NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    @ alle zwangeren: Gefeliciteerd
    @ degenen waarbij de duivels op bezoek zijn gekomen: Balen! Veel geluk in de volgende ronde!

@ Bia74: testen! testen! testen! (ben niet nieuwsgierig.. maar 2 dagen overtijd... dat is een goed teken!)

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik plak hier een berichtje wat ik net geantwoord heb bij iemand die nieuw was op het forum. ik vind het prettig dat jullie weten wie ik ben en wat mijn situatie is vandaar.

ik ben ook pas nieuw op het forum. ik was ook een beetje bang voor de reacties. ik ben 38 en vond mezelf ook best oud. maar soms zijn situaties gewoon zo.(mede door mijn getwijfel en veranderde leefomstandigheden ben ik nu zo oud zeg maar.) ik weet nog niet of ik zwanger ben. we zijn druk doende zal ik maar zeggen.
    ik heb een dochter van bijna 14 en een zoon van bijna 12 uit een eerder huwelijk en beide hebben een autistische stoornis. daarom was ik erg huiverig voor een nieuw kindje. dat wilde ik niet nog een kind aandoen. inmiddels hebben mijn vriend en ik de knoop doorgehakt naar een hoop gesprekken en ook met de huisarts gepraat te hebben. de kinderen zijn helemaal enthousiast en langzaamaan begin ik mijn onrust en angst ookw at kwijt te raken. als ik zie hoe positief de reacties zijn op jou bericht, heb ik de moed opgevat om ook een en ander hier te schrijven.

groetjes yinte

3. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Haha, ja I know. Ik heb eigenlijk er wel een goed gevoel over
    (zie mijn zelf gependelde uitkomst :) ) , maar ja die angst hè..... mijn bmm voelt nog wel steeds hard en is gesloten en temp. is nog steeds boven 37,5... morgenvroeg nog een keer checken en dan weet ik ook niet of ik me nog langer in kan houden :) ik laat het weten!

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wow Bia74! Dat zou gaaf zijn1! Een tweeling! Zit dat in de familie bij jullie?

Ik wens je echt super veel succes! Test maar gewoon morgen (of nu nog... je hebt nog een bakkie staan toch ;))

(wil je ook voor mij pendelen, of doe je dat niet?)

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    En welkom Yinte!

Heel veel succes met zwanger worden. 38 Is toch helemaal niet zo heel oud?

Wat voor autistische stoornis hebben je kinderen (ik werk met autistische kinderen)?

Heel veel geluk en houd ons op de hoogte!

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    He fioon, nee tweeling zit niet in familie. geen idee hoe dit eruit is gerold, haha, zou wel mooi zijn als het klopt.

ik zal eens kijken of mijn pendel klopt en dan wil ik wel eens voor iemand proberen te pendelen. geen idee hoor of het uitkomt. we'll see.

7. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    je mag ook voor mij wel pendelen

8. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Jij bent gewoon zwanger Veroon! ;) (1 dag overtijd, goed teken! :))

9. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    hoeft niet hoor
    je weet het nooit
    wacht het zeker wel af
    ga nog niet testen

10. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Ik mag op rood. Ben ongi geworden. Grrrrr.... :evil: :evil: :evil:

11. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    Bedankt voor de HCG ! Ik maar mijn emmertje( lees baarmoeder :) ) even vol ermee .....

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *Breekt even in in Juli* 42 zwangeren.. dat gaat goede kant op dames... nog 2 dagen om er nog wat meer van te maken.

Alle zwangeren feli! alle ongi dames.. de bus staat klaar in augustus en we zijn van plan hem helemaal roze te maken, zeker omdat onze volgende halte mochten we weer ongi worden een roze kinderwagen is!
    Daar ga ik al niet achter lopen laat staan in plaats nemen :D

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoi dames, na een cylus van 54 dagen eindelijk ongesteld geworden. Niet zwanger dus.

14. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik mag op rood.
    Ongesteldheid hier gearriveerd, niet met bruin slijm vooraf helemaal niks... raar lijf.
    Ik heb toch nog zitten huilen en balen, stom he, terwijl je al weet dat het niet gelukt is.
    Maar ja morgen maar bellen voor mijn evaluatieafspraak en dan lekker op vakantie. Zal wel september worden voor ik weer verder kan gaan.. ff rekenen.

Doeg
    Nickiee
    (die zich op de drop gaat storten en op de bank gaat hangen vanavond.)

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Vliegje en nickiee heel veel sterkte en succes in augustus, knuf.

16. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ga dan van de week pas testen

17. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik ben nog niet ongie.
    En nog niets wijst er op dat het ik momenteel ongie ga worden.
    Ben van plan om morgen een test van de kruidvat te gaan doen. Nu maar hopen dat...........

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Morgen mijn NOD.... heel veel ongikrampen maar nog geen bruin slijm, dus stiekem toch nog een beetje hoop, anders temperaturen....

19. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    hier ook nog niks

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Meiden...Wat ontzettend spannend!
    Houden jullie het nog een beetje vol. wanneer zijn jullie van plan te gaan testen?

Suc6 en ik hoop op Roze voor jullie hoor ;)

Deel Deze Pagina