Dames, naar mijn verbazing is mijn temp gestegen van 36.8 naar 37.6. wat kan dit betekenen. ik zie dat het lekker druk is op de wachtbank. Hoe komen julie die wachttijd door...
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Miracles & Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Puzzcat24 214 passagiers voor de roze tractor! 29 Zwanger!!, 102 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Zoe je bent de 214ste passagier, welkom en succes
Ik heb ook maar even wat gevangen, daar word je toch blij van! Ben blij dat er deze week nog allemaal leuke dingen gepland staan.... duurd het wachten ietsje minder lang, rond NOD ben ik niet thuis, dus ook geen stiekeme verleiding om te vroeg te testen
Dames, ook ik kom nog af en toe spieken hoe t in de maand juli staat. Ik kan het alleen niet helemaal meer bijhouden omdat ze in bij de maartmama's nog meer kletsen dan jullie Ik duim voor jullie! (en ik zou best HCG willen strooien, maar ik weet niet hoe ik t roze moet maken dus ik laat t lekker zo )
@marloes80 wat leuk dat je , je kindje vorig jaar kreeg op 1 augustus! De dag dat ik ga trouwen dit jaar! Leuk hoor! Mmm ik weet dat zwangere een hogere temperatuur hebben en dat blijft dan ook zo! @Sim80 dat is inderdaad een hoge temperatuur 37.6.... @Shannah hopelijk zet het niet door meid voor je! @twigger82 die Hcg komen altijd van pas!
Sorry dat ik niet reageer op de poezen verhalen nu doe ik straks wel Want ik verlies een soort licht rode slijm... Dit is te vroeg voor ongi en wat kan het dan zijn?Je kan als je zwanger bent toch bloed verliezen? Ik heb de hele dag door ongi krampjes/spierpijn En voelde toen ik zat dat mijn bm zelfs te voelen is... Helemaal onderin Ik voelde aan de linker en rechter kant niks en kon het indrukken (net als je drukt op je buik Maar in het middel voelde ik een bult van 3 cm doorsnee...(om eerlijk te zijn ging het door mijn hoofd dat het misschien een ernstige ziekte was...)
Ja ik weet dat het een hoge temp is, ik snap het ook niet eerlijk gezegd. Laten we hopen dat het maar voor een reden is, een zwangerschap. Nu ben ik zal 3 keer zwanger geweest, dus je zou zeggen dat ik wel zou moeten weten hoe dat zou voelen in het begin. Maar ik weet het niet. Mijn gevoel zegt dat het goed zit, ik ben in de war
Weet je waardoor dit komt dat ik gelijk met bulten denk dit is wat heel ergs? Mijn moeder is overleden aan kanker en daarom ben ik er heel snel bij als er ergens een bultje of dergelijke is... De HA kent me nu dus ook ERG goed whahah Maar het gevoel ging binnen 3 sec weg hoor! Sorry voor de drama...
Ik kan me je je schrik goed inbeelden. Zeker omdat je je moeder helaas al aan kanker bent verloren Ga daarom als je het niet vertrouwd naar de dokter... Ik voelde nl 11 jaar geleden ook n bultje in mijn borst... Ik dacht zelf valt wel mee ( viel het uiteindelijk ook ) maar de chirurg in het ZH wilde het verwijderen en op kweek zetten... Je weet maar nooit he... Dan kan je er maar beter vroeg bij zijn! Bij mij was het gelukkig goedaardig... Maar heb sindsdien ook wel n beetje schrik, en controleer me zelf regelmatig. Maar eerlijk gezegd hoop ik gewoon op n dikke vette innesteling
Ow mama patricia, wat leuk zeg! Dan moet het helemaal raak zijn! Want ongi zijn op je trouwdag mag niet hoor Wow Sim80 das wel heel hoog zeg! Gaat toch niet ziek worden hè? Puzzcat spannend, misschien een innesteling? Dat baarmoeder voelen gedoe...waag ik me echt niet aan Zou niet weten wat ik moet voelen Meiden ik heb stiekem getest veeeeeel te vroeg natuurlijk, maar er kwam wel een licht 2e streepje, goed zichtbaar, maar licht, je hoefde niet moeilijk in het licht te kijken. Maar toch...heel licht... Donderdag ga ik nog een keertje testen...
Nee ik had me voorgenomen om het rustig aan te doen. En dat is ook aardig gelukt Hopen dat het heeft geholpen... Nu kan ik er toch niks meer aan veranderen, dus ik ben weer vd partij Lekker onderuit gezakt op n fatboy, wachtende op mijn NOD ( nog n weekje ) Ik heb deze week wel weer wat meegelezen, dus ben aardig bij :wink
Spannend zeg, maar ik zeg maar zo n streep is n streep. Hij zal donderdag vast donkerder zijn ( al n voorzichtige felicitatie vanuit deze kant!
Ennuh Twigger bedankt voor je HCGtjes meis.. We kunnnen ze goed gebruiken * vang vang * Hoe voel je je verder?