Hai Sim80, Edit: Tuurlijk mag je je ermee bemoeien, blij dat er nog iemand zich druk maakte om de lijst! Ik doe ook maar wat hoor Kan ik nog iets wijzigen in mijn lijst dat jij wilde wijzigen?
hihi veronika, nee hoor klopt als een bus, ik wilde toevallig jou ook nog even wijzigen omdat ik las dat je graag op de 31ste wilde staan, of heb ik dat verkeerd begrepen? Maar je doet het heel goed hoor meid en ik hoop dat je jezelf ook snel op roze mag zetten
@ Sim80 Heey wat goed van je, was ik mijzelf nog vergeten te verplaatsen! Nog snel even gewijzigd, thx! Andere dames van eind juli, hoe is het daar? Pff ik ben wel misselijk!
***Breekt even in*** Goed voorteken Veronkia ******Breekt weer uit en gaat gauw terug naar augustus ********
Ach, ja vandaag misselijk, morgen weer niet, of weer een heel ander kwaaltje. Jij ook allerlei verschijnselen, he?! (Gezien bij augustus )
Jep maar krijg er ook niet echt hoogte van hoor! wil eigenlijk niet al te erg hopen zeg maar (al doe ik het door de verschijnselen nu toch wel meer dan anders)
Ja, het is ook wel heel vroeg he, voor je! Snap dat je niet te erg wil hopen. En rond de eisprong en daarna gebeurt er natuurlijk ook al vanalles met je lijf, verwarrend ha. Maar ik help het je hopen hoor!
Zou vandaag mijn innesteldag hebben volgens de calculator en sinds gister allemaal vage dingen inderdaad...iemand anders zei ook al is miss wel erg vroeg nog...weet dus niet of het te vroeg is..maar goed over 9 dagen weten we meer hou me op de hoogte van jou voorderingen he! Je *breekt* af en toe maar ff in op augustus
Zwangere meiden GEFELICITEERD! Hier nog geen ongi, gisteren getest en we dachten een HEUL vaag streepje te zien, daarom gaan we morgen weer testen! Please laat de ongi wegblijven! Zit nu op dag 30, heb 1x een cyclus van 30 en 1x een cyclus van 31 gehad, dus het blijft enorm spannend! Tot later!
Hee lichtje dat is alvast fijn! Ben benieuwd voor morgen! @ Debsje: ja en die calculator weet natuurlijk ook niet precies wanneer het zou innestelen als het eitje bevrucht zou zijn, maar ik moet zelf zeggen dat ik ook vanalles had rond een mogelijke innesteldag... Dat ging daarna weer weg overigens, bijna alle verschijnselen, dus toen had ik weer dagen niks. En vandaag ineens misselijk dus.
Hihi, kwam er net achter dat ALS ik deze ronde zwanger zou zijn, ik 1 dag voor mn eigen verjaardag uitgerekend zou zijn!
Ehm... ik geloof dat ik zwanger ben... Heb nu een Kruidvat test voor me liggen en daar staan 2 roze streepjes op, best duidelijk ook. Ik sta een beetje perplex, had het natuurlijk wel gehoopt! Maar de 1e ronde al raak?! Ik heb mezelf steeds ingepraat dat het wel een paar maanden zal duren. Dus ik blijf maar even lekker naar die test staren tot het doordringt Roos.
Je kunt t hier uitrekenen met de calculator, je moet t aantal dagen van je cyclus en de datum van t begin van je cyclus ingeven en dan rekent ie t voor je uit! Zou idd een heel mooi cadeautje zijn [-o<
Hee Roos, ja het kan wel hoor, in de 1e ronde, anders zouden we die ronde wel overslaan Gefeliciteerd meid!
SUPER ROOS!!! GEFELI!!!!! Veronika: who know´s maybe we are both.....let´s wait and see what happens! zou super nieuws zijn als je op Roze mag als hekkensluiter van Juli
En Roos: Gefeliciteerd! Wat super zeg, kan me voorstellen dat je verbaasd bent! Maar euh..supervruchtbaar! Geniet ervan!