NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hoezo nu al? dat is toch iedere maand zo ;) . ALs ik op 2 juli niet ongi ben, gooi ik er sowieso n testje tegen aan. En dit helpt mij om goed te kunnen bedwingen om evt eerder te testen bij symptomen, vandaar :D
    En anders kijk je of er voor jou n datum tussen staat/komt te staan waar je op zou willen testen, en dan geef je die door.

2. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik voel mijn ei ook denk ik hoor! Inderdaad pijn in de onderrug, met steken alsof je ongi moet worden. Tevens pijn laag in de buik en aan de zijkant. Misschien zou je het eens kunnen testen? Of het inderdaad je ei is? Succes!

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Nou, ik voel nu nog een keer mijn ei springen, haha! Precies hetzelfde gevoel had ik een klein weekje geleden, dus dacht dat dat mijn eisprong was. Daarna gaan testen met ovutesten, maar geen posi test meer gehad en nu voel ik weer een eisprong.....huh?

kluts (ei?) dus duidelijk kwijt!

Klusserdeklus!

4. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    nou meiden jullie kletsen al weer lekker

nou we moeten weer ff twee weken wachten
    voor de test
    ben erg benieuwd wie nu zwanger worden

duimpie duimpie

gr sandra

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    als we de pendels van caruli mogen geloven dan wordt juli en heeeeeeeeeele roze maand ahahahh

6. Passagierslijst juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah
    2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980
    3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan
    4 :
    5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24
    6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie
    7 : MilkHd & evitaaa1983
    8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane
    9 : Mama Van Keano
    10 : Makey & patje & marb & wieteke
    11 : xMamaDianax & Jenna85
    12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy
    13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns
    14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling
    15 : hanna1974 & Vanillivi
    16 : Jewel
    17 : kiddo81
    18 : Natjes & Roosje75
    20 : dib
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    25 : sanne1980
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

76 passagiers voor de roze tractor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag

Testmarathon 2 Juli
    1. Kita29
    2. kleintjevoorons
    3. Mayke1980
    4. Suzie80

Testmarathon 13 Juli
    1. Jenna85
    2. Giegel

Testmarathon 15 Juli
    1. Vanillivi

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img]

* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ;)

@Suzie80 heb je op de testmarathon van 2 juli gezet :D

@ dib heb je op 20 juli gezet ;)

@ alle Dames die de lijst aanpassen... zouden jullie even goed willen letten op het AANTAL passagiers?
    Het wil nog wel eens voorkomen dat het vergeten word aan te passen ;)
    Alvast bedankt :D

7. Zozo dames... lijst is weer uptodate!

Hoe is het hier verders?

Bij mij gaat het wel... heb vanmiddag laat nog een ovu gedaan en zie nu toch echt dat ie wel heel wat donkerder is dan gister en vanochtend :D
    Dus ik hoop dat ie morgen echt goed donker is!
    Dan zit ik eindelijk aan de top van mijn LH... en dan geloof dan meestal dat je ei 2 dagen later springt he?
    Maar goed... afgelopen week goed geklust bijna iedere dag :p en aankomende avonden gaan we er natuurlijk ook helemaal voor! :D

8. Hey zat even naar mijn banner te kijken... maar waarom geeft deze banner aan dat ik op dag 15 zit... en van zwpagina zelf geeft aan dat ik op dag 16 zit en dat klopt volgens mij berekening :(

9. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Het wordt echt gezellig druk in juli! Hopen dat het veel geluk gaat brengen! Ik vind het echt spannend nu we er echt zo officieel mee bezig zijn :)
    Moet zeggen dat we al erg veel gelachen hebben in bed:)

Ik sta voor een middenbouw groep in het basisonderwijs. Erg leuk, al hoop ik dat ik toch snel weer de overstap kan maken naar de bovenbouw.

Vanavond trouwens nog steeds een positieve ovu test... Volgens mij hoort dat toch niet echt. Eigenlijk moet je ook niet meer testen als je een positieve test hebt, maar ik kan het niet zo goed laten. ER liggen er immers 25 op de kast..
    Manlief moet er erg om lachen iedere keer :)

Ik heb net het pakje van Lief thuis gekregen, had me vreselijk uitgeleefd in de uitverkoop voor mijn dochter :) :) :) Wat schattig, jammer dat het alleen 74 is allemaal en ze dat toch nog echt niet past. Het is zo'n klein hupke!

Fijne avond weer allemaal!

Groetjes, Mayke

ps voor mij geen earl grey koekies maar de oude vertrouwde choconellies hmmmmmm

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Passagierslijst juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah
    3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan
    4 :
    8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane
    14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling& Djezelf
    20 : dib
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

77 passagiers voor de roze tractor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag

Testmarathon 2 Juli
    1. Kita29
    2. kleintjevoorons
    3. Mayke1980
    4. Suzie80

Testmarathon 13 Juli
    1. Jenna85
    2. Giegel

Testmarathon 15 Juli
    1. Vanillivi

* klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.

Zo ik sta er ook weer op voor de komende maand. Vanuit hier wens ik ons allemaal super veel succes.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve JIJ'sjes ( :whistle: Joepie In Juli :whistle: )

wat een lief warm welkom kreeg ik! met mijn mopperkoffer de traktor op!
    dank.. :)
    we kennen elkaar dan wel niet 'echt', maar we delen wel meer dan je met menig goede vriendin doet... van beebwens tot kluspatroon ;) !

