zow werk zit er op ik kan ook naar de wachtbank. en heb mijn ovutestjes weer in mijn album gezet voor de geinteresseerden
hoi dames, ik kom me hier ook weer melden de rode duivels waren er onverwacht spontaan! helaas .. ik denk dat ik deze maand eens ga beginnen met ovu testen... nog een merktip? xxxx
dag dora helaas dat je hier bent maar wie weet is juli wel een roze maand ik wacht nog steeds op m'n ei dus we blijven gewoon gezellig doorklussen
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 & Puzzcat24 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje 17 : kiddo81 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : klingel&jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : marloes80 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 91 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. Puzzcat24 6. leeuw89 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @ Louwtje: heb je op de 16de gezet @Puzzcat: van 2 naar 4, voor extra plezier! Wat wil je doen met de testmarathon? @Dora: heb je op de 20ste gezet
Dag dames! Ik stap vanaf vandaag ook weer op de wachtbank Dit gaan 2 lange weken worden Maar ik ga me proberen te houden aan 9 juli... niet eerder testen want dan heb ik alleen mezelf. Mijn NOD is waarschijnlijk toch de 5e geworden want ik heb zaterdag mijn ei gevoeld Maar ik laat hem gewoon op de 6e staan... maakt het toch weer iets minder moeilijk om te wachten tot de 9e Wordt al aardig druk hier op de wachtbank zeg... dames schuif eens op... deze dikkont wil ook een plekje Heb gelijk maar wat pizza's meegenomen voor vanaaf
Bedankt voor het plaatsen. Mijn nod is de 18e maar dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Als er de 16e testers zijn wil ik wel gezellig mee doen. Ik heb nog wel een Mat Care test
vandaag lichte steekjes rechts en in het midden ... en af en toe last van me onderrug terhoogte van me heupen... hihi ga er ook niet verder op in want de af gelopen maanden heeft me lichaam me wel wat vaker voor de gek gehouden
Hey dames, Lekker die pizza? Ik ben begonnen met temperaturen en vul dit in bij fertilityfriend. Ik temp alleen met een oorthermometer. Kan dat kwaad? Die zijn net zo betrouwbaar namelijk.... Heb net ovulatietesten besteld... krijg ik een of ander scherm dat de bestelling geplaatst is, maar dat ze het geld nog niet binnen hebben... kun je weer wachten op een antwoord terug... heel iri! Hoe is het bij jullie dames?
Hai zou iemand mij op lijst kunnen zetten voor 6juli ? Ik sta er nog op in juni ook, maar het lijkt er meer en meer op dat ik weer een langere cyclus tegemoet ga. Ik denk dat ik gisteren of vandaag mijn ei heb gehad (heb dagen ervoor vruchtbaar slijm gehad). Ik zal dan maar weer braaf beginnen afwachten. Normaal zou binnen drie dagen mijn NOD zijn en nu kan ik weer terug twee weken afwachten Balen !
Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt (van matcare), ben erg benieuwd! Nog een dikke week wachten...
hanna1974 gaf antwoord op mijn vraag: bijna goedemiddag, gisterochtend had ik een positieve ovu test en vanochtend niet meer klopt dat? Ja dat kan makkelijk hoor. Dan heb je je LH piek gewoon gehad en is het alweer gedaald. betekent dit dat mijn klusdagen er al op zitten? alvast bedankt
oeh doe mij maar een flink stuk van een gorgonzola/ham pizza! Nog niet zwanger dus mag nog lekker rauwe melkse kaas eten! *schuift ondertussen wat op* Heb ik wel servetjes mee!
@manon, mij is altijd gezegd dat je beter de "ouderwetse" thermometer kan gebruiken. Die voor de oren is natuurlijk prettiger maar niet zo nauwkeurig! Het wordt weer lekker druk hier zeg! Wij zitten in onze klusdagen, maar mannetje heeft vanavond kantinedienst op de tennisbaan en is laat thuis dus vanavond gaat het 'm niet worden hihih. Ach we zien het wel, we zijn er nog niet zo heel erg mee bezig, we laten het nog een beetje op z'n beloop.
He hallo kwebbeltantes! Jeetje, ben alleen nog maar aan het lezen geweest en het was toch echt zondagochtend toen ik voor het laatst hier op bezoek kwam! @Noppie: gefeliciteerd! Wat goed zeg! @de wachtenden (bijna iedereen...?!): Luck, luck, luck, luck! Ik zit zelf ook op de wachtbank, maar ik verwacht er niet veel van, dat gaat er wel vanaf na een half jaar.. Trouwens..ben ik net verslaafd aan de Earl Grey koekjes, gaan we hier aan de pizza beginnen! Ook lekker, doe mij maar een dieppan pizza! Jammie! En een Macflurry Rolo...