Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 83 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Maine: je staat erbij
hmmm meiden, heb advies/hulp nodig. Ik ben 11 juni ongi geworden na kuur primolut ivm persisterend follikel. Dies is nu weg. Heb in januari laatste ongi gehad, deze cyclus duurd 36 dagen. Ben niet echt regelmatig... Maar nu mijn vraag: Ik heb sinds paar uurtjes kramp linksonderin mijn buik, wat een beetje doortrekt naar mijn been. Zou dit NU AL een eisprong in wording kunnen zijn? Geen vruchtbaar slijm te bekennen, wel die kramp dus.. Hmm wie heeft het verlossende antwoord?
@Klingel: als íe nega is, kun je over een paar daagjes nog eens testen. Blijft íe nega, dan zal het waarschijnlijk toch een ienieminie ongi zijn geweest. Lastig he? En dat terwijl je deze keer nou eens stressvrij/testvrij wou blijven!
@ klingel: is een bloedtest voor jou geen optie? WEet je tenminste gelijk waar je aan toe bent! Als je maandag gaat dan heb je dinsdag de uitslag al!
@natjes: zouden best de voortekenen voor je ei kunnen zijn hoor! Sinds mijn ongi werd opgewekt door provera voel ik duidelijk mijn ei komen (gebruik ook clomid nu). Dat trekkerige, zeurderige gevoel heb ik al een paar dagen voor het vruchtbaar slijm er is. Bij mekaar duurt het bij mij zo'n 8 dagen, maar dat zal komen omdat door de clomid m'n ei wat groter wordt dan gemiddeld voor het springt. Kan dus best dat je ei-pijn voelt!
hmm dan zou ik wel een lekker korte cyclus hebben! zou wel fijn zijn! hmmm maar goed we wachten af.. wil me niet nu al opfokken.. Moet er trouwens wel bij zeggen tezz dat bij mij de primolut eenmalig was en nu dus niks meer gebruik (alleen etos zwanger worden). Heb dus ook geen flauw idee wat ik als lengte van de cyclus kan verwachten!
@Mayke1980: WOW super GEFELICITEERD!!! Geniet ervan maar hoor je NOD juni niet op te fleuren met roze als je nu al 4w4d zwanger bent, of misschien al langer
@Natjes: Je cyste was wel weggegaan toch? Dan zou je weer een enigszins normale cyclus moeten kunnen verwachten. Al aan de ovutests toevallig? Of tempen?
cyste was weg ja heb vorige week nog een echo gehad... En nee geen ovutesten of temperaturen.. In feite is dit pas onze 2e ronde. Wil er niet te gefixeerd mee bezig zijn. En als ik toch niet zwanger ben deze ronde mag ik direct terug naar de gyn! Echt een heerlijke vent haha, daar kan je tenminste mee praten. Hij vind aanmodderen onzin... kijk dat is nou ook mijn motto haha
bij mij zijn ze ook direct aan de slag gegaan. Ging op 5 maart naar de ha, op 13 maart kon ik al bij de gyn terecht en op 23 maart startte m'n eerste echte cyclus. Toen meteen fm's gehad en samenlevingstest en progesteroncheck na eisprong. Hier weten ze ook wel van aanpakken hoor! Als je hoort van sommige meiden hoe lang alles duurt in de mmm, hebben wij mooi mazzel!
Ja dat vind ik ook belachelijk als je dat hoort hoe lang sommige moeten wachten.. Tig keer hoor je van kom maar over een jaar terug. Ben blij dat hier het tegenovergestelde is. De gyn wilde me eigenlijk over een maand weer laten komen, alleen heb ik de boot nu even afgehouden!
@natjes: denk dat het wel scheelt dat wij beiden al heel lang zaten te wachten op een ongi. Da's niet goed voor de gezondheid he Dan zijn de gyns wel sneller geneigd iets te doen. Maarreh...als ik jou was zou ik wel volgende maand weer gaan naar de gyn hoor. Gewoon om in de gaten te houden of je ei wel springt. Dat het niet weer een cyste wordt. Het is zoooo zonde van je tijd en je moeite (van het leuke klussen dus ) als je ei niet eens springt! Wij zijn daardoor gewoon 4,5 maand kwijt geraakt.
Heb met de gyn afgesproken dat ik als ik over 1,5 maand niet zwanger ben maar ook niet ongi direct hem bel voor onderzoek.. haha das wel lekker om nu achter de hand te hebben!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 83 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Ik heb mezelf erbij gezet voor de testmarathon op 15 juli!
hummza, ik denk dat ik mezelf gewoon ienieminie-ongie verklaar. maar ik test nog wel een keertje hier en daar deze dagen, voor de zekerheid! iedereen veel voetbalkijkplezier, ik ga werken... met een boel piekers en tobs on my mind... klingel.