NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey...,

mss een rare vraag...
    maar wanneer kun je op de lijst komen?
    haha...

gr nathalie

2. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    Altijd, geef door wanneer je NOD is en dan wordt je erbij gezet!

3. veronika

veronika Niet meer actief

@ Lynni, hoe gaat het met jou dan? Aan je banner te zien is het heul spannend? EDIT: ik zag het al, ergens 4 pagina's terug, negatief getest he. Toch spannend.

Ps is dat jouw eigen buik op je avatar?

Sorry trouwens, dames, het was hier zo stil dat ik ineens in de augustbus mee zat te kletsen.... Er zijn dus toch nog dames.

Mijn NOD staat nog op de 29 ste in de lijst, maar voor mijn banner heb ik toch maar de 31ste aangehouden, dus dat duurt nog ietsje langer!

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat veel roze hier, gefeliciteerd allemaal!

@ Lien, gewoon vragen voor een eerdere echo, die krijg je dan vast wel! Ik heb mijn eerste echo met 8 weken en 3 dagen gehad ivm onregelmatige menstruatie. Als je duidelijk aangeeft dat je graag een vroege echo wilt omdat je erg onzeker bent na je vorige mk, krijg je die denk ik wel.

5. Amy25

Amy25 Lid

30 jan 2008
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zou iemand mij op rood willen zetten.

x Amy

6. veronika

Amy, jammer!

7. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Amy: succes in de volgende maand...

@Veronika: is idd mijn eigen buik, was er toen erg blij mee! En qua spanning heb ik het niet meer.... Ik ga tig keer per dag naar de wc om te kijken of ik toch niet al ongesteld ben. En de test geeft zelfs geen mini mini streepje.... Ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben, omdat er dan toch al wel iets van streep te zien zou moeten zijn (als ik even uitga van mijn vorige zwangerschap), maar dan wil ik wel NU ongesteld worden zodat ik weer verder kan! Maar ja, zo werkt het helaas niet ;)

Wanneer ga jij testen? De 31e?

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zucht ik heb nog steeds geen spannend nieuws helaas, 4 dagen overtijd, gisteren een nega test, vandaag test maar overgeslagen, maar nog geen tekenen van ongie te vinden

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @Lynni ik zit gewoon met het zelfde probleem, overtijd en een nega test gisteren, en maar niet ongesteld worden :(

10. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    En weet je wat ik het ergste vind? Dat mijn cyclus straks (als ik weer ongesteld wordt) VEEEEEL langer is dan ik gewend ben! En dus ook pas VEEEEL later testen! :cry:

11. veronika

Mooi!

Tja, ik heb deze maand met ovutesten (1e x, was nieuwsgierig) helemaal geen ei kunnen constateren, dus daardoor vaag geklust en ook GEEN idee wanneer mijn nod dan zou moeten zijn. Dus ik zit ook niet zo heel erg in spanning eigenlijk, heb trouwens WEL wat symptomen: misselijk, en heb bloeddruppeltje tussendoor gehad, met stekende borsten en krampjes. :confused: Dus testen, tja, heb ze wel in huis, en ga de 31ste op vakantie, maar ik wacht volgens mij eerst maar af of ik niet gewoon ongi wordt tussen morgen en donderdag (cyclus normaal 26/28 ).

Jij hebt niet echt het gevoel dat je zwanger bent, denk ik? Doordat je hoopt maar snel weer verder te kunnen met de volgende ronde...

@mysticlady: voor jou ook al zo spannend!

12. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ja ik word er ook niet goed van normale cyclus van mij is 26, 27 of 28 dagen, en nu zit ik al op dag 32

13. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, ik heb geen symptomen, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook niet. Daar had ik de eerste twee maanden geen enkel symptoom.. Dat zegt dus niet zoveel, maar ik barstte wel meteen van HCG, dus heb zo het idee dat er daarvan dan nu al wel iets te zien zou moeten zijn. But, we shall see! Kan het niet laten om te testen, dus zit morgen weer in spanning in de badkamer als ik dan nog niet ongesteld ben.... ;)

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik had bij mn dochter ook heel knallende streep om nod, maar nu totaal niets.. ik weet het niet meer, zal wel niet zwanger zijn hahah

15. veronika

Snap ik wel, en heeft ook iets leuks, toch? Voor mij is het hele zwangerschap-verschijnsel nog wel vrij abstract, we gaan voor de 1ste, ik vind dat ik al VEEL te oud ben begonnen, en ben nog nooit zwanger geweest, dus het zou heel vreemd voelen als het wel zo was in ene.

Hoop dat je gauw een streepje vindt ieg! Of dat anders de :evil: :evil: maar komen dan. (Maar liever niet natuurlijk).

En jij Mysticlady, test je ook elke dag nu? Hoop het voor jou ook hoor!

16. Lynni

Lynni Actief lid

15 jul 2008
    131
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Mysticlady: nou, hoop voor je dat het toch lukt!

@Veronika: is idd altijd leuke spanning om te testen, vind ik! En wat is te oud? Als je er nu aan toe bent, prima toch? En het is hoe dan ook hartstikke leuk (alleen vond ik het zwanger zijn zelf wat minder, maar het resultaat: geweldig!)

Tja, en ik ga ook door naar augustus... de :evil: :evil: begint nu heeeeel langzaam door te zetten, dus ik ga mn banner vanaf morgen instellen, voor de zekerheid!

Julimeisjes, succes nog!

17. veronika

Owww heey wat jammer!

En "te oud" als in te oud om nog fatsoenlijk vruchtbaar te zijn! Idd, ik en we waren niet eerder zo ver, dat geeft ook verder niet.

Succes in augustus! Misschien tot daar... (ik schrijf daar stiekum ook al mee)

18. veronika

Passagierslijst juli 2008

1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami
    2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx
    3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78
    4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh
    5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85
    6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29
    7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977
    8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23
    9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28
    10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon
    11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr
    12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81
    13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44
    14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226
    15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa
    16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn
    17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari
    18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981
    19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen
    20 : Dora & Poeki
    21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe
    22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy& EssieErie
    23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84
    24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh
    25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy
    26: mamaD & Mammie Patricia& Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661
    27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77
    28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah
    29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy
    30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10
    31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee & Veronika

221 passagiers voor de roze tractor!
    39 Zwanger!!, 140 Ongesteld, 4 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 8 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon 26 Juli
    1. Nourelhouda
    2. Deisiree1986
    3. Pientje

Weekendtesters ;)
    Testmarathon 27 juli
    1. Nrg50
    2. Sim80
    3. Mammie Patricia
    4. Ppa
    5. Remman
    6. Shannah
    7. Lynni
    8. Marooz
    9. Milla Rose
    10. Puzzcat24
    11. Puck1234

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Poging tot bijwerken:
    @ Robin 77 je staat op rood,
    @ Mammie Patricia ook
    @ Lynni ook
    @ Amy25 ook.
    @ mijzelf: verplaatst, ben nu de hekkesluiter van juli!

Puck 1234 stond er 2x in op dezelfde dag, dit heb ik weggehaald. De aantallen ook gewijzigd maar niet nageteld :( , hopelijk staat het goed zo!

19. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    sorry verkeerde lijst

20. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    nogmaals sorry, Hier stond een lijst, maar je was eerder met de veronika, ik zal me er niet meer mee bemoeien :oops: :)

Deel Deze Pagina