Nou tommie,hier heeft bruine troep zich aangemeld Ik weet echt niet wat dit nou allemaal is...Word er vreemd van Voel me ook niet super,een beetje bleeghh En had 2x een soort misselijkheids aanval... Misschien dat met de innesteling nieuw bloed en wat oude is meegekomen IK HOOP HET @jenna meid.....Geen woorden voor,die vent is dom bezig als je klust ZONDER anti conseptie dan kan je er vergif op nemen dat je zwanger kan raken! Sorry hoor... Op zijn klingels!hahaha Ik lig hier in een deuk! Die houden we erin! Maar meid ik hoop voor je dat je in het roze mag
@ Lien wat spannend en fijn meid, is een streep niet een streep? (Lees ik hier altijd ) Snap best dat je het ook een beetje eng vindt hoor. Hopelijk snel een fijne duidelijke streep!
HEy meiden, Jakkes jenna wat akelig meis... sterkte Lien een streep is een streep! hoop dat je snel een dikke vette ik ben zwanger test mag hebben Hier ook op zijn klingels een foplijf, dan voel ik weer heel veel en dnek ik ja ja het is zover, na 2,5 jaar is het raak! En dan voel ik niets meer en denk ik dat mijn ongi er gewoon aan komt....grrrrr Nog even wachten meiden en dan de testmarathon helemaal ROZE!
Lien, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! En als je een hele vette dikke streep hebt, schreeuwen we t van de daken, hihi
Hai, weet ik, dus ben ook voorzichtig héél blij. Maaaaarrrrr: ik heb twee maanden geleden een miskraam gehad met 4,5week. Dus pas als ik een echo heb gezien dat alles 'werkt', kan ik denk ik blij zijn ipv. bang. Ik moet morgen naar de osteopaat en die zit altijd behoorlijk in mijn buik te duwen. Denk dat dat nu maar even niet moet, dus dat ik het ga vertellen dan. Spannend!
Lien ik duim en hoop voor jou dat deze lekker blijft zitten.. en straks een vette lijn.. Hier niet al te veel hoop op een eventuele zwangerschap mijn temp is wel te laag.. tenzij ie morgen ineens stijgt.. maar ik geloof er alvast niet in!
Lien; gefeliciteerd!!! Ik zag dat je toch maar de April Mama's 2009 hebt geopend, dus ik neem aan dat je jezelf al zwanger hebt verklaard...? Gooi die test eens online, kijken wij allemaal met je mee! Lijkt ie misschien op de test in mijn album? 3 dagen voor NOD en ook vaag positief... Ben heel benieuwd!
haha, nou, die streep staat er wel, dus ik ben zwanger. wow, dat klinkt zoooooo raar! maar ik ben doodsbang voor wéér een (vroege) miskraam, dus neem ik nog geen nieuwe banner. ik vind ook dat ik hier pas op roze mag als ik ná mijn NOD (zaterdag) een digitest heb die 'zwanger' zegt. test heb ik geprobeerd te fotograferen (met gsm), maar krijg 'm niet scherp. hij lijkt op die 1e van jenna. maar dan is het een ander soort test (diptest). die opening van de april-2009-mama's was een impuls (ahum) en ik vond het wel maf dat ik de 1e was. wie volgt, of worden jullie allemaal maart mama's nog?
@Lien78 van harte meid! Voor alle anderen: in augustus wordt het zo langzamerhand hilarisch! Dus wie helaas in het rood moet: balen, maar droog je tranen en lach mee, dat sleept je er vast weer doorheen! liefs
Gefeliciteerd! Zat vandaag de hele tijd "zal ik een april topic openen of niet" Dacht nehhh toch maar niet hihi. Eerst een duidelijke test! Die van mij lijkt ook een beetje op die 1e van Jenna, misschien iets lichter.
ach Pientje, ben ik je net voorgeweest dus. sorry! jij ook gefeliciteerd vast, enne: nou hopen dat we tegen 't weekeind beiden een knalpositieve test in handen hebben! [-o<
@ Marloes, nee gelukkig niet of jammer genoeg niet. Ga vrijdag op vakantie vandaar. Maar boops doen nog behoorlijk pijn. En had net spierpijn in mijn buik
Neejoh hihi je bent me niet voor geweest Had het vandaag toch niet gedaan, pas als de test duidelijker is. Alleen de gedachte kwam ff in me op, maar ben nog te onzeker... Ja Mupkuh zou wel mooi zijn hè, meteen na een mk weer zwanger. (maar ook heel eng, brrrr) Gelukkig ben je nog niet ongi en is er nog hoop. Ben benieuwd wat je temp morgen doet.