Een licht streepje met avondurine..? Dan ben ik heeeeeel benieuwd wat jij morgen gaat zien! ga voor je duimen!
Ja ik vind het ook superspannend. . Hoop echt dat ik op roze kan deze maand, maar wordt nog even spannend. Maar wat lees ik nou jij misschien ongi, foei! Sterkte en succes in de maand augustus alvast.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26 : mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee 218 passagiers voor de roze tractor! 34 Zwanger!!, 119 Ongesteld, 3 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Puck ik heb je op rood gezet, heel veel succes in de volgende ronde Mezelf heb ik op blauw gezet.. En hoop snel op roze te mogen
Ja dat van mijn tempkaartje vond ik ook erg opvallen, maar vanmorgen had ik de hoop eigenlijk opgegeven. En later op de dag bekroop me het gevoel ik ben zwanger 8) Ik hoop het iig van harte! Mijn ventje zag het streepje ook duidelijk ondanks dat ie nog licht is.
Ik hoop het ook meid! Maar bij jou zijn de duivels net aangekomen grrrrrr Maar ik ga je superveel succeX wensen deze ronde,
kijk dat die het zag, is een goed teken.. haha wij, dames die zo graag zwanger willen zijn, zien nog wel eens hele vage dingen. elke test in een plastic omhulsel werd meteen bij twijfel gesloopt haha, voor het raam gehouden, voor de lamp en maar zoeken...
Klopt ik heb in mei ook n test uit elkaar gesloopt omdat ik zo graag n strreep wilde zien. Maar was bij deze niet nodig, hij is ook even breed alleen licht. Maar ik was toch wel blij met de bevestiging van mijn partner. want ik was in staat om nog n test te doen Maar ik denk dat ik het morgenvroeg weer doe, en ik breng jullie hier dan direct op de hoogte.. Oh ja ik heb btw supergloeiende wangen al heel de dag, ik ben niet verbrand, en ze zijn niet rood. Maar staan wel in de fik.. Is dit ook n symptoom dat iemand weet?
Haha ja he... wat je soms leest wat ze met die dingen doen.. een nuchtere man die het ziet is veel betekenent! Mijn duivels, tja... weet het ook niet wat het word. Even geduld hebben maar tot morgen..! Ga nu mijn bedje zo maar eens opzoeken, dan komt morgen sneller heb ik eerder zekerheid
ik kom iedereen even goedemorgen wensen op deze mooie zaterdag, stond om kwart over 6 al naast mn bed omdat vriendlief zich verslapen had en eigenlijk al om 6 uur op de vrachtwagen had moeten zitten(voor een verhuizing van mijn moeder) en mijn auto staat nog bij autototaalglas die ik dadelijk op kan halen om 9 uur, en dan kan ik ook eindelijk naar groningen toe dus. rijd nu dus tijdelijk in een leenwagen, een lekker kittige smart! en wat geven die dingen een rijplezier zeg! ennuh nog steeds geen duivels te zien hier
meiden ik had ook een spastische darm aan de medicijnen en vezels en zo. nu is het bij mij ook over gegaan na de eerste bevalling er gaat dan een wereld voor je open ik hoop dat het bij jullie raak is en dat het bij jullie dan ook over mag zijn.
@mystiklady Mooi weer he! Hopelijk is het vrijdag ook nog zo'n mooi weer op me bruiloft! O'ja ik ben al een tijdje uit bed hoor honden uitgelaten , gestofzuigt enz en nu..... ik mag vandaag testen! (Ik heb wel wat ochtend urine opgevangen in een potje maar misschien test ik het morgen op me Testmarathon 27 juli ) Ik zie wel wat mijn ik zeg