Hou je taai, meid, bah wat rot. Hopelijk volgende maand meer succes voor jullie! Succes met wachten ook voor alle wachtbankers, tjsemig, wat veel symptomen weer, dat moet toch een aantal beebjes opleveren! Succes!
@marloes80 Heel herkenbaar! Ik was ook altijd netjes cyclus om de 28 dagen voor me zwangerschap van Felicity,maar sinds een paar maanden heb ik ook een onregelmatige cyclus (je kunt er niks op aan).
Hey meiden, Ik ben er klaar voor en durf me eindelijk op tegen voor de lijst. Zet mij maar op de 24e...
Macy, hopelijk troost de taart zometeen een beetje.... Heel veel suces in augustus! (Sorry geen andere troostende woorden, weet uit ervaring dat dat nu waarschijnlijk even niet helpt, en soms is het ook gewoon even k*t! Die kl*#te ook altijd!)
De lijst mag wel wat rozer vind ik, ziet er tot nu toe zo rood uit. Dus meiden we moeten flink duimen voor elkaar.
hopelijk komt het nog een beetje goed met ons dan... ik ben nu maar aan het tempen, dan weet ik toch een beetje wanneer mijn nod is
Dat hoop ik wel. Alleen sinds dat ik hier ben heb ik wel een ongi gevoel Hopelijk betekent het iets anders
Even een vraagje... is er iemand bij die nog niet zwanger is en nog wel eens met z'n vingers aan een wijntje zit of aan de filet american, nu het nog 'kan'..? Of ben ik de enige die wel klaagt maar toch nog soms z'n boekje te buiten gaat ..?
*Bannercheck* Ik ben nu bezig met de passagier lijst om te Kopiƫren pff veel aanpassingen haha effe alle letters kleuren enzo weet niet hoe lang dat gaat duren... @Iemand die niet zoveel aanpassingen meer hoeft te doen moet effe Alexia R op rood zetten en macy rood zetten 2 passagiers meer op rood erbij (wat natuurlijk niet zo leuk is!) uh effe kijken Mupkuh op 24 zetten in de lijst! Oke dit was het dan voor effe!
@ Milla, ik drink nu ook nog gewoon af en toe een wijntje en eet filet. Nu kan het idd nog en mocht je zwanger zijn dan heeft je kindje nu toch nog geen bloedband met je.
ikke wel hoor! geen wijn, maar wel filet, zalm... er is, als je zwanger bent, nu toch nog geen bloedband met de kleine... dus ik stop er pas mee, als ik een posi test heb hoor.
Afentoe zondigen doe ik wel, vooral voor m'n ei. Daarna wel iets voorzichtiger.... Maar oh, wat mis ik een lekker wijntje bij de pasta!
Ook heel herkenbaar bij mij.. voor mijn zwangerschap een zeer regelmatige cyclus en nu.. de ene keer lang en de andere keer kort.. @Miracles: jippie, fijn dat je je ei hebt gevonden. Hier temp vanmorgen omlaag. Denk dat het niet lang duurt voordat komen, maar we laten het maar over ons heen komen...
Ik had me toch zin in Salmiak,lever voor op brood,lays chips... Maar heb het allemaal laten staan...Ik ben zelfs bang om mijn nieuwe kitten te aaien...Tociplasmose....