4 echt bijna niet meer geslapen zo enthousiast was ik. En ineens voelde ik ook mijn borsten als ik op mijn zij lag dus werd ik nog enthousiaster.
    Nu maar wachten tot maandag, dan bn ik officieel over tijd.

Verder durf ik op mijn lijf niet af te gaan. Die bortsen had ik vorige maand ook en toen werd ik ongi. Bovendien heb ik vandaag hoofdpijn, maar ja kan ook door het slaaptekort komne. Of van de grote bak popcorn in de bios gisteren.
    Afwachten dus.

@Klingel: Je zegt het goed, volgens mij schrikt iedereen zich een hoedje als die test ineens posi is. Ik ga echt gillen hoor!

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Klingel dat klinkt heel spannend! Maar hoezo schreeuwde je collega dat ineens? Had je verteld dat je bezig bent?

Deel Deze Pagina