Waarom niet marloes? Mouse wat goed dat je zwanger bent gefeliciteerd! Terwijl de zwemmers maar 2% kans hebben om te bewegen? Of begrijp ik het verkeerd?
Dames, heb 5 dagen geen internet gehad, sorry! Ik zag dat Natjes en Klingel allebei op rood staan, GRRRRRRRRRRRR Volgende ronde is voor jullie ladies!
Hallo meiden! Kon een dagje niet online zijn.. dus heb weer ff flink wat moeten bijlezen.. @Klingel: BALEN (met HOOFDLETTERS). Wat weten onze lichamen ons toch soms goed voor de gek te houden.. en als je zo goed je best hebt gedaan (lees op het juiste moment klusserdeklusplus hebt toegepast), dan heb je toch goede hoop.. helaas.. @Mouse: nu een dikke, vette GEFELCITEERD! Heerlijk meis! Princess natuurlijk ook gefeliciteerd! @Puzz: vreselijk hè dat wachten. telkens weer... @Miracles": ik heb ook wel eens gelezen dat een LF minimaal rond de 10 dgn moet zijn. Door de ovutesten en tempen weet ik dat de mijne meestal 10/11 dagen is. Ook niet al te lang dus.. Hoop voor jou dat je 9 sept kan afbellen! @mezelf: temp zit nog steeds net boven basale lijn, geen klachtjes, morgen dag 10 DPO, vanaf dan begint voor mij het broekloeren echt... heb er niet zoveel vertrouwen in, maar we wachten af!
ooooh dom, ik dacht de tractor bij augustus horen.. maar die hebben een bus... IK WIL DUS WEL MEE, haha
Was ook niet op jouw bedoeld hoor, gewoon in het algemeen. Een paar blz eerder was het wel misgegaan. Vind het niet zo leuk als sommige wat doorgeven en er niets mee gedaan word snap je.
Hihi Kippie, wat zeg je dat grappig, broekloeren Ik zie dat je een lange cycles hebt dus kan me voorstellen dat je aan het broekloeren toe bent. Succes met wachten...
Hi Sim, uhh dat broekloeren heb ik ook ergens hier opgepikt.. maar ik doe het ook echt.. iedere keer als ik naar het toilet ga. En ja, deze cyclus is echt de langste tot nu toe..
En Dames, hoe staat het ervoor? Ik riep dat ik nog helemaal niks voelde, maar gister, men had ik toch ineens onwijze verstopping heb er gelijk een lichaamsdeel bij gekregen 8) Vorige keer was dat een goed teken. Ga mezelf ook ff op de testmarathon zetten
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Miracles & Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Puzzcat24 211 passagiers voor de roze tractor! 29 Zwanger!!, 93 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Gisteravond dan eindelijk een positieve ovu-test, dus toch mn ei nog gevonden, hihi. Vandaag en morgen nog een keertje klussen voor de zekerheid en dan kan ik weer de wachtbank op, dus dames, schuif maar alvast een stukje op!
Goeiemorgen allemaal! (Hoe gaat het met de dames?) Hier nog alles onzeker , maar we zullen zien he! @Miracles Heel erg fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden! Ik heb in iedergeval al wat plek voor je vrijgemaakt op de wachtbank! @Pientje hopelijk is het ook dit keer een goed teken voor je! (Heb ook gelezen dat het een symptoom zou kunnen zijn!)Spannend!
Fijn Miracles dat je je ei toch nog gevonden hebt, kan je nog lekker in Juli testen. Ik ben zelf vanmorgen ontzettend misselijk en mijn buik was gisterenavond ontzettend opgezet, dus dat weet ik ook niet hoor. Ik moet nog enkele dagen wachten voor we eindewlijk kunnen testen.
ooh mammie patricia, ik zie dat jij ook nog 5 dagen moet wachten. O wacht je staat ook op de marathon. Dus dat worden er nog 6 aii. hoe voel je je.
@sim80 vervelende onzekerheid ook he! Jij hebt in iedergeval ook wel de symptomen die bij een zwangerschap kunnen voorkomen!
@sim80 Ja klopt 6! (Des te meer dagen erover heen gaan des te meer kans ,maar ja me cyclus had me de vorige maanden ook voor de gek gehouden(26,23,29)de vorige keer een cyclus van 29 dagen voor het eerst ) Ik voel me nu op dit moment als anders! (Ik let nu ook wat meer op evt symptomen maar uit ervaring heeft het me de vorige keren niets opgeleverd maar ja...dit keer heb ik het volgende: volgens me aanstaande grotere boobs (maar geloofes mij had ik dat de vorige keer ook vlak voor me ongi) bloedend tandvlees vaker ,maagzuur effe gehad ,kleine puistjes krijg ik we zullen zien!
Snap dacht ook trouwens dat jij degene was die de laatste lijst had geupdate dus snapte hem al niet Maar bleek jij niet te zijn moet beter kijken Hier nog tot donderdag wachten pfffffff..... Voel ook vanalles. Zelf gewoon anders alhoewel ik me nu wel goed voel. Bij mij is alles juist giga zacht! (huid, boobies) Succes allemaal!