Passagierslijst juli 2008 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy& EssieErie 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26: mamaD & Mammie Patricia& Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah & Bia74 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 & vrouw1981 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & Miracles & mamavan twee & Veronika 222 passagiers voor de roze tractor! 44 Zwanger!!, 147 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 12. Butterfly23 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ik heb mezelf weer even veranderd, ben een tijdje niet online geweest.. door geen internet. ben 6 dagen overtijd, nog niks van ongie te merken Spannend! vrijdag even opnieuw testen het weekend was twijfelachtig, 1 donkere en 1 hele lichte streep heel vaag.(eigen merk van Kruitvat?)
Ja zou vandaag gaan,maar wordt vrijdag! Geen zorgen over het klussen, ik zit al op de wachtbank, mijn banner loopt wat achter, had ineens zondag al mijn eisprong... Heb het ook wel wat gepland hoor, want vriendje gaat niet mee, dus vorige week kon ik absoluut niet weg!
Ben helaas maandag al ongesteld geworden, ben in het buitenland dus kon 't niet eerder laten weten. Kan iemand me op rood zetten?
Ik heb gister avond dus toch maar een test gedaan. De uitslag was negatief. Daarbij komt dat ik nog steeds niet ongi ben. Het wordt dus nog maar afwachten voor het zelfde geldt heb ik nu een langer cylcus. Als ik het vrijdag avond nog niet ben dan maar weer testen... Want ik heb begrepen dat er 3 dagen tussen de testen moeten zitten.
Plienneling het is misschien wel verstandiger om 's ochtends te testen dan is je urine puur en zit er meer HCG in dan s'avonds. Succes xxx joyce
butterfly: heb je een foto van de test? in principe is een tweede streep (hoe licht ook) een positieve test. dus voorzichtig een felicitatie van mijn kant! hoop dat je binnenkort net zulke duidelijke tests heb als ikzelf. @ rest: vangen! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG! ik mag trouwens de 18e naar de VK, en moet de week erna een termijnecho laten maken. spannend!
@jent, ik ben was denk te ongeduldig was en daarom teste ik gister avond. Morgen nog maar een test kopen. De laatste maanden zijn wij er steeds serieuzer mee bezig om zwanger te worden. Ik merk dat ik een controle freak ben. Alles graag in de hand hebben. En dan valt het tegen als je je eigen lichaam niet in de hand heb..
Zojuist mailtje van mat care terug ontvangen: de teststrip is ws. tijdens transport verschoven (?) maar zou geen invloed hebben op de uitslag...tja... ik krijg wel een nieuwe test toegestuurd... netjes hè! Vanaf vanmiddag wel meer buikpijn/liespijn/bovenbeenpijn ...tja, we wachten nog even af dus... wordt vervolgd
Ik kom net tot de ontdekking dat ik toch ongi wordt. Dit ondanks de eerdere symptonen. Op volgende ronde.
Veroon gefeliciteerd! Laten jullie met zijn allen nog wel wat roze over voor mij? Wat zijn er veel zwanger deze maand! Morgen mijn testdag maar ik denk dat ik nog even wacht omdat ik een laat ei had, zou eigenlijk pas zaterdag kunnen testen maar mijn ongi trekt zich eigenlijk nooit wat aan van een laat ei......
Ik weet het even niet hoor dames, had vandaag een beetje bruin bloed verlies, dus het lijkt erop alsof mijn ongi eraan komt .... ik wil het gewoon niet, grrrr! ben zo down ....wilde zo graag dat we de lijst zouden afsluiten met heel veel roze ....
Ik weet het ook niet meer Zojuist weer getest... hartstikke negatief hoor. temp. nog steeds 37,5, bmm nog steeds hard, maar helmaal nix nakkes nada op mun test. *zucht* Nu wacht ik maar tot maandag ofzow of dan langs is geweest of niet... als ik zwanger ben wil ik gewoon posi test en als ik niet zwanger ben wil ik gewoon worden.... We wachten verder dus in augustus
O my god! Ik ben in shock... 1 dag overtijd, vanmorgen getest...na een paar dagen begon de streep al en die groeie uit tot een dikke vette 2e streep...
meiden goeiemorgen, ik ga jullie verlaten na een cyclus van 34(!) dagen.. eindelijk de duivels op bezoek, zie een hoop van jullie terug in augustus! doei doei