Zo...lekker weer in ons eigen bedje geslapen afgelopen nacht! (gisteren terug van 2 weken vakantie) Ik ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat die de 28e ook hun NOD hebben! Hier weinig symptomen, alleen wat krampjes en pijnlijke (.) (.) Wel goed geklust in onze vouwwagen hahahahaha! Succes allemaal en ik ben benieuwd, want er is wel erg veel rood deze maand he.....
ben zo heel af en toe aan het meelezen... zit ook op het wachtbankje... 28e NOD... Zie dat het nog bij enkelen spannend wordt! Vind dat er iig wel meer roze bij moet zo op het einde... We hebben alweer zo lang moeten wachten
Net weer een testje gedaan en het streepje is een stuk donkerder dan eergister, dus denk dat ik weer opnieuw zwanger ben, meteen na de mk Nou zaterdag nog een vette posi test, dan ga ik juichen hihi
Thx! Mk was 26 juni...dus gelijk weer zwanger Ging bij 6 weken mis en toen op dag 18 een eisprong...ongelovelijk hè...
Wow, gefeliciteerd Lien! Kan me nog herinneren dat je kwam vertellen dat het niet goed was gegaan een tijdje geleden... Ik heb ergens de spreuk 'na een misse, komt een wisse' gelezen, dus nu gaat het helemaal goed!
dankjulliewel allemaal! tuurlijk ben ik heeeeel blij nu, maar wel met een 'maar' (vanwege de miskraam ben ik dus erg bang dat het weer fout zal gaan). we wachten gewoon af, al moet ik nu al soms bijna op m'n tong bijten om het niet aan iedereen te vertellen. maar goed: heb het vriend beloofd het stil te houden tot na de eerste echo... (duurt vast nog idioot lang, bluh...). moet nu naar de osteopaat, en die móet ik het wel zeggen, haha!
Gefeliciteerd meiden! Zien we jullie in iedergeval niet in augustus (al is het daar best gezellie hoor)
hai, ben alweer terug van de osteopaat; ik mag de eerste twaalf weken van mijn zwangerschap niet behandeld worden, dus ik was heeeeel snel weer klaar daar. had daar glad niet bij stilgestaan, maar was blij dat hij zelf zei dat hij het risico te groot vond. hoe'st met jullie? al testjes gedaan (stiekeme te-vroege ofzo, hihi)? en? voor de rode meiden: jammer hoor, en sterkte in augustus! ik geloof dat het daar een hele keet aan het worden is, best gezellig, maar ik ben blij dat ik me daar nu niet aan ga sluiten.
Nou hier gaan we vrolijk verder, maar sinds vanmiddag hebben we een nieuwe: Misselijk! En gelijk ook goed ook. Normaal als ik uit mijn werk kom ben ik echt op strooptocht naar eten, en probeer vooral chocolade te vinden. Maar nu moet ik er niet eens aan denken. Blijf maar naar de plee lopen, af en toe die krampjes, en totdat ik misselijk werd had ik echt de hele tijd mega honger, en moest echt elk uur wat eten. En toch die heel-erg-negatieve-test vanmorgen @Pien en Lien: Van harte gefeliciflapstaart, ik hoop dat ik gauw een posi testje krijg en met jullie mee kan doen!
Hier nog zo'n "ik wil het maar niet leren maar kan het niet laten"-veel -te -vroege -tester En natuurlijk negatief... Eigen schuld ook :x
O nee meiden wat lees ik toch allemaal, zoveel ongi En ook Silvia en Kippie, zo jammer meiden had het niet verwacht. De 27ste komt steeds dichter bij dames van de marathon. Zondag is testdag.