@tezzz: leuk, klussen met zo'n snotlap nou ik wacht wel even een dagje hoor hihi... jij ook beterschap he.. irritant is zo'n verkoudheid he
zow... weer een ovutestje gedaan. hopelijk nu eens positief. Maar ben altijd pas positief paar dagen na mijn eisprong die door mijn banner wordt aangegeven.....
kleintjevoorons wanneer begin jij meestal met ovu testen en als ie pos is doe je het een dag later nog eens.
ff checke.... as we nou zwanger worden... ik hoop dan op 11 maart een beebkado te krijgen, mn mannetje is dan jarig...ik heb mn jongste dochter ook op mijn verjaardag mogen krijgen.....
@maaike1980: ik werk in de horeca, themarestaurant. Mag dagelijks verkleed dansjes doen en in principe lekker gek doen... Ontzettend leuk, en was ook enorme switch, ik kom n.l. vh kantoor af. Maar had vroeger altijd bijbaantjes in horeca, en vond dit altijd erg leuk. Dus toen dit op mijn pad kwam, met beide handen aangegrepen. @klingel: SUPER BALEN ZEG!!! en ga gewoon lekker idd je ding doen, maar zoals ik net in juni al tegen je zei...we ontvangen je hier met open armen, ik moet persoonlijk altijd lachen om jou berichtjes! ( in de goede zin vh woord ) dus eigenlijk hoop ik dat je niet al teveel vh forum wegblijft Heel veel succes met je nieuwe methode iig, en laten we idd [-o< op ontzetten veel voorjaars En ik zal deze maand geloof ik toch ook ad earl grey koekjes moeten, heb ze nog nooit op... maar volgens mij ben jij er n tikkeltje verslaafd aan Lees dat er ook weer n hoop meiden bezig zijn met ovutesten, heel veel succes meiden, en ik hoop dat jullie snel je eitje vinden en dan Hier geweldig goed ah klussen geweest ondanks slokdarmontsteking. Heb medicijnen hiervoor, maar neem deze nog niet omdat ik toch steeds ah spugen ben ( al vanaf zondag ) dus ik neem aan dat medicatie dan ook geen zin heeft. Heb er sowieso p*sthekel aan om medicijnen te slikken, niks voor mij, vooral in deze periode. Ik hoop sooooooooooooooooo dat het raak is deze maand meiden. * duim duim duim*
Ik heb mijn eisprong gisteren voelen knappen,en de 2de testje is al wat lichter Dus dat komt over een met mijn bevindingen hihi
Klingel: balen voor je meid! Ik hoop voor je dat je die zonnige voorjaarsbeeb gaat maken!! Neem lekker een koekje en snel weer vrolijk worden! We zijn niet anders van je gewend! Ik ga lekker uit van een zonnige februaribeeb!!!! Groetjes, Angela
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 74 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Sta op 14 juli succes iedereen!
nu al test marathons? Ik wil best mee doen maar eerst een keertje echt overtijd zijn dan durf ik best een marathon mee te doen. Lijkt me leuk!
Hij wordt inderdaad weer lichter. Het kan heel goed dat je eisprong geweest is hoor. Dit heb ik afgelopen maand ook gehad. Op 5 juni had ik net zo'n test als jij gisteren had en dat bleek later ook mijn eisprong te zijn geweest. Omdat ik vanwege mijn miskraam niet zeker wist of dit het nou werkelijk wel was ben ik door gaan testen. Wat achteraf helemaal niet nodig was geweest. Maar zoals mijn moeder zegt: Als je alles van te voren weet kan je met een dubbeltje de wereld rond
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : Natjes & Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 74 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
*&%$%%#)@&% krijg dat plaatje er niet meer op, ik degene die altijd de lijst der lijsten bijhield! Nou stik er maar in grmbll (beetje pesthumeur, sorry ladys) Had ineens een 19 achter me naam in de lijst, poging gedaan tot aanpassen wat helaas mislukt is!
haha ja ik miste een paar spaties weghalen geloof ik.. haha heb het nu ff anders onderaan de lijst gezet. Heb aan beide kanten een spatie gezet tussen de [ en de ], zag je wat beter zitten hihi...