Nou meiden, Heb me vandaag toch een rare buikpijn, lijkt net alsof ik ongi ga worden... Heb ook ontzettend last van pukkeltjes in mn gezicht, op de raarste plaatsen, midden op mn wang, onder mn kin, niet echt normale plaatsen. Normaal heb ik eigenlijk ook niet van die kleine rotpuistjes, maar gewoon een grote joekel als ik ongi moet worden... Blijft me nix anders over, om maar weer geduldig (van wie waren die blikjes geduld ook alweer, Jedidjah? Zullen er nog een paar op voorraad staan?) op mijn plaatsje op de wachtbank te moeten gaan zitten... *ZUCHT*
hey meisjes gaan jullie vast plaats maken ik kom er vandaag of morgen bij hoor net met afvegen kwam er al roze mee dus nu afwachten of het morgen doorbreekt dus opschuivennnnnnnnnnnnn ow ja als het morgen doorbreekt dan is mijn nod 20 juli
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 & Puzzcat24 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : klingel&jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : marloes80 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 93 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ik heb een erg vreemde droom gehad. In die droom beviel ik van een gezonde jongen, en ik was helemaal in de wolken van geluk. Dan opeens gebeurde er vanalles waardoor ik zoooooo ontzettend druk was dat ik nog geen tijd had om te slapen of eten of zelfs niet naar de wc gaan, laat stan de baby verzorgen. Ik voelde me zooooo ongelukkig. Dan ineens leek de tijd vooruit te zijn gegaan en heb ik eindelijk tijd om mijn baby te verzorgen. maar dan is het al te laat want hij kan al lopen en praten... En hij verwijt mij dat ik niet goed voor hem gezorgd heb, en wil een andere moeder... Dat is best scary nietwaar?
Ik zit op een andere droom te wachten 2 jaar geleden droomde ik dat ik een positieve test in handen kreeg En ja hoor 30 juni 2006 kreeg ik idd een positieve test in handen Hoe bedoel je raar? Nu zit ik weer te wachten op zo'n droom want wie weet...
Hey meiden wat een lekker actief topic is dit Maar kan iemand me uitleggen wat die lijst precies inhoud? En MamaDiana bedankt voor je respect, maar ik kies hier bewust voor en ik volg gewoon mijn hart
O jee ik zag bubble shooter, dat spelletje is zoooooooooooo verslafend! Nog erger dan minesweeper expert!
He hallo, daar ben ik weer even. Ik kom maar een keer per dag even kijken, anders blijf ik aan de gang, hihi. Mag ik meedoen met de testmarathon van de 5e juli? Groetjes, Moontje
Mijn temp is nog niet gedipt maar wel een bijna posi ovutest, ik kan een duidelijk streepje zien. net ff geklust. Hopelijk gaat het werken. Deze maand gaan we echt voor de SMEP. Morgenavond wordt het wel ff lastig, laat uit werk en dan haasten voor een concertje en dan nog thuis klussen. Pfoeh dat wordt nachtwerk! Donderdag maar wat later beginnen En nu nog ff een CD uit mijn hoofdje leren, tot zometeen!
meis ik heb ruim 4 jaar mn zoontje alleen opgevoed en nu practies nog mn vriend (niet de papa van mijn zoontje) is alleen de weekenden thuis maar ik moet je zeggen er is niks zo lekker als een kleine alleen opvoeden, ja soms is het zwaar maar ik zal er straks echt aan moeten wennen dat er een papa is die ook wat te vertellen heeft
Gelukkig kan ik in het echt beter inparkeren dan met dat spelletje op die site hihi. Bedankt voor de afleiding MamaDiana
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : klingel&jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah 22 : 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 26 : marloes80 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 98 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): http: //www. trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg [ /img][/color] [color=red]* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/color] @Sjors82, lintje & Mnq: jullie staan erbij @Moontje: heb je toegevoegd aan de testmarathon! @Ylaisa: heb je toegevoegd op 13 juli en je het 'cyclus van slag'-kleurtje gegeven
Ja inderdaad erg rustig! Ik heb vanavond tot 9 uur gewerkt. Ik werk in het onderwijs en er waren oudergesprekken vandaag. Ik heb al veel ouders gesproken en nu donderdag weer verder. Morgen lekker een dag vrij Hier zijn de weer weg, dus de nieuwe ronde kan nu officieel beginnen!