Passagierslijst juli 2008 1 : Stillewens & Xanado83 & Leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & Suzie80 & Moontje & Amy25 & Muppie & IMD & Soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & Kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & Wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & Queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : Esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & Za4a & Loopy & Sheann & Claire24 & Amsy & Vibeke & Cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & Evitaaa1983 & Debsje1977 8 : Pookie66 & Rian & Dreamer83 & Alice & Nikky ans & Angelea & Chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & Danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & Patje & Marb & Wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & Penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & Mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & Poohbear226 15 : Hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & Dib & Tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & Jannn 17 : Kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 :Natjes & Roosje75 & Nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & Gyino & Lonnie26 & Magreet & Mieke1981 19 : Jesske & Caecilia & Klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni & macy& EssieErie 23 : Lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje & Lien84 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej & Miepke & ellenk & Mupkuh 25 : Sanne1980 & Lien78 & Mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & Sim80 & Pientje & nicoline78 & nic1 & msroxy 26: mamaD & Mammie Patricia& Fairytale & Ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile & annelies661 27 : Sens & Ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & Sousou & Puck1234 & puzzcat24 & Robin77 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni & Talulah & Bia74 29 : Marloes80 & Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & Veroon & Truus27 & Milla Rose & Nourelhouda & verhip & Sloppy 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Bahar & Queensan & Jessy83 & Jodie & Leeuw89 & Zoe10 & vrouw1981 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & Lautje1979 & mamavan twee & Veronika 222 passagiers voor de roze tractor! 46 Zwanger!!, 148 Ongesteld, 3 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 26 Juli 1. Nourelhouda 2. Deisiree1986 3. Pientje Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. Nrg50 2. Sim80 3. Mammie Patricia 4. Ppa 5. Remman 6. Shannah 7. Lynni 8. Marooz 9. Milla Rose 10. Puzzcat24 11. Puck1234 12. Butterfly23 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Jodie & Lynn, heb jullie op roze gezet! NourelHouda, op rood... En mezelf op de 31e van de lijst gehaald!
@Miracles: da's helemaal niet slecht dus, dat je al op 11 dpo zit nu! Ik hoop dat je cyclus nog 8 maanden gaat duren! @Jodie en Lynn: HARTELIJK GEFELICIFLAPSTEERD!
ja, FF heeft mn ei pas laat gevonden! Maar heb ovu-testjes gedaan en voel mn eisprong altijd, zo weet ik dat ik eerder mn eisprong heb gehad. Weet ook dat ik dat altijd pas vrij laat aan mn temp zie, is altijd zo! Stijgt een paar dagen later pas...
@Miracles: ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar vindt het niet echt een overtuigend kaartje. Je temp schommelt zo veel. Krijg ik flashbacks van naar mijn eigen oude tempkaartjes Maar ik hoop van harte dat het dipje van gisteren lekker een innestelingsdipje was!
Ja, weet ook niet of ik uberhaupt zwanger ben hoor, voor t zelfde geld word ik gewoon ongi! Zover denk ik nog niet eens vooruit, maar vind t wel spannend! Gewoon afwachten... vind t alleen al fijn dat ik nu s niet zo snel ongi ben na mn eisprong! De rest zien we wel!
Jodie en Lynn gefeliciteerd! Hier nog steeds een beetje bruin bloed, maar is nog niet doorgebroken, maar denk dat het morgen komt....zucht ....
Waar kan ik de april mama's vinden? Manlief komt zo thuis en die weet het nog niet....heb het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht...
Hier ook nog niets te bekennen, wel erg emotioneel maar ja welke hormonen dat doen weet ik niet? Pffff wat is t warm, te warm om zo druk bezig te zijn. Had ik maar lekker vakantie.
jodie en lynn gefeliciteerd! ik ben zelf nog steeds niet ongi geworden...eer gister een testje gedaan was negatief.. ff afwachten misschien vrijdag of zaterdag weer een testje doen, maar dan met ochtend urine.. heeft iemand hier ook ervaring mee, met testjes die negatief aangeven terwijl je maybe wel zwanger bent? alvast bedankt groetjes butterfly23
Goedemorgen! Zijn er nog meiden over hier nu het augustus is? Ik ga zondag maar weer testen, nog meer testers?
Ik ga nog even door met duimen voor de laatste meiden. Degene die niet zwanger zijn heel veel succes volgende ronde.
ik ben nog steeds niet echt ongesteld, alleen een beetje bruin ....maar nog niet uitgebroken, wat denken jullie? Ik heb nog niet getest .... ik zal morgenochtend testen als ik nogsteeds alleen maar bruin heb .... wat denken jullie?