Grrr. vanmorgen dus wat bruin bloed verloren... Net was de tampon schoon... Dan mag ik vandaag nog niet dag 1 noemen. (alhoewel mijn lijf echt duidelijk aangeeft dat het klaar is deze maand...) Baal baal baal we gaan zaterdag op vakantie en ik had het wel fijn gevonden als ik dan allang klaar was met de Clomid... Als ik vrijdag nog een pil slik en moet pakken... ik weet nu al dat ik de hele wereld bij elkaar ga huilen en stressen...pffff rothormonen (waar ik heel blij mee ben omdat ze mijn enige kans op een beebje zijn )
O Klingel wat wordt het spannend zo! En energy, echt super dat je het zo spontaan mag ontvangen! Dus wondertjes bestaan gewoon, zo mooi! En de meiden met : wat kl#*te zeg.... op naar augustus.. positief blijven hoor, we voor jullie! Zag dat sommige meiden hebben gependelt. Hoe gaat dat in z'n werk? Heb paar dagen geleden mailtje gestuurd naar Caruli, maar weet niet of dat de bedoeling is...? kan iemand hier iets over uitleggen...?
Volgens mij kun je ook van eierstok tot eierstok tellen: dus als bijv links er altijd 46 dagen over doet (= 2*23 dagen, en okee rechts komt er tussendoor maar die negeren we even) kan het volgens mij wel dat rechts een beetje verplaatst, maar links zich hier niets van aantrekt en de 46 dagen gewoon aanhoudt. Tenminste, zoiets heb ik wel eens gelezen. Dus dan zou het helemaal kloppen wat je zegt.
zeer ge-eerde en geachte mevrouw veronika, het doet ons vervullen met een gróót genoegen, u namens onze wereldwijde organisatie te kunnen mededelen dat u de 1e prijs heeft gekregen voor de A.V.U.E 2008 !!!! wij bieden u hierbij deze prachtige viruele gouden award aan! 0000000000000 ooooooooooooo 00 00 00 a.v.u.e 00 00 '08 00 0 0 0 0 0 0 oooooooo 000000000 van harte gefeliciteerd, en oneindig veel respect en hoogachtend, het bestuur.
oh pardon dat was het bestuur vergeten toe te lichten! de a.v.u.e award is die voor de Aller Vaagste Uitleg Ever! edoch, dit in de ogen van een louter blonde en belgische jury! ps is meligheid een zwangerschapssymptoom? ik word de laatste dagen moe van mezelf, laat staan de rest van de wereld (sorry forum!)
Klingel, kom jij uit Belgie? Dat verklaard alles ( Grapje hoor ) Enne ik snapte ook niks van die uitleg hoor
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & Puzzcat24 211 passagiers voor de roze tractor! 26 Zwanger!!, 88 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ohja, ik mag dus weg bij 30 juli.. ( sorry Jessy dat ik je in de steek laat meid ik zal aan je denken )
pijnlijke (.)(.)(al dikke week), veel plassen, moe, duizelingen, vergeetachtigheid , stemmingswisselingen :x , maagzuur, vreetbuien........... zou het misschien raak zijn : : : [-o< [-o< [-o<
yes yes yes eindelijk ben ik ongesteld geworden. raar eigenlijk om blij te zijn maar na zolang overtijd te zijn geweest eindelijk een teken de wachtende dames succes en nog even geduld de rode dames ik zie jullie in augustus
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & Annelies661 & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Puzzcat24 210 passagiers voor de roze tractor! 27 Zwanger!!, 88 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Desiree1986 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [
Hm ik was al bang dat de award niet veel goeds inhield Terwijl ik toch zo mijn best had gedaan. Ff kijken of het ook "visueel" kan: Linker eierstok Springt op dag 1 . . . Rechter eierstok Springt op dag 23 . . . Linker eierstok Springt op dag 46 . . . Rechter eierstok Springt op dag 69 . . . Bovenstaande duidelijk? Een regelmatige cyclus van 23 dagen. Als je je nou voorstelt dat elke eierstok zijn eigen telling heeft, dan telt eigenlijk elke eierstok zijn eigen 46 daagjes af (in dit voorbeeld dan he, bij een cyclus van 23). Als dan die ene blauw gekleurde eisprong van rechts in bovenstaand plaatje besluit om ineens eerder of later te springen, kan het best zijn dat links dat gewoon negeert en zijn eigen 46 dagen aanhoudt. Zoals volgens mij Aura aangaf in haar mailtje. Dan volgt: Linker eierstok Springt op dag 1 . . . Rechter eierstok Springt op dag 20 (dus 3 dagen eerder dan gewend) . . . Linker eierstok Springt op dag 46 . . . Rechter eierstok Springt op dag 69 . . . De tweede cyclus lijkt dan heel lang, nl 26 dagen, maar als je dus vanaf de vorige "linker-eisprong" kijkt, is het "gewoon" weer terug op 46. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Nou laat maar even weten of dit nou te snappen is, anders doe ik het NOG uitgebreider HAHAHAHAHA Ik heb zoiets dus ooit ergens gelezen, en het past wel bij Aura's verhaal volgens mij.....
En misschien is er nog iemand die ECHT weet hoe het zit en die dit verhaal van mij kan bevestigen danwel ontkennen? Enneh PS toch was ik wel blij met de award hoor, je moet ergens goed in zijn vind ik
Ik begrijp 'm wel.. begreep 'm net ook al.. maar ben dan ook een brunette nederlander 8) hahahaha En of het klopt weet ik niet.. ik neem aan dat de hypofyse het regelt en niet de eierstok zelf? Nou ja mijn eisprong is toch altijd op dezelfde dag (behalve deze cyclus door de etos pillen)
Meid ik snap waar je heen wilt,maar om zo te denken is VEELLL te moeilijk Want elke cyclus is weer anders,bv op dag 14 een eisprong plus de LT erbij van ook 14 dagen Dan heb je een cyclus van 28 dagen NOOIT van 1 cyclus uitgaan Behalve als je echt elke maand bv 25 dagen hebt Ga altijd uit van de dag van je eisprong hou dan in de gaten hoelang het duurt voor je ongi word Dan is je Luthale fase Dat varieert van 13 to 15 dagen Kan zelfs bij andere mensen meer of minder worden Dit is een voorbeeld Dus vergeet hopelijk wat je net typte Het is echt een wetenschap om zwanger te worden/zijn,maar maak het je aub niet moeilijker dan het is
hihih veronika, ik ben wel blond en nederlands maar ik heb ook een belgisch paspoort, misschien dat het daar misging voor de jury nee, ik vond het gewoon een hele mooie en ingewikkelde zin *kick ik op*! 8) maar ho eens even, zeg je nu dat linker en rechter eierstokken OM EN OM springen? daar snap ik helemaal nix van! ik heb het idee dat ik bij mezelf altijd 'rechts' spring! *POING* naja, volgens mij schommelt elke cyclus. zelfs de lf is niet standaard 14... helaas! maar je poging het inzichtelijk te maken is super hoor! ik ga weer even dementerend de ovenschotel in elkaar flansen.. @miepke: whoeiiiii spannend! [-o< liefs klingel