Dinsdag is mijn nod dag. Afgelopen dagen heb ik veel last gelast van allerlei symptonen die uit kunnen wijzen dat ik zwanger ben. En dat is inmiddels een hele lijst. Van verkoudheid, maagzuur, duizelig, raar gevoel in me buik, vergeetachtig, spierpijn in me onderrug en ik ben ontzettend moe. Daarbij lust ik ineens geen koffie meer omdat het een rare smaak heeft. Op sommige sites staat dat ik morgen al de thuistest mag gaan doen. Maar ik probeer het toch nog een dag je uit te stellen.
*klingel breekt in in lieve julitraktor* @LEEUW, KITA, PATRICIA! jippieieieieiei roze!!! gefeliiii! wens jullie superveel geluk en plezier en gezondheid tijdens je zwangerschap!!!! spannende dagen hier zo op het laatst van juli he, ik hoop dat er nog heel wat positieve testen bij komen! [-o< veel liefs van rustige klingel (ongi-week bijna klaar )
Hey hoe is ie met jou dan? Thnx voor je felicitatie! Ik hoop voor jou dat augustus jouw maand word Ik gun het je iig ontzettend! Fijn dat die weer zijn opgeduveld. Weer klussen heel veel succeX 8)
zucht ....ik voel de ongi opkomen, ik voel me precies hoe ik me voel voordat ik ongesteld moet worden, beetje pijn in me benen en liezen ....weet niet meer wat ik moet denken ....terwijl mijn NOD pas over 5 dagen is ....hoe voel ik me dan nu al zo?
Lieve Jessy83 Ik wil je niet al te veel hoop geven maar bij mijn laatste 2 zwangerschappen had ik daar ook last van ruim voor mijn NOD. Daar kwam een paar dagen voor NOD steeds meer symptomen bij zoals grotere borsten en steeds beter reuk vermogen. Dussss wie weet. Jammer genoeg is het bij mij steeds mis gegaan. Maar geef de hoop nog niet helemaal op. Liefs Zoe
Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26 : mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee 218 passagiers voor de roze tractor! 37 Zwanger!!, 121 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 10 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik Mammie Patricia mag ook op roze!
alle meiden die zwanger zijn van harte en alle meiden die gaan testen vandaag of volgende week ik duim met jullie voor meer roze tekrijgen gr sandra
Iedereen die zwanger is GEFELICITEERD! Geniet er van. Ik hoop dat het bij mij de volgende maand raak is Iedereen die er ook weer een volgende ronde voor moet gaan SUCCES.
Leeuw en mammie patricia gefeliciteerd!!!! De rest van de wachtende dames, succes! En degenen die ongi zijn geworden, succes de volgende ronde, houd moed!
Goeiemorgen meiden! Nou ik heb zonet een testje gedaan en ben helemaal in de war, van slag, en hyper. Er LEEK namelijk een HEEEEEEEEL vaag streepje te staan, maar ik kan/durf me niet voor te stellen dat het er echt 1 is. Kan het ook een indroogstreepje zijn, wie heeft hier ervaring mee? Bij vorige negatieve testen stond er ook na 5-10 min echt helemaal niks, nakkes nada, dus .... OH GATSIE, wat een spanning zeg! Ik zie wel eens testejes staan van andere meiden hier, en dan zeg ik, joh, een streep is een streep, maar nu twijfel ik zo enorm! HELLUP!
Oh shit nee, heb 'm weggegooid....slimpie he. Ik ga overmorgen weer testen, want morgenvroeg hebben we logeetjes hier in huis en dinsdagmorgen zijn we weer alleen samen thuis. HHMMMM...goed idee een foto, ik zal 'm de volgende keer bewaren! Maar indroogstreepjes komen voor he.
Spannend lichtje! Ik ga heel hard zitten duimen dat je streepje dinsdag goed zichtbaar is. Voor de rest geen testers vandaag?