Roze tractor juli 2008 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde& Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee 218 passagiers voor de roze tractor! 33 Zwanger!!, 113 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Desiree1986 3. Pientje Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
wahh ik lees evenje snel en zie dat je getest hebt mama Patricia, foei foei . Maar wel met een spannend resultaat. Hoe voel je je, ooh ik hoop het zo voor je
Hmmmzzz, hier wordt de afscheiding alweer donkerder. Vaak een teken dat mijn ongi er aan zit te komen. Neehee, ik wil niet ongi worden!
Lien das zeker een lekker mooie ZWANGER test, kan je niet meer aan twijfelen! mamapatricia; wat spannend! Moeilijk heh wachten ? Elke keer als ik de testen zie dan wil ik ook alvast proberen... maaar ik ben een diehardwachter! Ik gebruik die digitale van CB, heb ik ngo 2 van liggen dus lekker makkelijk!
@ zwangere dames, gefeliciteerd! @ wachtenden en klusser, hou vol nog even Ik probeer wel mee te blijven lezen, maar het gaat me wel erg snel af en toe, dus sorry als ik verder veel verhalen heb gemist Hier een zenuwachtige Veronika: ik kon deze maand (1e maand met ovutesten) mijn eitje niet vinden, en test dus gewoon door ondertussen, met de ovutesten, te bang dat ik m zou missen als mijn eitje alsnog zou komen. Ik heb nu andere ovutesten, die ik zelf eerlijk gezegd heel onduidelijk vind, maar ze hebben me verzekerd dat een positieve test wel duidelijk zou moeten zijn. ik dacht al af en toe lichte teststreepjes te zien, maar nu zie ik vanmiddag voor het eerst een echte, vage maar dikke (brede) teststreep verschijnen... Eigenlijk is ie net zo donker/licht als de controlestreep - die bij dit merk testen dus altijd heel vaag is. Ik word er heel zenuwachtig van: betekent misschien wel dat toch mijn eitje toch ineens nog onderweg is (HELP, wat heb ik dan ineens een rare lange cyclus!) maar zou het niet ook op hcg kunnen wijzen, ik zit volgens mijn normaal behoorlijk regelmatige cyclus ondertussen op dag 5-7 voor NOD (als ik negeer dat ik geen eitje heb kunnen vinden). En ik heb ook wel wat rare verschijnselen... Weten jullie of alle ovutesten ook "aanslaan" op hcg? Hoe vroeg hebben jullie bij zwangerschap positieve ovutesten gehad?
@ veronika: een aantal pagina's terug heeft daarover een weblink gestaan van "peeonastick" (staat er vreemd, maar plassen op een stick wordt er bedoeld) als ik me niet vergis, misschien kun je hierop eens googlen?
Ja ovutesten kunnen dit aangeven omdat hcg ook n soort van immitatie is van LH. Maarrrr dit zou pas aan het einde van je cyclus duidelijkheid geven. Nu werkt dat volgens mij nog niet.
Toch niet echt jouw website he, denk ik?, maar wel een hele leuke. Ja ik had die website al eens gelezen, maar niet letterlijk dat dat voor alle ovutesten zo werkt. Maar dat zal wel dan. Ik wacht het nog even af allemaal.
Nou hier nog steeds zo'n beetje alle verschijnselen. Toch kijk ik elke keer als ik naar de wc moet gauw of ik ergens bloed zie. Is ook zo vaag om de hele tijd krampies in je buik te hebben maar niet ongi te worden. Normaal heb ik het echt nooit van te voren. Kijk echt uit naar de test-marathon zondag!