Nou deze maand wordt het in ieder geval niets. Mijn hubbie had geen zin om te klussen, en nu is mijn ei voorbij. liefs mara
Hmmm vervelend. Hier is er in iedergeval alles aan gedaan voor een bevruchting. Nu nog ff wachten tot volgende week. En wachten is niet leuk, duurt zo lang. Heeft iemand niet wat vermaak voor de wachtbankers?
Ja, best wel. Ik heb ook even flink ruzie gemaakt. Hij vind dat er geen haast is, ik vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht. Mannen :x
Balen Mara. Kan me voorstellen dat je er ruzie om gemaakt hebt hoor! Ik snap mannen soms niet hoor, het enige wat zij hoeven te doen is plezier hebben en verders niks. En dan nog klagen dat ze niet willen! Echt, mannen ... Ik heb als het goed is vandaag mn eisprong Vandaag en morgen nog een keer goed klussen en dan op de wachtbank! Nog maar een weekje en dan begint onze maand. Dat er maar veel roze mag verschijnen in de lijst!
Mara wilde je niet jaloers maken, maar mijn punt was dat niet alle mannen zo zijn ( kan soms ook vervelend zijn zo'n dekhengst ) Tis iig flink balen voor jou, en ik snap volkomen dat je pissed was/bent ( zou ik ook zijn
Kom er maar bij hoor Ook al in de 13e ronde?! Voor ons mag het zo langzamerhand wel eens gaan gebeuren hè! (geldt ook voor de anderen hoor ) Veel succes!
hahaha, komt me bekend voor, ze willen altijd, maar als ze moeten hebben ze geen zin! Ken t probleem, maar heb m gelukkig nog altijd zover gekregen
Toen ik net boodschappen ging doen, vloog er voor de auto langs een ooievaar.........zal dat een goed teken zijn? 8) Ik hoop het! Groetjes, Giegel