neej, ik had 4 en 3 dagen voor NOD nega getest. moest donderdag zo haasten, geen testen meer in huis. vandaar tampontest. daar zat ook echt wel veel bloed aan hoor! misschien maar even een testje halen zo. in het kader van ' hoe veel valse hoop kan je jezelf alweer aanpraten'
hihihi dr is echt geen bloed meer dat is toch wel vreemd, maargoed zoals ik net in juni zei (onbedoeld dit onderwerp op 2 topicjes aangehaald) misschien heb ik een gratis ieniemini ongi van 1.5 dag ipv 5 dagen gekregen? ik rij zo even naar de stad (durf hier in dorp niet te halen) ach het zal wel onzin zijn... (en zo niet dan verklaart het lekker wel mijn super good vibes en mijn jankstortbui-aanval van afgelopen zondag)
Hey meiden, Ik kom de juli-club versterken. Ben een paar dagies geleden de tegengekomen. Kan iemand mij op 16 juli zetten? Alvast bedankt. Groetjes, Maine
hi maine, jij ook weer hier? niet leuk... maar wel gezelli dat je er bent. succes deze ronde! liefs klingel
Zo dat heb ik weer bijgelezen. @Klingel; Welkom, maar is het al zeker dat je een Julimeisje bent? Of wordt het toch nog een februaribeeb? En ik zag nog wat meer meiden die al wat meer rondes meegaan. Succes. En NU al 1 zwangere; GEFELICIFLAPSTAART hopelijk wordt dan juli een heeeeeeeeel vruchtbaare maand. We gaan voor de 100%. Wij gaan nu echt de klusdagen in, temp is nu nog hoog maar moet over een dag of 2 dalen voor de eisprong. Tot nu toe ook nog alleen maar nega ovu getest. Dat zou dit weekend/maandag dus posi moeten worden!SPANNEND
Esther7: Spannend voor jou! Ik duim voor je! Mayke van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel vroeg al roze in juli! Hopelijk een goed voorteken!
aha, en negatieve digi CB, das duidelijk! wel een vaag 2e lijntje, maar dat telt niet he bij digi's! maar wat ben ik dan nu, als ik niet zwanger en niet ongi ben?
@Klingel: als het innestelingsbloed is geweest zal je hcg waarschijnlijk nog niet hoog genoeg zijn voor een digi cb. je had er beter eentje van kruitvat kunnen doen denk ik @Mayke: gefeliciflapsteerd! Wauw! Maar dan kan je dus ook al veel langer zwanger zijn! Hoop dat je manlief gauw te pakken hebt! Blij voor jou!
hi tezz, ik snap nix van. beter kruitvat ja? trouwens, wie weet of een 2e vaaaaaaag lijnjte bij digi CB iets zegt? ik ga wel naar kruitvat. kriegel! liefs
@Klingel: heb geen ervaring met cb digi, maar iedereen zegt altijd dat je NIET naar de streepjes mag kijken. NIET doen dus
Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf voor je dat het jullie gelukt is! En zo snel ook las ik. Super zeg. Geniet ervan.
@Mayke: Gefeliciteerd! Jeetje, wat een verrassing! Geniet er maar van met je dochter en zodadelijk hopelijk ook met je vriend! Hopelijk rijdt hij niet spontaan de sloot in als hij het hoort! Liefs, Moontje
tezz: YAM lekkere koekies! precies wat we nodig hebben! mag je niet naar de streepjes kijken? neh ik weet het. maar toch is het mantra hier 'een vaag streepje is een streepje' toch? maargoed, jij raadt kruidvat aan en ik volg je raad blindelings op want jij bent expert! en als dan nega dan uhhh ben ik dan overtijd of van slag (dat sowieso nu ongi alweer foetsie) of wat? vragen, vragen.. sorry hoor! liefs klingel