meis wat jammer nou! Hou moed! Dat bruinverlies heb ik de laatste twee maanden ook. Duurde 2 volle dagen deze keer. Maar ik denk dat je lichaam soms even zo'n grote schoonmaak heeft. Ben wel benieuwd wat je gyn zegt hierover.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 210 passagiers voor de roze tractor! 26 Zwanger!!, 86 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah 8. Lynni Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Jammer voor de meiden die ongi zijn geworden.. Is altijd balen, maar dadelijk er weer vol goed moed tegenaan Ik heb echt weer last van jankbuien...wordt niet goed van mezelf zeg, haha...kan echt om alles janken zeg, natuurlik vooral van zielige dingen zoals gisteren bij Babyboom, bijna hele tijd gejankt...ik moet al janken als ik lees dat iemand zwanger is.....ja, echt waar..vind dat zooo mooi! Maar ook om de kleine dingetjes die nergens op slaan enzo..... echt irritant hoor, maar k zit nu toch lekker alleen, niemand die het ziet! Heb er lange tijd geen last van gehad (voor nod bij vorige zwangerschap en tijdens zwangerschap, erna eigenlijk niet echt) dusse, ik leg nog ff een nieuwe tissuedoos hierneer, wel zo handig..
Nou Sylvia , je bent niet de enigste hoor. Ik had het gisteren ook bij energy. Dat is iemand die al anderhalf jaar bezig is om zwanger te worden. En dan maken wij het eigenlijk van dichtbij mee (interactief dan hih) dat ze daadwerkelijk zwanger is nu. Nou dat emotionele komt dan door mijn scherm heen hoor. We zullen het er maar op houden dat het zwangercshapshormonen zijn
Bloesem gefeliciteerd!!! En degenen die ongesteld zijn geworden, balen en veel succes de volgende ronde. Klingel ah klinkt wel heel goed!! Ga nou gewoon testen verlos ons van onze nieuwsgierigheid zo spannend. Ben ook een beetje misselijk, maar denk dat dat komt door de spare ribs van gister en dan met name die hele berg knoflooksaus, blehhhggg eet nooit meer knoflooksaus maarja dat zeg ik elke keer als ik het heb gegeten...
Dat emotionele heb ik ook, maar al sinds de zwangerschap van Jason, is niet meer weg gegaan shit, ik vergeet altijd babyboom op donderdag, zo stom, dus elke keer kijk ik het op vrijdag op uitzending gemist, maar die beeldkwaliteit is minder. en kan ik niet lekker languit op de bank liggen
Hey meiden! Gisteravond laat had ik ineens lichte bloedverlies,als mijn eisprong op de 13de was Kan het een innesteling zijn!WOOHOO Nu heb ik het niet meer! Nou,maar hopen dat het goed nieuws is!
Hier nog steeds niets. Heb gisteren met een clearblue digi getest (nu hou ik echt op met testen, lijkt wel verslaving) maaaaar, NIET ZWANGER stond er. Op de teststrip stond wel een heel klein streepje, maar vorige week was dat veel duidelijker. Heb ergens gelezen dat je er dus ECHT niet naar kan kijken. Het schijnt meerdere hormonen te zien en daardoor kan je 2 streepjes hebben. Dus niet perse het zwangerschapshormoon. Verder de vele zwangeren GEFELICITEERD! Groetjes Rian
hij pikt ook lh op... dus hormoon voor de ovulatie.. Ik heb ook een paar keer getest met de digi toen ik opeens een hele lange cyclus had ( 90dagen ) en toen had ik soms wel 2 streepjes, soms maar 1. toen ik zwanger was had ik 2 knal blauwe strepen.
Oei als ik dat had geweten, volgens mij vorige week nauwelijks geklust. Dat was vorige week woensdag, wanneer kan ik dan nod verwachten?
He, maar dit lichte streepje kan dus niet van ovulatie zijn. Zou het dan..... Leuk zo`n monoloog. hihi
7 Juni 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 6 Juli 2008 Een beetje vruchtbaar 7 Juli 2008 Vruchtbaar 8 Juli 2008 Erg vruchtbaar 9 Juli 2008 Eisprong 14 Juli 2008 Innesteldag 23 Juli 2008 Vanaf hier kun je testen 1 April 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Hier kom ik dan uit als vorige week woensdag mijn ovulatie dan was, maar zoals ik hierboven heb geschreven hebben we vorige week bijna niet geklust volgens mij. Dit zou trouwens ook betekenen dat ik dit keer een cyclus heb van 46 dagen. Beetje vreemd. Mijn NOD zal ik dan wel verplaatsen naar 23 juli. Of wil 1 van jullie dat doen? (die dagen overtijd wordt ik ook niet goed van)
KLINGEL laat ons nou niet langer in spanning! alle zwangeren van gister SUPER GEFELICITEERD, heerlijk weer wat roze in de lijst! Hier alles rustig, had gister echt zeurende pijntjes onder in mijn buik, en eige nlijk voel ik dat constant... :-s Nou ja wil mezelf geen hoop geven, duurt al zo lang, zou het dan toch eindelijk? Neee... niet aan denken
Over een ovutestje struikelen gaat heel makkelijk hoor Alle rode meiden, balen, en op naar de volgende ronde. Mijn vriend zei vanochtend al: "zie je wel dat je altijd hoop moet houden..."