@jenna: ben je ook weer wat uitgemopperd? ik een klein beetje weer. maar een EKbaby maken, daar doe ik wel aan mee :)

@tezz: whiiiii fijn en stom om jou hier ook te zien... jij wordt vrolijk van mij, maar ik ook altijd super van jou, je bent een happydepeppy toevoeging aan dit forum (al zal je net als ik soms stiekum enorm sjaggie depri mopper stampvoet zijn grrr :( :evil: )
    ik kom niet zo veel meer op het smepforum, omdat ik een beetje wil afkicken van '' alles tegelijk'' (smep etos ovu temp forum enz enz... vanaf nu maar 1 focus: KLUSSERDEKLUS :p ;) )

maar hoest met jou? jij ziek? hoest jij? ;) beterschap dan! en hoest (uche) met onderzoeken en smep en clomid en en?!
    spannend! [-o<

@kita29:hee, jij ook een horecameisje? hoe combineer jij dat met klusdrang? ik maak zelf de roosters dus ik plan mezelf in klusdagen (echt gamma) meestal op dagdiensten. het valt nog niet op ;) hihih.
    hoop dat je slokdarmontsteking snel over gaat! beterschap! :)

@angela21: hey, ja vrolijk ben/doe ik wel hoor! :p komt ook door jullie. lief allemaal.

maar: ik EIS met slagroom deze maand: 20% kans per maand x 5e ronde =100% kans 8) :)
    ook voor de rest trouwens! babyboom NU! :p

@natjes: gij quote-expert, kan je mij op de 19e huppelen? dan heb ik mijn NOT!

lieve JoepieInJuli'ers,

ik neem een dikke bel witte wijn en ik zie jullie snel
    (wou morgen zeggen maar dat mag qua 'beetje meer rust in het hoofd' niet meer :rolleyes: van mezelf)

liefs
    van nacht-klingel.

12. natjes

natjes Niet meer actief

Passagierslijst juli

4 :
    14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling& Djezelf
    20 : dib & Klingel
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

77 passagiers voor de roze tractor!

Testmarathon 2 Juli
    1. Kita29
    2. kleintjevoorons
    3. Mayke1980
    4. Suzie80

Testmarathon 13 Juli
    1. Jenna85
    2. Giegel

Testmarathon 15 Juli
    1. Vanillivi

* Vul je informatie in.

13. natjes

natjes Niet meer actief

@ klingel, heb je erop gezet meis.

Vind het zo'n vaag idee dat ik pas in de 2e ronde ben terwijl we al half jaar bezig zijn. De meeste hebben er al 6 cyclussen opzitten... Hmmm hoezo lage kansen ;)
    Maar goed moet zeggen dat ik erg posi tegenover deze maand sta. Kan volgende week hele week klussen op vakantie. Als dat geen mooi beebsje wordt weet ik het ook niet meer!

14. natjes

natjes Niet meer actief

ff kijken wat ik kan verwachten... weet mijn cyclus niet...

15. natjes

natjes Niet meer actief

hmmm groot gat zit er tussen cyclus van 28 of 36 dagen... Heb zelf vermoeden over 5 dagen, heb nu al steeds krampen linksonder in onderbuik, bij mij eistokken.... Naja voor de zekereid maar elke dag denk ik!

16. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik zou wel willen testen met een marathon op zaterdag 12 juli.
    Maarree die staat er niet bij.
    Heeft iemand nog meer intresse?
    Ga lekker een weekend weg met mijn klusser de klus dagen met schoonfam....hahaa
    wish me luck daar!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, ik vind 12 juli ook interessanter dan 13 juli ;) Tot 13 juli wachten gaat me denk ik toch niet lukken. Ik wil er dus graag bij als er een testmarathon komt op 12 juli. Ik laat het wel een beetje van m'n ei afhangen... Wil eigenlijk gewoon testen als ik 15 dpo ben...

18. Eva R

Eva R Niet meer actief

ahhh die idiote vriend van me heeft me aangestoken.. voel me niet lekker :( ... wordt niks deze maand ben ik bang.. tenzij m'n ei nog lang niet komt en we snel weer beter zijn maar pfffff

19. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hallo dames,

Ik kom even in het juli forum meekletsen als jullie dat goed vinden. Ben nog helemaal eenzaam in augustus... dat krijg je he..met zo'n lange cyclus! :(

Iemand ervaring mee eigenlijk? Ik lees op internet dat het kan zijn dat je bij een lange cyclus helemaal geen eisprong hebt. Maar ik heb hem 3 juni wel gehad. Ovu- test was positief (dik) en ik heb hem gevoeld!
    Wie kan mijn onzekerheid wegnemen (een beetje). Ik ga volgende week naar de HA. Die is natuurlijk op vakantie nu ik hem nodig heb... :(

Ik wens iedereen iig succes deze maand! Probeer een beetje terug te lezen, maar het zijn al 36 pagina's... :rolleyes:

Liefs, Manon!

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden,

Kom me ff melden hier, voor een plaatsje op de roze traktor!

Heb gisteren pas mn eisprong gehad, net mn nieuwe NOD uitgerekend en dat word dus 3 juli, wil iemand mij op de lijst zetten?

Deel Deze Pagina