Ooooow balen Puzz bah bah bah...vond het altijd vreselijk als ik weer met clomid moest beginnen, blehhh Hoop dat je een andere gyn krijgt! Succes de komende ronde. Lien gefeliciteerd!!!! hopen dat het goed gaat. Heb ook weer een testje gedaan, streepje is wel donkerder geworden, maar nog wel licht, maar dit was ook een mindergevoelige test dan die van eergister, ga vanmiddag nog ff zo'n andere doen. Ben wel erg misselijk, maar heb toch het idee dat ik ongi ga worden, mijn temp lijkt nl. te zakken en das nie goed hè...
Meiden, ik ga jullie ook vroeger als verwacht verlaten.. ik ben echt heel onverwachts ongi geworden vanochend....echt raar wel..voelde er niks van..ik doe mee aan onderzoek voor testen dus dan moet je vanaf 8 dagen na je ei iedere dag testje doen..ik mn plas opvangen en zie ik ineens bloed, huh?! Heb ook niet veel krampjes enzo maar mn temp was ook lager dus ja.,..ben gewoon ongi..bah! Ik denk dat ik te vroeg ongi ben geworden omdat mn cylcus toch nog niet helemaal goed is, omdat dit mn eerste cyclus is na bevalling (heeft lang geduurd door de bv) Ik baal best wel maarja..volgende ronde nieuwe kansen.. Wil iemand me op rood zetten (27 juli) Wat ik wel best eng vind...ik hoop niet dat ik voortaan altijd zo'n korte fase heb na ei...want dat zou niet goed zijn, dan heb je veel minder kans om zwanger te worden toch? Normaal was die fase bij mij 14 dagen....Nu was ie 11 dagen... Liefs Syl Oja: zwangeren: gefeliciteerd! Geniet ervan! (Pien en Lien!)
@Sylvia: 11 dagen is nog oke hoor... Maar het zou ook zomaar kunnen dat je cyclus nog van slag is en dat je volgende maand gewoon een lf van 14 dagen hebt. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar heel veel succes volgende ronde!
He Sylvia! Hoe kan dat nou? Dat had ik niet verwacht na die testjes die je gisteren liet zien... Wat die cyclus betreft, volgens mij zit dat wel goed, zijn er wel meer meiden hier die dat hebben. En er kan natuurlijk nog van alles veranderen als dit de eerste keer was. Nou, wens je heel veel succes in augustus! Ik zal de tractor wel even bijwerken bij tot nu.
Ik mag officieel op rood... succes verder juli meisjes. Ik kom af en toe nog wel even spieken hoor! Wil iemand mij bij de volgende update op rood zetten? Alvast bedankt!
syl: neeeeeeeee... meid wat doe je nou.. Man man, dat had ik nou toch echt nog niet gedacht hoor.. baal baal baal
Marb en Milla: ik vind het ook best vreemd maarja..niks aan te doen...ik hoop dus dat mn cylcus volgende keer wel goed is..maar gelukkig is 11 dagen dan geen probleem..misschien dat mn cylcus gewoon anders is nu dan.. dus op naar volgende ronde...
Marloes: Die stomme klachtjes en dan ook nog die testjes... Al ging ik er niet vanuit dat ik zwanger was hoor, maar toch..je hoopt...... helaas pindakaas voor mij...maar hoop voor jou dta het wel raak is meid! duimduimduim!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 &puzzcat24 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles 215 passagiers voor de roze tractor! 31 Zwanger!!, 107 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 7 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Volgens mij moet ik een nieuwe temp.meter. Heb zo'n digitale, jaartje of 8 oud. Zit gewoon tussen meting 1 en 2 een halve graad verschil. Daar heb ik dus niks aan. Weet niet welke dan klopt. Denk dat ik maar weer naar zo'n ouderwetse overstap :x
of zo'n echte bbt thermometer... die heeft 2 cijfers achter de komma. Nog preciezer... Ik heb gewoon een simpele van de drogist, maar ook wel digitaal. vind het wel handig dat die piept als hij klaar is.. met zo'n ouderwetse weet je dat toch nooit
Marloes keek even bij je temp.kaartje, ziet er goed uit! Ga weer naar augustus...hopelijk hoef je daar niet heen!
nee, ik ga NIET naar augustus.... als ik ongi word, mag ik meteen september openen.. maar ik blijf gewoon hier.... en wil roze