hihi erg hard durf ik nog niet te hopen hoor, maar dit is niet zo'n typisch zwangerschaps kwaaltje wat je krijgt omdat je enkel denkt dat je zwanger bent, hier komen toch hormonen bij kijken.
en dan ook nog, ik heb deze maand mn ei niet gevoeld, dus kan ook nog 5 of 6 dagen tot mn nod zijn, heb vanmiddag sensi testen besteld, dus die komen pas op zn vroegst 4 dagen voor mn normaal gerekende nod binnen, die je eigenlijk vanaf 6 dagen voor nod mag testen, .... word nieuwsgierig
Omg wat is er mis met mij? Mijn nod is op 28 juli... Niet 31...Hmm even berekenen.... Dus mijn cyclus is 25 dagen....
en ik probeer het morgen denk ik toch even met een gewone test als ik een vroeg ei had zou ik dan al 4 dagen voor nod zitten, dan zou ik best posi kunnen testen (met mn dochter maakte ik ook ernstig veel aan, streep was donkerder dan de controlestreep) dan zou ik 26 dagen cyclus hebben gehad, dan zou ik uitgerekend zijn op 1 april pfff en dat wil ik niet, dan smokkel ik 1 dag om op 31 maart uit te komen hihihiihih bij mn vriendinnetje Twigger terug te komen lol
Er zit een 3-ling in de baarmoeder van de moeder vragen baby 1+2 aan baby 3 wat wil jij later worder?zegt baby 3 ik wil later loodgieter worden,het is hier altijd zo nat! vragen baby 1+3 aan baby 2 wat wil jij later worden? zegt baby 2 ik wil later electricien worden want het is hier altijd zo donker!dan vragen baby 2+3 aan baby 1 en wat wil jij later worden? zegt baby 1 ik wil detective worden! dan vragen baby 2+3 tegelijk:waarom dat nou weer?nou, ik zou wel eens willen weten welke lul hier elke avond inbreekt! hihihi Prettig weekend allemaal!
** Kippie lacht zich suf om conversatie ** , komt even truste zeggen en vind het ook heel oneerlijk dat ze zo'n lange cylclus heeft, waardoor haar geduld iedere keer erg op de proef wordt gesteld.. tenslotte hoopt Kippie morgen veel roze te zien...
oef ja kippie jouw cyclus is behoorlijk lang, helpen die etos pillen nog niet? en truste voor dadelijk
Spannend Mystic! Ik vond die "borsten met dennengeur" optie van Puzz toch wel de beste hoor Klingel, ga je vandaag nog testen? Kan je ons eindelijk bevestigen wat we allemaal al lang weten *grin*
Debsje: hahahahah! Kippie: Zal voor je duimen kippie, dat het de laatste keer dat je op die lange cyclus hebt hoeven wachten..! Klingel: Succes..... roze,roze,roze,roze!
Spannend hier! Klingel, waar ben je! Mysticlady: ik heb ook sinds gisteren af en toe bandenpijn, nou, sort of Ik weet wel hoe dta voelt van mijn zwangerschap. Het is wel anders, veel lichter maar dat voelde ik gisteravond dus.. Nog 7 dagen wachten...denk niet dat het raak is hoor, ondanks de dingen die ik voel Liefs Syl