Hm zit op mijn NOD en gister dus 1 dag voor NOD. Temp gister 37.3, vanmorgen 37.5.....snap er niks van... enne nogmaals wordt nou bedoeld met harde baarmoeder?
veroon GEFELICITEERD!!!!!!! ik probeer de lijst weer effe te updaten effe alles tellen en dan ja ik jou meteen mooi roze maken
Gefeli Veroon, ik heb ook gelijk ff getest (had weer ochtendurine opgevangen) maar volgens mij negatief. Streep staat precies in het midden?!? vreemd. of issie dan niet geldig? als morgenvroeg nog niets is dan nog eens testen.
Passagierslijst juli 2008 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy& EssieErie 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26: mamaD & Mammie Patricia& Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah & Bia74 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 & vrouw1981 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee & Veronika 222 passagiers voor de roze tractor! 44 Zwanger!!, 147 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen volgens mij klopt het zo weer een beetje
nee bij deze moet 2 strepen komen, 1 controle en 1 test maar nu komt er dus precies in het midden een streep, snap er nix van
Kun je een foto van je test in je album zetten dan kunnen we ff met je meekijken als je dat wil Ben helemaal blij voor je Veroon
@Bia74 Het kan zijn dat de teststrip niet goed in de houder zit dus je kan hem nog even slopen en dan kijken of er nog een tweede lijntje is verstopt onder de houder. Als hij echt in het midden van de strip zit is het een mislukte test. Succes
ja hij zit precies in het midden, ik heb hem idd al stukje opengeklikt maar zie verder niets. ik heb mat care ff een mailtje gestuurd of test dan ongeldig is... ff afwachten iig tot morgenvroeg dus. Gek hè, zo durf ik niet te testen en nu WIL ik gewoon testen (maar dan wel positief tuurluk, haha)
Je hebt toch nog 1 test liggen? Anders haal je er vandaag eentje bij de drogist of zo. Dat is wel irritant wil je testen doet de test raar. Hier is het vandaag mijn nod en nog niets van voortekenen voor ongi te bekennen. Wel had ik vannacht veel last van mijn borsten, kon niet op mijn buik liggen. Ik denk dat ik vrijdag weer een testje ga doen (mits geen bloed), dan krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huis dus dat is dan wel dubbelop feest, alleen niet zo handig ivm. klussen en verven. Nou ja voor het grootste gedeelte van het huis gebruiken we latex en de rest moet iemand anders dan maar doen. Sterkte allemaal met wachten en testen. En ik zal voo iedereen hier duimen. Liefs Zoe
Proficiat veroon, echt super. Moet je nagaan dat je vanmorgen nog niet durfde te testen, helemaal geweldig meid.
He Elke, ik las ergens dat je met vakantie gaat (bent). Veel plezier, geniet ervan. Maarre het klussen gaat toch wel door he op de vakantie . Niet dat je ergens onderweg bent of zo.