Oh ik hoop zo dat ik niet net zo'n fop-lijf heb als Klingel.... Heb echt steeds een soort prikjes helemaal rechts en linksonderin mijn buik. Echt nog nooit gevoeld zo iets Ik ga morgenochtend echt testen, want ik kan gewoon niet wachten. Wil het echt weten! Ook omdat ik medicijnen heb tegen epileptie, dus is wel belangrijk (of ben ik nu smoesjes aan het verzinnen? ) Dusse, tenzij jullie heel erg vinden dat ik niet moet gaan testen morgenochtend, ga ik t doen U hoort nog van mij
zo spannend mn nod is 27juli,heb geen klachten ga 27 testen,ongestedlheid kan nl ook op de 28e of 29e komen,dus afwachten iedereen veel sterkte!
O Nrg50, ik weet dat het wachten erg is meid, en dat je het super graag wil weten. kijk we kunnen je het niet verbieden im morgen te testen . Je moet doen wat je hart je ingeeft (pff dat klinkt wel erg serieus). Maar zo is het wel. We horen graag van je
Sim, inderdaad erg moeilijk, en als je je ook nog de hele tijd zo raar voelt... Vorige maanden kon ik echt prima wachten, maar omdat ik steeds met opstaan, verzitten, draaien die rare prinkes onderin mijn buik heb, wil ik het gewoon weten. Erg he? Maar ach, 1 dag voor je NOD testen valt nog mee toch
een leuk weetje: Ik zie trouwens dat we de meeste berichtjes achtergelaten hebben sinds NOD september 2007. Ja ik denk ik meld het even.
1 dag van te voren testen is nog wel te overzien Nrg50. Ik snap dat je het wil weten, dat wil ik OOK ....
Ik breek even in bij juli.. gaat het goed dames? Wow 27 juli is A BIG DAY! 10 positieve testen wil ik dan horen! ( lezen ) Puzzcat ik snap dat je je zorgen maakte als je je moeder op die manier verloren hebt.. Dat vind ik echt heel erg voor je.. Hopelijk voel je je al beter :s Ik kruip weer terug naar augustus..! GOOD LUCK! p.s. wij gaan het record verbreken, 800 pagina's bij augustus. Maar ik wil jullie daar uiteraard niet zien
HIHI, ik hoop het niet meer mee te maken Sjors82.Pff 800 pagina's dan moet ere nog heel wat afgebekt worden En we gaan er voor zorgen dat iedereen 27 juli roze test. De groetjes in Augustus
dan test ik ook de 27e.. als die roze wordt. haha... morgen moet ik voor het eerst testen voor het testen-onderzoek. Verwacht een hele mooie streep... en voor de rest wit wit wit
Ik las ergens bij het topic zwanger en alleen, dat Jenna en haar vriend uit elkaar zijn, heeft iemand daar iets van gehoord? Vind het zo sneu! Heb haar even een pb gestuurd.
Ja, dat klopt. Haar vriend heeft de benen genomen toen hij hoorde dat ze zwanger was en wilde dat ze een abortus zou plegen. Later kwam ze er nog achter dat hij (waarschijnlijk) een ander heeft...
*klingel breekt in uit de augustBUS* ha! nrg50! jij ook foplijf? die steekjes, die had ik ook nog nooit gevoeld! ik EIS MET SLAGROOM dat het bij jou wél echte symptomen zijn! het moet het moet het moet! verder nog spannends hier in juli? ik mis jullie wel hoor... toch wil ik jullie niet zien in augustus! jullie heten niet voor niets JULI! roze worden en rap een beetje! wat hoor ik over jenna? GROMMMMM zullen we die vriend van haar eens even met zijn allen in elkaar trimmen? nou we kennen the story niet, maar hij klinkt wel heel erg ^$&$*(()%# in elk geval... als je dit leest jenna: ENORME DIGI KNUFFFF! hier ook earl grey koekjes en nooit afkoelende happythee! *breekt weer uit* liefs! klingel
Hee Elke, ook nog hier, en Klingel, op bezoek Gezellig! Wat erg zo'n vriend zeg, van Jenna, ben je net zo blij met je zwangerschap, sta je ineens voor dat probleem! Jenna sterkte meid, wat een wereld, dit had je natuurlijk ook liever anders gezien, maar zet m op! Hoe gaat het met de wachtenden? Ik zie wel weer spannende symptomen en dichterbij komende testdagen! Roze kan neit lang meer uitblijven.... Ik heb nog een tip: als je je ei misloopt met ovutesten, gaat de tijd heel snel! Ik zit nl nog steeds een beetje op mijn ei te wachten, terwijl ie misschien allang geweest is, en NOD komt ondertussen mooi ongemerkt dichterbij. (Stomme tip natuurlijk, want het is niet leuk om niet te weten of en wanneer je ei is geweest ) Wel heb ik pijnlijke borsten, en gisteren ineens een klein rood druppeltje bloed?!? Vreemd. Maar ja, ik heb geen ei gehad, dus kan ook niet zwanger zijn
Nou inderdaad ik lees het nu ook over Jenna, Probeer je zwanger te worden en dan lukt het eindelijk en dan flikt hij zoiets. Klingel ik ga met je mee.... 8) Nee hoor maar even serieus, ik ken het hele verhaal ook niet maar vind het wel zwaar klote voor Jenna. Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat ze toch nog een fijne zwangerschap zal hebben, want deze zwangerschap komt nooit meer terug. het zal wel moeilijk worden.
www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Miracles & Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou &puck 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Puzzcat24 215 passagiers voor de roze tractor! 29 Zwanger!!, 103 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11.puck Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen mijn naam is puck ik heb me toegevoegd op 27 juli alleen ik heb iets fout gedaan de tractor is nu weg sorry
..............tenzij je stiekum wel je ei hebt gehad................... .............en druppie bloed innestel was............................... 8)