Roze tractor juli 2008 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde& Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26 : Marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee 218 passagiers voor de roze tractor! 33 Zwanger!!, 114 Ongesteld, 3 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Desiree1986 3. Pientje Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Meiden wat lees ik nu toch allemaal! We zouden de laatste dagen van JULI roze maken! Oohh ik hoop dat toch alles goed gaat komen... duim duim duim... Hier ook een domme te vroege tester, heb net een testje van CB gedaan, die je in de digitale moet steken, maar dan heb ik hem gewoon zo gedaan... en wat denken jullie....super vaag streepje! Echt super suer super vaag, maar mijn hubby zag hem ook.... ooohhhhh had ik maarniet getest! nu ben ik echt zo zenuwachtg.... lekker slapen meiden, als ik ooit in slaap ga komen ... :-s
*klingel breekt in uit augustBUS* hallo lieve julimEIsjes! jee wat is er veel gebeurd, dat kan ik niet allemaal bijbenen maar ik wou in elk geval veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefs en earl grey koekjes en ginnegapjes uitdelen en pleaz, word roze met zn allen okey??? ik heb een klein dipje nu ik heb bedacht dat ik even voor mijn gevoel 'al' maar terecht voor velen nog maar 'pas' in de 6e ronde zit, ik dacht opeens HELP 6e ronde=half jaar! naja, dokter maar eens stalken met testjes-eis (in verband met leeftijd(en) moet ze JA zeggen en dat doet ze ook wel) anyway veel liefs van sentimentele klingel *breekt uit*
@Klingel: *Troostknuf* 't komt wel goed joh meis. Straks hoeft jouw lijf je niet meer te foppen want dan is t echt! Mijn lijf heeft mij deze ronde echt op z'n Klingels gefopt! Heb al die dingen nog nooit gevoeld, en toch stonden de gisteravond voor de deur. Ik trap er niet meer in!
Oef, nog een paar dagen tot mn NOD. De 29e mag ik testen. Ik denk vanalles te merken aan mn lijf: misselijk, pijnlijke borsten, veel plassen en een 'raar' gevoel in mn buik. Maar ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik die dingen graag wil zien als tekenen van zwangerschap. Zul je zien: misselijk omdat ik vandaag veeeel te vroeg uit bed ben geblèrd door de kat, veel dorst door het weer en daarom vaak plassen, pijn in borsten omdat ik op mn buik geslapen heb en dat gevoel in mn buik...constipatie Maar stiekem...hoop, hoop, hoop!
Nrg50, balen meid... Veel suc6 in de volgende ronde! Enne meiden, kom op he! Nog 6 dagen te gaan, moeten allemaal roze!!!
hoi iedereen hier trekken jullie het nog alllemaal een beetje ? mijn nod is de 30ste maar ik blijf lekker in augustus , als ik op 1 augustus nog nie ongie ben ga ik ook pas testen
goeiemorgen dames, ik ben niet blij...bij mij is de spotting weer eens begonnen Ben bang dat ik over een paar dagen ronde 16 in ga. Ben blij dat ik 20 aug. naar de gyn. mag
Ja en ik zie dat jij 4 dagen moet wachten nog, me 2... Jouw kaartje ziet er zeer mooi uit. Mijn temp is vanochtend gezakt... Voel me ook net zoals anders... Dus wordt weer trouw wachten... Hoe voel jij je?
Wauw, Mupkuh! Dat is super nieuws, het is je van harte gegund, helemaal geweldig! Nu gaat je wondertje gewoon blijven zitten! Gefeliciteerd!
Mupku gefeliciteerd meis! Spannend! Hier vanochtend nog een testje gedaan en het vage blauwe streepje is nog aan wezig..... hebben jullie hier ervaring mee? Kan een indroog lijntje zijn? Ik zag het lijntje al binnen een minuut namelijk, en ook na 3 minuten was ie er nog?... lekker onzeker heh?... maar ja het duurt bij ons al 2,5 jaar, en het zou zo'n wondertje zijn.....
Enrg50 balen zag er zo goed uit...was zo leuk geweest...samen met je vriendin. Succes de volgende ronde! Mupkuh jaah gefeliciteerd! (ff checken, ook na je mk negatief getest? ) Fijne vakantie! Marooz wat ik heb begrepen is dat je echt niet naar de streepjes van de digitale clear blue mag kijken. Heb daar ook weleens mee getest en was niet zwanger, maar zag je toch een licht streepje.
Hey Juli-dames, Ik zie weer veel roze . Gefeliciteerd, meiden! @ de wachtenden: Spanning loopt op, he . Hopelijk komen veel van jullie met positief nieuws . @ derest: succes in de volgende ronde. Groetjes, Maine