BTW... Natjes vertelde een paar pagina's geleden dat ze 19 achter haar naar had staan.... maar in de lijst bestaat nu 19 juli niet meer? Dit wilde ik even mededelen... Meiden succes allemaal! Wanneer kun je trouwens het beste beginnen met ovu- testen? Aangezien ik over 29 dagen pas mijn ovulatie heb... Liefs, Manon.
@klingel: gelukkig is mijn vriend n soort van nachtbrakertje, en kan heel goed tegen weinig slaap. Dus we klussen gewoon als ik terug kom, of lekker s'ochtends Ik werk in restaurant, dus moet meestal s'avonds werken aangezien we 17.00 open gaan. Maandag en dinsdag is mijn w-end Ik voel me al wel iets beter, maar nog lang niet fit ale: ALs ik nou zwanger zou zijn, en ik moest spugen okay...maar zo bah bah, is niks aan. Heb vanavond bruiloft van mijn nicht. Hoop dat ik er niet zo beroerd bij zit als nu
Bij mij staat er keurig tabel in de bijsluiter. ZOdat je weet wanneer je moet beginnen.. Wacht ik pak m er ff bij
ow okay hij gaat maar tot dag 36, en dan zegt ie dat je op dag 18 zou moeten beginnen. Daarna. loopt hij gewoon steeds met n dag omhoog dus ik zou dan op dag 28 ofzoiets beginnen. Maar aangezien je ook kortere cyclus tussen hebt staan, is dit wel riskant..pffff moeilijk. Wanneer denk jezelf je ei te hebben?
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling& Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : Natjes & Roosje75 19: 20 : dib & Klingel 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 79 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Manon: de 19de is terug van weggeweest! @Miracles: je staat erbij op de derde! @Marb en Chrissie: heb jullie toegevoegd aan de weekendtesters
@Manon: in principe hoeft een langere cyclus geen probleem te zijn. Aangezien je wel een eisprong hebt. Het is alleen of je zelf zin hebt om zo lang te moeten wachten elke cyclus. Aangezien je zo regelmatig bent op 46 dagen zou je je eisprong kunnen verwachten rond dag 32 (dus vanaf dag 28 ongeveer gaan ovu-testen of hou evt vruchtbaar slijm goed in de gaten). Maar met zulke lange cycli is het denk ik wel verstandig om eens met de ha te gaan praten. Misschien gewoon voor de zekerheid even laten checken bij de gyn? Ik ken iemand op dit forum die ook van die lange cycli had, maar wel met een ei-sprong. Zij heeft toch wel clomid voorgeschreven gekregen om dat ei wat naar voren te halen. Ik ben er zelf ook eentje van lange cycli, maar ik blijk pco te hebben (en dus op een gegeven moment geen ei meer ). Maar mijn ongi's waren een stuk minder regelmatig dan die van jou! Dus denk niet dat jij dat hebt. Succes bij de ha!
@Tezz: Oke... bedankt! Misschien is de gyn wel een idee idd. Mijn eispring was de vorige cyclus ook precies op tijd! Mijn banner klopt dus zoals die er staat! Dus ik heb idd een eisprong. Net wat je zegt.. het duurt elke keer zo lang! Wat houdt pco in eigenlijk? Liefs, Manon.
mag ik mee op de tracktor? Ik weet niet precies hoe je je daarvoor aan moet melden, dus dan maar zo: Nod op 8 juli voor een eerste kindje cyclus van gemiddeld 28 dagen. Bedankt en succes allemaal
Mijn ovu testen blijven een beetje het zelfde Ik zit er nu aan te denken of clomid daar iets mee te maken heeft
Ik begin meestal op cyclus dag 8 zoals in de gebruiksaanwijzing staat bij een cylclus van 26 dagen. Alleen omdat ik er achter kwam dat mij ei telkens op dag 16 kwam ben ik sinds deze cyclus begonnen op dag 11.
hoi, ik begin morgen maar met ovutest. bij jouw zitten de klus dagen erweer op. bij mij begint het nu pas.
ik ben deze maand ook voor het eerst met de ovulatie testen begonnen ben percies op tijd begonnen want had na 2 dagen een dikke 2de streep op me test hihi dus ik verwacht me ongie deze maand eerder dan dat ik dacht ....
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling& Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 80 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Zo, lijst weer aangepast. xgabyx verplaatst: toch fijn dat je nu eerder weet hoe of wat klingel naar de 19de danielle2911 erbij op de 8e Hier aan het voorbereiden op het klusweekend, ergens tussen morgen en maandag verwacht ik m'n ei.
@MilkHd thanks voor het veranderen! en idd zijn toch weer een paar daggies eerder jij heel veel suc6 van het weekend! liefs gaby