NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ik hoop het voor jou Nic, maar het klinkt meer als een indrooglijntje...

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Mupkuh, gefeliciteerd :baby: ik wil ook...

Alle ongi-meiden, balen... hoop dat augustus jullie maand word!

Zit nu op 5 DPO vandaag en had me vandaag toch veel slijm :oops: , heb ik normaal nooit rond deze tijd.
    Was ook wat dikker dan normaal!

Hebben jullie dit wel s?

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nee.. eigenlijk niet? Is het vandaag gekke dingen dag ofzo.. ik ook al met m'n druppel! 8)

4. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    He nicoline,
    lijkt dus zo slecht nog niet!
    Toch voorzichtig goed nieuws dan?!

Ik menstrueer (nog) niet, ook geen voortekenen, geen bruin streepje te verkennen... :) . Maar dat pas 1 dag na NOD. Zegt natuurlijk nog niet veel. Ik voel ook nog steeds dat gekriebel in mn buik (maar misschien de spanning?)

Toch vandaag alvast kruidvat-test gekocht, evt voor in het weekend, of maandagochtend, als ik me tot dan kan beheersen. Ik wil niet te vroeg testen.

Zou leuk zijn, tegelijkertijd zwanger.

succes! :thumup:

5. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    @miracles
    @milla rose

Ik heb ook meer slijm vandaag, dikker. Maar zonder druppel bloed. Ook geen bruinig slijm, zoals vaak vlak voor mijn menstruatie... Ik weet niet wat het betekent.

6. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Nicoline,

Ik ben al heel erg blij dat ik 1 dag flink overtijd ben, nog nooit gehad. Dat gevoel alleen al, daar kan ik al van genieten. Ook als de test misschien morgen positief is, kan het nog fout gaan. Maar het is niet gezond om dan continue te denken; als het maar niet fout gaat. Positief blijven denken. Mijn vriendin en schoonzus gaan er al helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar, geen ongi betekent bij mij geen negatieve uitslag. Uiteraard zal alleen een test kunnen aangeven of het positief is.
    Het zou heel gaaf zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn. We hebben dezelfde naam en hebben op dezelfde dag dezelfde symptonen. Heel bizar.

7. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hoi Nic1

hoop jij meer geluk heb, ik ben ook overtijd, maar toch een nega test vandaag :( maar nog steeds geen duivels ook

8. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Oja, nog zo iets,

Vandaag laatste inkopen gedaan met mn man. Nog even snel bh's gekocht bij livera. Tijdens passen schok ik, hele grote blauwe aderen over mn borsten. Ze hebben sinds donderdag alweer een andere vorm aangenomen dan vorige week, heel zacht en vorige week waren ze heel hard, net volle grote appels, nou ja, eerder meloenen. Nu hebben ze een vorm die ik helemaal nog nooit gezien heb. Ik moet een beetje aan barbapapa denken, wist niet dat mn borsten zoveel verschillende vormen kon aannemen. Ze zijn bij mij altijd hetzelfde geweest.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat klinkt wel heeeeeel zwanger hoor :)

Succes!

10. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Is er nog iemand die veel darmkrampen heeft en diaree heeft? Elke keer op het moment dat ik naar de wc ga denk ik, nu zal het wel gaan stromen. Dit al sinds donderdagavond. Het enige wat stroomt is dan gewoon plas.(en diaree, sorry)

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Idd blauwe aders dat klint echt zwanger .... :;)

12. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    oja, ik heb wel een spastische dikke darm, dus die reageert op bijna alles wat niet normaal is. dit kunnen zijn gemoedstoestanden en eten wat anders is.misschien ook wel op zwangerschap, want dat kent mijn lieve trouwe vriend de dikke darm nog niet.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik wil je niet al teveel (valse?) hoop geven, maar ik heb ook een spastische darm en die reageerde als een idioot op m'n zwangerschap :)

14. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    @marb

Dat wordt nog leuk, morgen gaan we 2,5 week kamperen. Gelukkig dit keer voor het eerst met een caravan waar ook nog eens een toilet inzit. Niet dat je dat dan graag wilt legen( sorry).Maar beter dan een tent.
    Uhm, wordt dit jouw eerste kindje? Ook wel eens gehoord dat een spastische dikke darm over kan gaan na 1e zwangerschap.
    In ieder geval weer een reden erbij om te geloven dat mijn gevoel waar is.
    Heb je nu nog steeds last van je darmen?

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tis m'n eerste ja, dus wie weeeeet gaat t over! Zou super zijn.

Ehm... m'n darmen doen geen zeer en ik ben niet meer aan de diarree gelukkig :oops: maar m'n darmen zijn wel enorm opgezet waardoor ik eruit zie alsof ik zwanger ben *ligt dubbel*

Maar goed, voor die 6 weken is t toch echt veel te veel buik ;)

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo ik heb me laatst toegevoegd op de nod lijst voor mij is deze maand voorbij mijn temp is giganties gezakt en spotting is begonnen morgen ben ik ongi ik weet niet goed hoe ik dit in kleur moet verranderen zou iemand dat voor mij willen doen ik ga nu naar 23 aug hopelijk volgende maand meer geluk en wordt ronde dertien mijn geluks getal.

groetjes puck1234

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He puck, hier hetzelfde. Vanmiddag druppel helderrood bloed verloren en net beetje bruin bloedverlies. :( :( :(

Dus denk ook echt morgen ongi te zijn... Augustus is toch die maand die zoveel geluk brengt....? ;)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    puck Heel veel succes in augustus

milla rose: helaas kennen we ons lichaam soms te goed he... en augustus gaat vast HEEL VEEL geluk brengen

19. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey meiden, ik wil even laten weten dat ik heel stout ben geweest. Heb vandaag getest :oops: Nou verscheen er n heel vaag 2e lijntje :D :confused: . Het was ook nog erg vroeg natuurlijk ( en ook niet met ochtendurine)...Maar kreeg ineens enorme drang om te testen... Weet nog steeds niet waarom... Heb het nl iedere maand netjes volgehouden tot NOD om niet te testen.
    Ga morgen of overmorgen weer testen, dit x wel met ochtendurine. Kreeg test btw niet goed op de foto.

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hoop ook op veel geluk in augustus! Maar ik moet zeggen vind het deze maand zo raar.. heb in 15 jaar menstruatie nog nooit een cyclus van 23 dagen gehad.

Maar voor jou wordt het geluk in juli, kan niet anders! Hier nog een beetje hcg hcg hcg voor jou! Dan moet het zeker lukken!

Deel Deze Pagina