Dat is zeker een moeilijk situatie puzz. Wat zegt je zus allemaal dan? en dan bedoel ik dat ze zo aan het flippen is? Hoe oud is haar zoon eingelijk?
Nou ze weet niet hoe ze ermee om moet gaan,hij is 17 jaar en zij ziet hem nog als kleine jongentje Mijn broer is echt een bastard hij is een narcist en een homofoob Hij haalt dat jochie steeds naar beneden...Ik vind dit zo sneu he...
Dat is balen puzzcat.. Jammer dat zulke dingen nog steeds niet geaccepteerd worden, anno 2008.. Heel triest!
Ai Puzz wat een lastige situatie. Durft die jongen misschien eindelijk aan zijn gevoelens toe te geven en dan reageren zijn ouders (in ieder geval zijn moeder) zo. Zo'n joch moet eigenlijk super door zijn ouders worden gesteund. Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn. Heb je wel een goed contact met je broer?
ik heb me wel op roze gezet,heb nog steeds geen kans gehad om testen te halen terence huilen boven en maar niet willen slapen en het weer onweren echt hard. Nu schijnt de zon beetje en het is droog en meneer ligt net al een half uur te meuren :x stom weer Nou hopen dat het rond een uur of 4 moet ik hem wel wakker maken zodat wij snel testen kunnen halen ahahaha,bij de kruidvat ga ik proberen te halen,(winkels gaan 5 uur dicht) De één is er wel tevreden mee en de andere niet. ik zal ff moeten kijken welke ik kan kopen. groetjes loesmari
He meiden, Ik kom even kijken hoe het hier gaat. Ik zie al 27 zwangere meiden Voor de andere die helaas rood zijn geworden: augustus is best gezellig, kom er bij Doeii
dames, wat een goed nieuws... zoveel roze... ik kijk mijn ogen uit! Goed zeg, gefeliciteerd... En voor alle rode dames: Onze tijd komt nog wel!
nrg50: het hoeft niet te betekenen dat je ongi er aankomt...of voel je dat altijd al zo vroeg van tevoren? Ik voel pas ongi krampen als n ongi door gaat zetten..bij sommigen betekenen de krampjes juist iets goeds (was bij mijn zwangerschap ook, vantevoren al ongi krampen.) Dus niet de hoop opgeven hoor, ik hoop voor je dat het raak is, dus het kan nog wel
Nou ik heb mijn banner dus op 28 dagen gezet, maar vorige maand was t ineens 25. Als t weer 25 is, is mijn NOD maandag. Dan zou vandaag krampies misschien wel kunnen.... Kan ineens trouwens niet meer tegen hobbels in de weg met autorijden. Voelt heel raar (on-prettig) in mn buik...
Nou volgens mij ben ik nu echt op zijn vruchtbaarst want ik ben nogal uh hoe zeg je dat netjes.. *erotisch geladen* hihi