NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Passagierslijst NOD juli

1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25
    2 : Majo
    3 : Tezzz & wendyvanliemde
    4 :
    5 : xgabyx & vliegje
    6 : JedidJah
    7 : Bramtim
    8 :
    9 :
    10 :
    11 :
    12 : Daantje27
    13 :
    14 :
    15 :
    16 :
    17 :
    18 :
    19 :
    20 :
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    25 : Alexia R
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

16 passagiers voor de roze tractor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ;)

@Amy25: je staat erop!

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

het ziet er wel grappig uit (nu nog dan he..).. alleen maar namen aan het begin van de maand en dan z'n gat.... en dan ik hihihi.. ach, wordt vast snel genoeg opgevuld.

3. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Meiden, hier weer ff een berichtje van mij. ik wil jullie allemaal veel succes wensen!
    Ik wacht nog ff tot het laatste van de ongi over is. En dan kunnen we weer! haha. Ik heb zojuist ook voor het eerst de ovulatietesten besteld op internet. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die binnen zijn. Lijkt mij toch net even wat meer zekerheid geven. Hebben jullie daar ervaring mee? Wij gaan ze dus voor het eerst gebruiken dan.
    Fijne dag nog.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Stillewens: ik heb ze al een aantal keren gebruikt en goed mijn ei mee kunnen vinden! (heb wel een voorbeeld in mijn album als je wilt gaan vergelijken komende week ;) ). Ik ga ze van de week ook weer bestellen.

@Alexia: hihi, ik vind het juist grappig om mijzelf eens een keer aan het begin van de maand te zien staan. Meestal was mijn cyclus zo onduidelijk dat ik altijd van het midden naar het einde van de maand opschoof.

5. Eva R

Eva R Niet meer actief

@stillewens: geen ervaring hier :D maar heel veel succes ermee!

@tezzz: das toch heel fijn :D :D

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoiii tezzz

die pillen die jij slik zijn die om je ongie regelmatige te maken ?
    ik moet 25 juni naar de gyno voor me cyclus

xx gaby

7. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    @Alexia R hoe komt het dat jij op de 25ste staat ga jij ook stoppen met de pil?

@ andere meiden: heel erg veel succes dit wordt onze maand :D

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

ja, ik ga 22 juni mijn laatste pil nemen en voordat ik met de pil begon was mijn cyclus ook rond de 28-30 dagen dus heb hem nu op 29 dagen gezet en ik zie wel.. maar het zou ook de 27e of de 28e of weet ik veel wat kunnen zijn. Maar als ik dus uitga van 'vroeger' ligt het rond die datum. Het is toch een beetje afwachten...

wanneer ga jij stoppen?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @xgabyx: Bij mij is pco vastgesteld na mijn gynbezoek. Dmv pillen is toen een einde aan mijn cyclus van 136 dagen gemaakt (zie onder m'n banner). Vervolgens kreeg ik clomid om mijn ei beter te doen springen. Bij pco heb je namelijk een heleboel eitjes tegelijk die groeien. Omdat ze dan allemaal een bepaald stofje afgeven aan de hersenen dat ze groeien, krijgen de hersenen zo veel van dat stofje binnen dat ze denken dat je ei al gesprongen is. Gevolg: geen 'groeihormoontjes' meer. Hierdoor springt je ei dus niet of heeeeeel laat. En dus ben je hartstikke onregelmatig of word je niet meer ongi. De clomid zorgt er voor dat de hersenen tijdelijk eigenlijk voor de gek worden gehouden en er zich (als het aanslaat tenminste) een dominant eitje kan gaan ontwikkelen. Zodat als de hersenen het werk weer overnemen dat 'stofje' inderdaad van dat ene eitje komt en niet van alle 10 of meer tegelijk. Hoop dat je het snapt :rolleyes:
    De cycli die er staan bij jou, zijn die vanaf dat je stopte met de pil? Je laatste 2 zijn namelijk wat aan de lange kant, maar lijken niet echt onregelmatig. Alvast veel succes bij de gyn!

10. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik snap je verhaal.....
    pfff ik vond 76 dagen al een lange cyclus !
    maar gelukkig voor je dat het nu goed komt met die pillen!
    ik ben in november gestopt met de pil en de dagen die bij me profiel staan zijn mijn cycluse , maar had vandaag me huisarts gebelt van hoe of wat want voor me pil was mijn cyclus altijd 27 dagen kon er de klok gelijk op zetten.... maar nu ... de laaste was weer 38 dagen en de dokter vond het zelf ook lang en die zei dat hij me wou door sturen naar de gyn!
    mja ik zie het vanzelf wel...

liefs gaby

11. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Hoi Alexia, dat klinkt ook spannend voor je is het bij jou ook eerste ronde eerste kindje?
    11 juni ga ik mijn laatste pil slikken en mijn cyclus vroeger was ong 28 dagen dus vandaar 12 juli mijn Nod. Mijn vriend vaart op een binnenvaartschip week op week af. Volgens mijn berekening zou ik dan net vruchtbaar zijn als hij aan boort is maar dat vind ik niet zo erg want eind juli gaan we op vliegvakantie en wil daar optimaal van kunnen genieten dus zonder misselijkheid enzo.. Wil dus al een maandje ontpillen kan gewoon niet wachten. Mocht het toch gelijk raak zijn dan is het van harte welkom hoor :)

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hey meiden

Ik kom even bij jullie koekeloeren
    ik had even een vraag aan de meiden die de 31e ongi zijn geworden..
    zijn jullie nog ongi ?

ja waarom die vraag
    ik leg het even uit
    ikzelf had vandaag eigenlijk mijn nod
    maar werd zaterdag ongi (?)
    nu 3 dagen later is het alweer weg :|

13. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    hoi Twigger82,
    Mijn ongi was de 31e begonnen, zaterdag dus. Gisteren was alweer mijn laatste dag. Dat is bij mij altijd maar 4 dagen. 1e dag weinig, 2e dag megaheftig, 3e dag redelijk heftig, 4e dag weinig.
    Dus het kan goed dat jij ook maar een korte periode ongi bent hoor.
    Succes!

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja ik heb ook helemaal nergens meer last van
    vind het niet erg hoor maar normaal altijd 6 dagen
    dan komt t op dinsdag en dan heb ik zondag mn laatste bruin dag
    maar ik heb nu sinds gister middag is het gewoon ineens gestopt van rood naar niks

maar was de 31e ook jou nod of niet ?
    ik had mijn nod pas gister eigenlijk

15. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Goedemorgen juli dames,

Mag ik ook op de lijst?
    Mijn nod is 3 juli.
    alvast bedankt.

liefs bahar

16. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hallo meiden, ik kom mij ook even melden bij het juli topic. Zou iemand mij op 3 juli willen zetten? Alvast bedankt!

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

voor jou dus ook erg spannend :)
    bij ons is het in principe ook zo hoor, het zou welkom zijn als ik meteen zwanger raak maar ik ga er zeker niet vanuit en als het nog een maandje of paar zou duren zou dat ook geen ramp betekenen omdat ik dan niet met m'n studie in de knoop kom :) Iets anders maar toch :)

@Robin en Bahar :) : welkom hier

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ook ik kom in juli...mijn cyclus snap ik niks van, zit meestal op 28/29 dagen en nu was ik een week overtijd, vandaag menstruatie...
    Zou betekenen vandaag dag 36 en ongie, snap het echt niet meer. Op mijn banner heb ik het maar gehouden op 39, ik kijk het deze cyclus gewoon aan, als ik een week overtijd ben en dan ongie wordt dan houd ik rekening met een langere cyclus (voor het eerst in mijn leven)
    Waarom nu net als we met zwanger worden bezig zijn doet mijn cyclus moeilijk.
    Goede reden om veel te klussen, want wanneer mijn ei enzo is weet ik dus ook niet precies hihih!

Wel getempt vamorgen voor het eerst, eigenlijk sta ik er nog niet zo achter want we zijn nog maar in de 2e ronde en ben bang dat ik er teveel mee bezig ga...37.1 vanmorgen (behoort hij niet lager te zijn tijdens ongie?) zit normale temp wel dacht ik rond 36.8

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    PS ik kan dus op 2 juli (denk dat dan mijn NOD is)

20. Niet meer actief

Hey Twigger, leuk dat je ff om een hoekkie kom kijken,

Ik heb 4 dgn bruinverlies gehad, en op 1 juni zette het echt door...dan heb ik het 2 dgn flink te pakken, dan stopt het in ene keer....
    Voor de nacht geen tampon, en dan ben ik een tijdje wakker en dan moet ie dr weer in, nu ben ik nog steeds ongi, maar in veel mindere mate, ik denk dat dit mijn laatste dag is...

Trouwens twigger, was het een klein beetje, of zette het bij jou ook heftig door?

Deel Deze Pagina