@ xMamaDianax en mayke1980 wij gaan ook voor een tweede! Eerste ronde nu en ons ventje is 4 maandjes oud. Spannend hoor!
Nou het wordt al gezellig druk op de 2e juli testmarathon. Ik begin nu alweer gezonde kriebels te krijgen zoals iedere maand in deze periode. De eerste 2 weken gaan wel en dan......wachten op is het zo? Of niet? Spannend iig! Iedereen heel veel succes
Mijn ovu testen zijn nog nooit zo donker geweest als die van jullie! Mijn 'positieve' testen zijn even donker als jullie lichtste testen Maar ik maak waarschijnlijk maar weinig LH aan. Ik heb ook totaal geen 2e streepje op dagen dat ik niet vruchtbaar ben. Ben benieuwd of het deze ronde weer zo gaat. Vandaag wassie negatief (niks geen 2e streepje dus, zelfs met indenken lukt het niet om er 1 te zien )
Meiden ik ga jullie verlaten voor vanaaf Wij duiken lekker ons bedje in... en jawel... Klusserdeklus Zie jullie morgen misschien wel weer! Dikke Knuf!
Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax & Mayke1980 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 82 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ik zag dat ik niet meer in de lijst stond dus heb mezelf er nog een keer opgezet. heb het aantal pasagiers niet veranderd want dat zal wel zijn blijven staan! verder bedankt op mijn vragen, beetje laat antwoord maar toch. ik hoop mijn eitje toch nog te vinden! fijne avond!
Bij mij zijn die ovu testen ook nooit heel donker. Deze maand probeer ik mijn eisprong goed te vangen met testen en temperatuur. Ik ga ze dan bewaren om er een fototje van te maken. Dan zal ik eens zien of het werkt!
humzzzz Normaal gesproken altijd strakke cyclus. Op woensdag ongesteld en twee weken later op woensdag vette ovulatietest. Deze ronde dus ff niet Dinsdagavond even ovu testje gedaan. Donkere streep, maar niet zo donker als teststreep. Gisteravond dus een ovu testje gedaan en ik verwachtte een dikke positieve test....viel dat ff tegen...amper nog een tweede lijntje te bespeuren. Denk dus dat mijn ei al wat eerder is geweest. Gelukkig hebben we al goed geklust!
Wij gaan ook voor de tweede. Mijn dochter wordt in september 3. Heb helaas al een mk achter de rug, maar hoop dat het nu raak is!
Wie heeft er welke klachten tijdens de eisprong? Vroeger voelde ik mijn eisprong. Nu ben ik net 2 weken gestopt met de pil en omdat mijn cyclus vroeger heel onregelmatig was, geloof ik niet dat het nu gelijk regelmatig is. Ik zou aanstaand weekend mijn ei KUNNEN krijgen (als het regelmatig is). Heb sinds dinsdagavond enorme rugpijn. Gister was het op zijn ergst, nu wordt het minder. Zeurend, alsof je zwaar ongesteld bent. ook lichte buikpijn. En af en toe steken gehad gister, maar wel hoog, in mijn zij. Maar toen ik vroeger mijn ei voelde, voelde dat anders volgens mij, zoals ik me kan herinneren. Zou het mij ei KUNNEN zijn? 6 juni was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Lijkt mij dat het dus niet kan.... Te vroeg? Maar waar hebben jullie last van tijdens je ei?
Hmm... is er geen testmarathon tussen 2 en 15 juli? 2 juli is echt nog te vroeg, maar ik wil ook niet wachten tot 15 juli... 10 juli anyone?
Ik vroeg me eigenlijk ook af wat de testmarathon precies inhoud. Is de eerste keer dat ik bij een NOD forum meeklets.
Ik voel meestal steekjes aan de zijkant van mijn buik, en rugpijn. In principe kun je prima na 13 dagen al een ei krijgen hoor. Heb je verder geen slijm gezien?
Goeiemorgen meiden! Pff, hier zijn EINDELIJK de rode dagen voorbij, heeft bijna 6 dagen geduurd. Is voor mij erg lang, ik ben er altijd na een dag of 4/5 alweer vanaf. Maar goed... @Angela; Ja, het had mij ook heel super leuk geleken als we samen bij de mama's hadden gezeten! Maar helaas... Ik blijf bij je spieken! @Moontje; Ei kwijt...? What happened..? Testmarathon; Ja, ik wil ook wel meedoen, maar ook echt pas de 12e of de 13e, eerder echt niet! NOD is hier de 11e. Ik heb mijn ei volgende week, dus wij doen het hier nu lekker rustig aan. Ook al zag mijn lief het wel zitten om volgend weekend een EK-beeb te maken...