hidi tezz! ik zeg wel vaker murmel. is een soort van peinspiekerhumzzzz (je kent ze wel) maar nou gaak maar naar een bbq in het onweer, en ik drink mooi wijn want de ongi=er dan toch een beetje (alleen wat is nu dag 1 donderdag of vandaag?) hoe gaat het met jou beebiemaakperikelen? nod is 28? spannenddddd!
hee Klingel, mijn man noemt mij vaak murmel/mormel omdat ik volgens hem loop te murmelen......... Maar geniet lekker van je wijntje en de BBQ, bij ons zou die nu wegwaaien, echt enorme wind. Was droogt wel lekker snel
@Klingel: wij hebben de beebiemaakperikelen alweer een aantal daagjes achter de rug. Nou nog hopen dat het gelukt is Getteget, wat duurt dat wachten toch lang he! Had je donderdag al helderrood spul? Anders zou ik vandaag als eerste dag rekenen. speciaal voor jou:
jij bent echt grappig! *slurp* ik had donder beetje inimini bruin en vandaag met tamponi-test (best slim al zeg ik het zelf) donkerrood. beetje dik zegmaar nod was 19. zou dit een poging tot beebje kunnen hebben zijn? ergens hoop ik het, en dat klinkt niet zo raar als ik het bedoel: het zou inhouden dat mijn goodvibes klopten en met name dat we het kúnnnen, zwanger worden... murmel! (pookie hihi) jij op wachtbank: hier een stapel blije tijdschriften, een pot thee en earl grey koekjes! liefs waai klingel
Bah!Voel me niet super...Gister een bbq gehad en vandaag het vlees in de oven gedaan wat over was... Bleehhh Denk niet dat dat een goede keuze was hihi @Noppie Mijn man moest ook al 3 dagen achter elkaar klussen van mij,nu even kijken of het wat uitgemaakt heeft!
IK WIL deze week bezwangerd worden! ik denk dat er wel meer zijn hier op dit forum die er zo over denken!
heyyyyyyyyyy meiden nog een paar dagen en dan kom ik jullie vergezellen.... weet alleen nog niet wanneer maar dat zien we snel genoeg, binnen nu en 6 dagen iig
*Pakt grote sticker en reserveert vast een stoel op de eerste rij van het HCG uitdeelbalietje* Hoop dat ik die plaats niet nodig heb, maar je weet maar nooit
hoi hoi ik ben moe ppffttt heel snel al in de dag... Nou we zien wel of ik "bezwangert" ben Aan onze klusdagen zal het niet liggen!
Noppie, doe je SMEP met ovutesten of tempen, ofwel hoe weet je wanneer je 3 dagen achter elkaar moet klussen?