net even gekeken wanneer mijn ei ergens zou moeten komen... en jah hoor zal je net zien... mijn meest vruchtigste dagen zijn precies op de dagen dat ik net ff weg ben met mijn werk bhoehoe
Jammer djezelf.. volgende keer beter dan maar? Ok zeg me niks pookie maar veel plezier, is een leuke afleiding
haai mEIsjes, hier was ik weer. wat een geklets als je 1,5 dag niet geweest bent, moet even goed bijlezen zo! ik ben in de war hoor. buik doet onwijs raar (steken/spierpijn), ben misselijk, heb 18984 pukkeltjes op decolleté... testen zijn nega (1 voor nod met inimini 2e streepje) dus zwanger ben ik nie... en ongi kan je mij ook niet noemen. 2x bruin bloed tampon; donderdag(met tampontest) en zaterdag. wat is dat nou?! ben ik nou overtijd of nep-ongi of WAT ? of gewoon de volgende ronde met onzichtbare ongi? missch even dokter bellen morgen. bloedtestje? of is dat overdreven... zo, tot zover ego-brabbel van klingel. wens ons veel roze!! en ook snel!!! liefs.
@KLingel; Als ik jou zo hoor/lees zou ik nu nog een zwangerschapstest doen! Als er iets aan de hand is is die Positief en anders Nega = nega en dan gewoon afwachten? Met een bloedtest kunnnen ze misschien een spoor HCG aantonen en dan? Toch nog wachten.... Maar ach ik weet het ook niet! Nu snel naar het werk, dan is het snel avond en tijd voor goede muziek!
meiden ik denk dat ik mijn plaatsje toch niet nodig heb heb vanmorgen gestest en WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2 strepen op de sensitest dipstick straks even naar de kruidvat voor een andere test voor de zekerheid zelfs vorige maand kreeg ik geen 2 strepen op de dipstick van sensitest whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii k zit te rillen als een rietje
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... SPANNEND! JOEPIE! VAST GEFELICITEERD! Wel ff die testen showen straks he? \/
gister avond was ik helemaal niet goed geworden ! echt hele erge pijnlijke steken in me onderbuik en een soort spierpijn net of ik 1000000 sit ups had gedaan heb zelfs overgegeven ! ik lag in bed me vriend kwam tegen me aan liggen hij zei : zooooo je bent net een kacheltje terwijl ik altijd heel koud ben ! nu ook kom net uit bed ,pfff en ben me een party misselijk gelukkig moet ik zo voor het eerst naar de gyn dus ik ga het hem zo ff allemaal vertellen xx gaby
Twiger: Als eerste GEFELICITEERD!!! , tjeeemineee wat n rollercoaster ben je in beland meis Ik had net n voorgevoel ik moet ff vroeg NOD checken ik wist dat jij gepost had op de een of andere manier.....Is dat vreemd of niet... Ik wist natuurlijk niet dat het zo'n bijzonder mooi bericht zou zijn.... Maar leek wel of ik iets voelde vaaaaag/raaar maar waar Ik ben iig superblij voor je meid, hoever zou je nu dan zijin? Ongeveer 7 a 8 weken of niet? Geniet ervan meid! Kom je zo nog ff je test showen? xxx
Mag ik op de lijst voor 10 juli, volgens mij is mijn nod eerder, maar hou het hierop. Zwangere gefeliciteerd! Echt geweldig gevoel he. Rian
Hallo meiden, Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie... Gaat alles goed hier... Met mij gaat het geweldig. Ik ga de 28ste weer weg voor een weekje, maar tot die tijd... lkkr op het forum. Ik heb al door dat het bij een aantal meiden erg spannend is en wordt. Officieel heb ik mijn NOD in de vorige maand, maar ik wil het zeker weten en heb hem iets later gezet. Dus het is nu 6 juni... Ik ben benieuwd. we hebben goed ons best gedaan in Noorwegen, dus daar kan het niet aan liggen. JedidJah
@Twigger: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Zou het dan tóch? Wat gaaf! Alvast ( een voorzichtige?) gefeliciflapsteerd! @All: ik kon het niet laten en heb voor mijn absolute nod getest. Kijk maar in mijn album. Wat vinden jullie ervan?
@jedijah: leuk dat je er weer bent! En wat fijn dat je n heerlijke vakantie achter de rug en voor de boeg hebt, toe maar Hoop dat het voor jou raak is deze maand, ad klus heeft het iig niet gelegen dan