whahahhaha poepies moet ik ook erg laten vandaag, maar doe ik altijd wel hahahhahaha maar ik heb sinds vandaag extreme.....B....DEN..... puntjes zijn niet precies de hoeveelheid letters
in Mei voelde ik me op en top zwanger. hoofdpijn, buikpijn, misselijk, duizelig.. en uiteraard, ik was niet zwanger... maarnu heb ik een ander typisch zwangerschaps kwaaltje gekregen vandaag, die je toch niet zal krijgen als je niet zwanger zou zijn.... denk ik (hoop ik) ra ra wat heb ik...
dat doe je goed Sjors, ik heb ook even gegoogled naar de "kwaal" omdat ik niet dacht dat je dit in heel vroeg stadium kon hebben, maar dat kan dus wel en gebeurd ook wel vaak (hoewel ik er niet blij mee ben)
Hmm schiet ook niet op, kom er alleen achter dat Bridget er weinig last van heeft en Jamie-Lynn Spears en Nicole Kidman wel.. Maar dat wou ik niet weten
Mooi stel zijn jullie, ik lach me rot! Trusten meiden. Mochten jullie nog doorgaan met hints dan lees ik dat morgen wel
nou ik begon dus een soort spierpijn te krijgen vanmiddag helemaal onderin, net boven het schaambot, en uitstralend naar buiten , het is ook echt een stralende pijn, met veranderen van houding werd het alleen maar erger, als je een tijdje zit zakt het een beetje, zodra je weer in beweging komt, knalt het er dubbel zo hard in, hoesten? voel je de pijn tot onder het schaambot er stond mij iets bij van mn nicht over bandenpijn, dus besloot vanavond daar even over te googlen bij zwangerschapskwaaltjes, en kwam bij bandenpijn uit en alles klopte precies.. vaak krijg je het later in de zwangerschap wanneer de baarmoeder er tegen gaat drukken en de hormonen de banden laat verslappen, maar je kan dit ook al door de hormonen in een heel vroeg stadium hebben dus. niet dat ik er echt blij mee ben zeg maar... met de extreme pijn dan. maar geeft mij toch wel een gevoel dat ik niet ongie gaat worden, ik heb ook al daaaagen het gevoel dat de plek van mn baarmoeder "duidelijker aanwezig is" maar dat sloeg ik af van het graag zwanger willen zijn. maar nu moet ik toch nog 7 lange dagen wachten hahhaa