De uitslag van mijn testmarathon komt pas zondagavond.... ik neem m'n testje mee naar Frankrijk, dus duim maar mee voor een goede campinguitslag!
@ jodie....gefeliciteerd met je baan. Ik herken het wel hoor...die twijfels. Zelf zit ik in een baan die ik totaal niet leuk meer vindt. Nu ben ik dus aan t solliciteren en ja..ik wil ook zwanger worden. Maar zet toch doo\r blijf uiterlijk tot 1/12 bij huisdige werkgever.. dacht eerst ook: eerst andere baan dan verder met zwanger worden maarre...wil zo graag nog een kleine..desnoods maar n tijdje geen werk!
hebben jullie deze zw. test wel eens gezien... een bekertje, moet je in plassen en het resultaat komt op de beker te staan
Ik heb hetzelfde probleem hoor Jodie, Ben net vorige week met een nieuwe baan begonnen en ook wij zijn bezig voor een kindje ( welliswara al heel lang) Mocht het zo zijn dat ik nu ineens volgende maand wel ZW ben dan weet ik ook niet hoe ik dit moet gaan vertellen hier enof ik wel blijven kan dan...Maar goed..een kindje staat bij mij toch bovenaan Maar ik begrijp je twijfel heel goed.
****** breekt even in******** @sim80 heb je mijn tactiek maar even over genomen? ***** breekt weer uit*******
\ Hihi, bedoel je het natellen. Ja af en toe komen er verassende uitkomsten uit. Hoe is het in Augustus Tomnaat?
Lieve allemaal, jullie woorden doen me goed (ontroerend!) ! Netzoals die taart, nog een tablet chocolade en mijn lieve man en beestje. Ben na een teleurgesteld uurtje wel weer de oude en ga idd weer vol goede moed voor augustus! Voor de resterende juli -NOD-ers: houd de moed, zoek afleiding en ik hoop alleen nog maar prachtige uitslagen! liefs Macy
hij kost rond de 7 euro... vond hem op een deense site en even verder googlen ook op een engelse. voordeel is dus dat je niet zo veel seconden in de straal moet houden of zo veel seconden er in hangen... gewoon er in plassen en binnen 10 minuten kijken..
@sim80 ja nou de zijn bijna weg en dan gaan we maar weer aan de klus he vinden we heeeeeeeeellllllllllllllll erg maar voor jou word het wel heel spannend ik zal heel veel voor je duimen moet ik er duimen van maken?
Ja hoor hihi Spookie's verhaal: Kort maar krachtig:Hij is gevonden aan de zijkant van de weg in een vuiniszak,mensen wisten dat ik katten had en bracht hem gelijk maar me toe Snoopie,Stippie en Amy heb ik van marktplaats want sommige mensen hadden zulke domme redenen: Snoopie werd weggedaan omdat ze de bank klauwde Stippie werd weggedaan omdat de mensen werkten en de kinderen van het stel haar aan de staart trokken...(sneu niet?) Amy werd aangevallen door 2 chiwawa's,die haar beten in haar pootjes Stumpy was uitgemergelt toen ik haar ging bekijken,ze leefde op een boerderij Vieze modder en 1000.000.000 vlooien dat waren haar vriendjes Schijts benauwd voor mensen dat ze was!Ik heb gelijk wormkuur gehaalt haar oren schoongemaakt en vlooien pipetje in de nek gedaan,ze was in 1x van bang naar extreem lieve kitten gegaan! Poedie is weggelopen zij zou onze 7de kat zijn...Ik mis haar nog steeds... We zoeken nog elke dag...Ze was heel jarloers toen Snoopy kwam Ze plaste op de gasoven omdat ze hoopte dat Snoopy de schuld zou krijgen We hebben de dierenarts gevraagt wat we moesten doen Hij gaf ons allemaal tips We hebben er maar 1 kunnen proberen,toen was het al te laat...En was ze weg... Ben nog heel lang bang geweest dat mensen haar gepakt hadden ofzoiets,en bleven de rest mooi binnen
Nou jij bent een echte liefhebber, wat fijn en goed van je! Goh ik zou ook wel weer een katje willen, manlief is allergisch
Ohhh jammer zeg! Waar ik dus bang voor ben is dat mijn kindje er allergisch voor zou zijn Mijn katjes zijn ook mijn kindjes namelijk...