MilkHd"]Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 82 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Goedemorgen! Joepie aan mij de eer als eerste roze te kleuren Mijn ovu testen bleven maar positief, dus er vanmorgen een zw.test tegenaan gegooid met resultaat! Ik heb dus afgelopen week niet 5 dagen op een eisprong maar ben gewoon zwanger. Ik ben zoo blij, kan het echt niet geloven. Manlief is vanochtend om 6uur vertrokken om een toertocht te fietsen grrrr. kan hem niet te pakken krijgen.... ik vier het dus maar met mijn dochter. liefs mayke
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 82 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Mayke gefeliciteerd meid! Is het nou gewoon dat je pas met laat overtijd posi test of had je een hele korte cyclus?
Na mij bevalling (7mnd geleden) ben ik niet meer ongesteld geweest. 2mnd geleden ben ik met de borstv gestopt. En nu dus zwanger
Hey Mayke, Gefeliciteerd! Als je borstvoeding geeft dan ben je erg vruchtbaar idd. Hoor je wel vaker!! Fijn dat juli al wat roze heeft. Ik zit al in augustus. (wel op 1 augustus dus dat is net geen juli) Geniet van je zwangerschap! Hopelijk voor ons ook raak over een tijdje... (duurt nog ongeveer 6 weken tot NOD.... ) Liefs, Manon.
Dat klopt, daar sta ik idd... maar ben daar nog helemaal alleen en tegen jezelf aankletsen heeft ook niet veel zin... Dus kom ik hier nog maar even. Misschien dat er komende week meer mensen in augustus zijn... maar hopelijk geen meiden uit juni/juli! Die behoren zwanger te zijn... Kun je me eens meer vertellen over die pendel waar iedereen het over heeft? Liefs, Manon
Sommige meiden pendelen. Weet niet precies wie momenteel actief zijn. Er is ieder geval een verzameltopic bij het lounge topic. Je kan iemand die dit doet een pb sturen met daarin je voor+achternaam, geboortedatum, en de vraag die je wil weten. Sommige die ook al een pendel hebben die hebben de naam van de pendelaar erachter gezet. Zo kan je ook achter hun namen komen. Via de zoekmachine zoek je hun naam op en kan je zo een berichtje sturen!
Ok, thanks! Ik zal eens gaan kijken... Bedankt voor je augustus forum BTW. Er was er alleen al 1, dus ik heb de beheerder even een berichtje gestuurd. Kunnen ze er weer 1 weghalen. Kluspakket wordt dan september denk ik.... bedankt iig! Lief dat je aan me hebt gedacht! Liefs, Manon.
goedemorgen! @mayke gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii whiiihooo was je gewoon stiekum alweer zwanger ipv een week lang eisprongen veel geluk! @manon: das ook zielig zo in je eentje in de roze bus. kom maar mooi bij ons julimEIsjes, totdat er augustusmeiden bij komen! trouwens, had je een roze kluspakket gevonden? dat is wel helemaal briljant! zo, ik ga ontbijtje in de tuin serveren. vanaaf werken tijdens ek dus daar gaak niet veel van meekrijgen huil. hier, ijsthee, koffie verkeerd met heel veel slappe melk, earl grey koekjes en fruitsalade voor op de wachtbank! liefs klingel.
Bedankt dat ik bij juli mag zijn! Ik heb per slot van rekening mijn eisprong wel in juli, dus dat maakt het misschien een beetje goed. Natjes had een kluspakket gevonden. Erg cool! Maar er zijn nu 2 augustus lijsten.. en helemaal voor mij alleen! Maar daar zal wel verandering in komen! Werk ze vanavond. Ik moest eigenlijk ook, maar ben onverwachts vrij! Heel vervelend. Liefs, Manon
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik blijf heel hard voor jullie duimen, dat er maar snel veeeeeel roze mag volgen! Ik ben nu aan t werk bij mijn ouders, moeilijk hoor om mijn mond te houden, maar wil nog even wachten tot Coen ook thuis is, dan kunnen we het eerst samen vieren. hmm, gisteren flink aan de wij gezeten, dat is niet zo'n goed begin eigenlijk..... Liefs, Mayke
hihih, 2 nodlijsten voor jou alleen! er komen vast snel veel nieuwe (!) meisjes bij in augustus. hier ook raar trouwens: eergister tampontest gedaan om te kijken of er bloed was op nod (geen tijd meer voor zwangerschapstest halen voor mijn werk), zat bloed aan, dus mijzelf ongi verklaard. sindsdien 2 tampons gebruikt. vanmorg haal ik tampon eruit: is ie wit en leeg zegmaar! weg bloed! raar lijf. raar wijf!