euh ik heb een vraagje woensdag had ik had ik mijn eisprong zag het aan de ovulatie test en s avonds heb ik hem ook voelen springen ! volgende dag nog een ovulatietest gedaan (donderdag) was de test streep al bijna niet meer te zien ! en nu net dacht ik ik ga ff kijken wat een test nu zou aan geven 3 dagen later... en nu is de test streep weer bijna even donker als de controle streep :s snap er echt helemaal niks van? weet iemand miss hoe dat kan ? liefs gaby
Het kan goed zijn dat je een dag een positieve ovulatietest hebt en de andere dag een hele lichte alweer. Dat is bij mij ook altijd zo. Maar het is wel raar dat je drie dagen erna weer een positieve hebt....... Maar goed... als je je ei hebt gevoeld weet je iig wanneer je je eisprong hebt gehad!
Dat is wel vreemd... ik denk dat je ei toch al is geweest, maar omdat we het niet met zekerheid kunnen zeggen... toch maar weer klussen! In je album ziet die onderste er ook echt posi uit.
ja ik vind het ook heel raar! en ik heb zeker me ei gevoeld , met lopen en als ik moest lachen dee het gewoon steken! en ja die foto van mij is echt duidelijk positief en die test die ik nu hier voor me heb liggen is ietsie pietsie lichter maar wel erg donker ... mja wacht wel weer geduldig af en we klussen ook nog steeds gewoon door hahahaha...
Wie kan mij helpen. Ik wil beginnen met ovu testen en heb een cyclus van 26 tot 28 dagen. Nu zou ik op dag 8, vandaag dus, moeten beginnen met de testen maar de duivels zijn nog niet weg. Kan ik dan toch beginnen met testen en heeft dat wel nut? Ik hoop dat het snel raak is, want een korte cyclus en 7 dagen (nu 8 dagen) ongi is niet grappig meer. Groetjes, Giegel
beste giegel, mijn cyclus is ook 26-27 dagen, en ben ook 7 dagen ongie, en ik begin altijd met ovutesten op dag 11, en tot nu toe (al 5 keer) is dit goed verlopen *posi ovutesten dan he*
@ Claire, dank je wel! Vind jij het niet vervelend om zo lang ongi te zijn bij een korte cyclus? Ik hoor vriendinnen meestal over 5 dagen ongi en dat zelfs bij een langere cyclus. @ Mayke1980, Gefeliciteerd Groetjes, Giegel
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel&jesske 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 84 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen nou meiden ik kom jullie vergezellen op de trap auto wij zitten nu in ronde 21
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx & Puzzcat24 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 19 : klingel&jesske 20 : dib 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 84 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hey meiden!Gisteren deed ik nog een ovutest en die was bijna spierwit Dus heb wel mijn ei gehad op 20 juni \/ Het is nu wachten geblazen of het extreme klussen geholpen heeft...
Hoi meiden, Hier ff in de lappenmand. Gister naar de weekendtandarts geweest en mijn verstandskies moest getrokken worden. Ze moest ook foto's maken, dat vond ik wel iets minder. Kan tenslotte zwanger zijn. Had ondanks de ontzettende kiespijn ook al geen paracetamol genomen, omdat ik dat niet zo'n goed idee vond. Kan dat nou veel kwaad denken jullie?
Ok, nou ja nu gaat het wel zonder, maar om te slapen is het wel lekker. Weet niet eens zeker of ik wel zwanger ben, maar wil niet achteraf denken had ik het maar niet gedaan.