Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling& Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 80 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Leuk! Gezellig! Super, nikky ans heb je bij mij op 9 juli gezet!
Hoop het ook niet voor je meid! Hoop dat je hartstikke moe bent door een lief klein beebje in je buik
Jah denk het nu wel... want ik heb al 4 rondes gehad en daar was het allemaal negatief... werdt gek van mezelf heb zoveel testen gedaan. Nu heb ik zoiets van... gewoon wachten tot ik echt een paar dagen overtijd ben en dan pas testen. Nu ik mee doe met Marathon ben ik voor mezelf verplicht niet eerder te testen. En het is een erg leuke datum... Gaat me wel lukken... ben het wachten onderhand wel gewend
ja wachten is heel erg lastig. bij jouw kan het klussen ook beginnen.ik hoop het deze x ook extra ben vorig jaar op 07-07-07 getrouwd en dan nu een jaar later zal wel heel erg leuk zijn.maar niet zo erg mee bezig zijn denk ook al is het super lastig.
Ach het klussen gaat gewoon door... zelfs op niet vruchtbare dagen! Hier blijft de lol en de zin er wel inzitten gelukkig! Na 7 jaar nog steeds geen sex zonder zin en lol We zijn er beide niet vies van En wat het wachten betreft... geduld is een schone zaak... en we klussen zelfs dan nog verder
dat wel al lang 7 jaar.wij hebben er gelukkig ook lol in.die kop van me man als je naar de klus met je bibs omhoog gaat liggen.hij denkt dat ik niet goed ben.doe jij nog trucjes ofzoiets sorry voor de vraag als je geen antwoord wil geven is ook goed
jah we zijn ruim 7 jaar samen (9 juni 2001 kregen we wat met elkaar) Was net 16 Hahaha ja tuurlijk doe ik trucjes! Ga ook vaak me me kont de lucht in... en vaak heeft mijn vriend geen kussen... want dan heb ik hem onde me kont en slaap dan zo Verder zeggen ze ook dat je je schaamlippen tegen elkaar moet drukken... nog niet geprobeerd
dat had ik nog niet eerder gehoord.ik probeer wel dat het er in blijft zitten en niet meer plassen erna. hoe krijg je die smile's erbij
Meiden ik ga jullie verlaten... ik moet even douchen en dan lekker bedje in... klusserderklus Morgen ochtend rijden we al om half 8 richting valkenburg! Gezellig dagje en nahtje weg met zijn 5jes... Mijn vriend, dochter en ik... en mijn schoonouders! Gezellig terasjes pakken en gokken... en jaja NEDERLAND-RUSLAND kijken in een café! GEZELLIG! en jaja... daarna ook natuurlijk klusserdeklus misschien dit jaar een EK-beebje maken Weltrusten allemaal en zie jullie zondag! Dikke Knuffel
hallo meiden. ik heb vandaag mijn eerste iui gehad. wil iemand mij erop zetten aub. mijn nod is 4 juli. dank je xxx
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 82 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Kanjer: ik heb je op 9 juli gezet. Ik ga zelf ook altijd uit van de langste! Esther 7: je staat erbij, spannend zeg! ik hoop dat het gelukt is!