Dank je klingel, ik doe mijn best.. Dat is wel toevallig Marloes zeg. Ik hoop dat jullie weer samen zwanger worden in 2008.
Hihi, Ja, Marloes en ik komen elkaar ook overal tegen haha Gezellig wel! We lopen ook bijna gelijk met nod dus spannend! Ik mag as zondag de eerste test gaan doen..altijd leuk, testen Caruli heeft voor mij trouwens in sepember een jongen gependeld KLingel: ohoh, spannend zeg...morgen testen!
@ Milla Rose, tis via de natuurlijke weg gegaan. In Januari kwamen we erachter dat ik PCO heb en heb ik een doorverwijzing gekregen voor de diëtiste, aangezien ik aardig wat overgewicht heb. Nooit een afspraak gemaakt, want ik kreeg een nieuwe baan en we wilden het even over ons heen laten komen. We hadden deze maand besloten om weer eens contact op te nemen met de gyn, want ik ben ong 10 kilo afgevallen door mijn nieuwe baan. Maar dit bleek uiteindelijk niet meer nodig
@ Mama Patricia, ik heb gisteren een ovu gedaan voor de gein en die was echt knalpositief, daarna door de meiden hier overgehaald om een zw testje te doen en deze was ook meteen heel duidelijk. Ik zal de foto's ff in mijn album zetten edit: ze staan in mijn album, mijn ovu test was dus echt knalpositief
Ik kijk/lees hier nog vaak even mee, gun het iedereen om zwanger te zijn! Alles gaat goed, hebben woensdag de eerste echo gehad en het hartje klopt! zoo bijzonder! Ik moet het nu dus echt gaan geloven... Veel succes morgen!
hallo allemaal! eigenlijk was mijn nod 1 augustus, maar heb woensdag mijn ei gehad dus wil iemand mij op 30 juli zetten? pff hoop dat het deze maand eindelijk raak is! heb wel een goed gevoel over deze maand, weet niet waarom?... xx
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & Puzzcat24 211 passagiers voor de roze tractor! 26 Zwanger!!, 88 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Gefeliciteerd Energy! Ik voel me nog meer onzeker worden..Toenstraks een klein veegje roze op het papiertje en sindsdien helemaal niks meer....nou wacht het voor de verandering weer af....wellicht stilte voorde storm :S?!?!?!
Heb meestal mn eitje pas erg laat... maar begin toch al op tijd met testen, omdat ik m niet wil missen als ie misschien eerder komt! Maar valt toch niet mee, je moet zooooo lang wachten! Meende gisteren trouwens wel dat ik een soort van eisprong-achtig gevoel heb, dus t zelfde wat ik normaal voel als ik dus echt mn eisprong heb... maar ovu-testen zijn nog niet eens licht positief geweest, dus neem aan dat ik dan toch echt nog geen eisprong gehad kan hebben. Toch voor de zekerheid nog geklust gisteren (mannetje bood t zelf aan, ondanks dat ie ziek was, lief he!) M'n temp was vanmorgen trouwens ook nog niet echt gestegen (0,1 maar) dus neem aan dat mn eisprong toch echt nog moet komen, of wat denken jullie ervan?
Zag trouwens dat Loesmari op de testmarathon van 18 juli, nog in t roze moet, voor als iemand de lijst aan past de volgende keer! Wil t zelf ook wel doen, maar denk dat dan iedereen in t roze staat , als jullie snappen wat ik bedoel!
Heb eens even nagedacht, ben altijd heel erg optijd maar vorige maand opeens 3 dagen te vroeg, ging heel vreemd (beetje het idee dat er iets is geweest maar goed) en nu 3 dagen te laat dus als je die van elkaar aftrekt kom ik eigenlijk weer op 26 dagen kan dat dat het zo werkt?
hi aura, ik zou voor de zekerheid vóór je ei uitgaan van 23 (dat je niet te laat gaat klussen ) en ná je ei van 29 of gewoon 14 dagen na ei-dag erbij op tellen... ikzelf hou ook LF van 14 aan terwijl hij meestal 12 of 13 is, je weet nooit wanneer dat gekke lijf weer wat verandert he... liefs klingel
Hey lieve dames ik heb eindelijk een positieve ovulatietest te pakken! Dit betekent wel dat mijn cyclus wat langer is dan ik verwacht had en dat ik helaas naar augustus moet verhuizen! Maar ik blijf hier wel een beetje buurten, het is hier veel te gezellig Succes allemaal en ik wil jullie niet zien in augustus! ( althans niet vanwege je NOD, wel als het zomaar is natuurlijk )
@aura, vaag dat je ongi alweer weg lijkt te zijn? @miracles: is je temp gister dan wel echt gedaald? als ie dan nu 3 dagen achter elkaar (flink) stijgt, heb je idd gister je ei gehad! het wachtbanken kan dan beginnen! 8) potje thee erbij... marshmallows en tompoezen en natuurlijk de eeuwige earl grey koekjes erbij!
hi sjors: super van je ei! gefeli! wel jammer dat je gaat verhuizen, vond je zo gezelli hier! maar veel succes met zwanger worden in augustus: go 4 it girl! *zwaai* liefs klingel *puf*
*puf* klingel? spannend heh meis.... ik weet ook niet hoe ik erbij zit 1 dag voor NOD hoor! Ga hard voor je duimen!