Joepie, weer wat meer roze! Meiden die ongesteld zijn geworden; kop op, heel veel succes in de volgende ronde! Ik duim voor jullie! Ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Italie. De reis was met een mups van 8 maanden wel een drama! Lynn heeft alleen maar gehuild als ze wakker was. Ze wilde echt niet in de maxicosi.... Maar ja dit mag de pret niet drukken! Groetjes, Mayke
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26 : mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee 218 passagiers voor de roze tractor! 37 Zwanger!!, 121 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik Mammie Patricia mag ook op roze!
@mammie Patricia: en of ik 'm wel zie Misschien niet mega duidelijk, maar je bent zwanger hoor! Haha, zwanger ben je nu eenmaal of wel of niet Geniet er van! Ik zou morgen ongesteld moeten worden....maar zie of voel nog helemaal niets. Ik blijf constant tegen mezelf zeggen dat er toch niets aan de hand is....hopelijk valt de teleurstelling dan een beetje mee als de alsnog langs komen! Ik wacht 'rustig' af...haha, elke maand weer spannender dan de trekking van de staatsloterij!
Alle zwangere meiden gefeliciteerd! @ mamma patricia Ik denk dat ik jouw ook kan feliciteren! Al is het nog en maar licht streepje, het is een streepje! Hartelijk gefeliciteerd meid! Voor mij nog een paar daagjes wachten, en voel helemaal niets, hebben jullie wel wat symptomen gehad de afgelopen dagen?
Vandaag had ik een soort van vruchtbaar slijm met afvegen. Sorry voor de details Gister nog geklust....dus ik hoop dat het goed gaat komen Voor de rest...alle zwangeren gefeliciteerd!
Hallo allemaal! Alle zwangeren gefeliciteerd, super! Ik heb over 2 dagen mijn NOD,tot nu toe nog niks... Mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen, en vandaag is de 28e dag, dus het kan nog alle kanten op. Voel af en toe wel wat steekjes in mijn buik en een beetje een soort zwaar gevoel. Ook soms een flinke steek in mijn li borst. Ik probeer er ook niet teveel op te hopen, dan valt het niet zo tegen als het niet zo is. Succes aan de wachtenden nog deze maand!
mama patricia GEFELICITEERD Super, ik had het eigenlijk ook wel n beetje verwacht bij je hoor 8) @meiden die ongi zijn geworden BALEN!! Heel veel succes in de volgende ronde!
mama patricia: GEFELICITEERD ! leeuwtje: Jij ook GEFELICITEERD! Kita, jou heb ik al gefeliciteerd bij de tempkaartjes, maar super hoor! mijn temp was vandaag omlaag, wel nog boven de rode lijn...maar toch.. echt afwachten nu dan maar
Het is stil hier...iedereen te warm en plakkerig door het benauwde weer soms? Wij hebben besloten om morgen te gaan testen! Kan ik me er op voorbereiden dat ik ongi ga worden, mocht ie negatief zijn. Spannend!
en dan weet je het toch ook nog niet zeker... misschien test je wel laat positief... maar succes he! hopelijk mag je op roze
Ja dat kan ook nog ja...hihi! Jij zit ook in spanning aan je banner te zien? Heb je symptomen? Ik voel me enorm opgeblazen en heb het gevoel dat ik mijn buik niet in kan houden. Maar we hebben ook vakantie gehad en gewoon lekker gegeten en gedronken....hahaha dus dat zegt ook niks. Ook steekjes in borst en buik. Ga jij dinsdag testen?
nee heb geen kwaaltjes... m'n temp was vanochtend flink gezakt.. dus ik weet het niet. aan het testen ben ik al, voor een onderzoek van zo zwanger. heb nu 4(naga) testjes gedaan... nog 5 te gaan... maar bij mij vorige zwangerschappen testte ik pas heel laat posi hoor. de laatste keer met 9 dagen overtijd
@Jessy83 Symptomen , ja ik merkte wel heel erg dat me tandvlees uit zich zelf snel ging bloeden voor me nod! (Toen ik in verwachting was van Felicity had ik dat ook ontstoken bloedend tandvlees , maar dat kreeg ik pas na de nod +- 8 weken later )
Hallo allemaal, Alle zwangeren gefeliciteerd! Net terug van vakantie en helaas...., weet niet goed hoe ik de lijst moet aanpassen. Ik had nog even hoop omdat het alleen twee druppels bruin bloed waren, maar na de negatieve test ben ik toch overtuigd, volgende maand beter Succes voor alle testers Ik ga naar augustus