jodie die ik dik positief! Ik hoop dat er nog meer meiden de maand juli die mij zoveel geluk bracht positief kunnen afsluiten. Hier HCG HCG HCG hormoontjes, vangen! xx
ik mag op ROZE...ik dacht maandag ongi te zijn want ik had een beetje bruin verlies maar blijkbaar ben ik toch zwanger...YES ik sta op de 27 volgens mij
Ik ben er helemaal druk van hihiih. Vind het helemaal super maar ook zo onwerkelijk....er groeit een baby in mijn buik... xxx
Ja ik heb weer getest en helaas weer negatief. Maar ik ben nu wel echt overtijd en dat is een goed teken. Want ik was de laatste maanden al weer helemaal regelmatig. (begin dit jaar curettage gehad) Maar ik ga morgen gewoon weer testen want morgen gaan we schilderen dus moet wel een beetje weten of ik voorzichtig moet zijn met alles. Nou ja spannend dus. Ook omdat het al meerdere keren mis gegaan is is het idee van weer zwanger zijn ook best eng. Gelukkig veel afleiding met de verhuizing de komende dagen. En Bia74 jij had ook negatief getest toch? Vervelend he die onduidelijkheid. Liefs Zoe
Idd ja, ik ga de komende dagen wat andere dingen plannen.... minder mee bezig zijn. ik zie het wel. Als maandag nog geen dan testen we weer, maar eerder niet. Succes morgen iig, ik duim voor je
Jodie en Lynn, GEFELICITEERD Wil iemand mij van de lijst van verwijderen van de 31e? Mijn nieuwe NOD is 4 augustus... Had voor de zekerheid een LF van 10 dagen aangehouden, omdat ik op zn langst een LF van 8 dagen had, maar ben dus nog steeds niet ongi! Ga me nu in augustus melden!
jodie en lynn: proficiat! kom gauw naar de april mama's! rest: sterkte met wachten, testen, ongi zijn, klussen. hier: zwanger! haha, wisten we al. moet de 18e naar de vk, en de 25e een echo. vind het zooo spannend allemaal. vriend ook, leeft helemaal mee, zo lief. heb wel aardig wat kwaaltjes, da's minder, maarja, het hoort erbij. hoop dat jullie allemaal gauw mogen volgen!