Twigger van harte gefeliciteerd! Spannend hoor! Hier weinig nieuws. Lekker een vrije dag waar ik heerlijk van ga genieten! Fijne dag allemaal!
Nou die van volgende week is voor mijn werk. Ik werk met jongeren en daar gaan we een weekje mee op kamp . Ik ben erg benieuwd. Ik hoop op goed bericht als ik terug ben van kamp. Ik voel overigens nog niets, maar dat ik ook wel weer eens leuk voor de verandering... Whahahaha 8)
@tezzz, wat een rare test! Hij lijkt positief, maar moet het streepje niet roze zijn? Ik zou voor de zekerheid een andere test doen!
Hey meiden! Ik heb net leuk nieuws! Een forum vriendinnetje van mij Fl3xgirl Is bevallen! Vanaf het begin dat ze zwanger was,leef ik al met haar mee Wat mooi nieuws!
Ik wil me ook graag hier bijvoegen. Ik ben 3 maandjes geleden bevallen van een zoontje en mijn vriend en ik hebben besloten nu alweer voor nummer 2 te gaan. De eerste keer heb ik er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus dus ben erg benieuwd hoe dat nu ook zal gaan. Afgelopen zaterdag ben ik ongesteld geworden en als ik nu uit ga van een cyclus van 35 dagen (dat is de korste die ik ooit gehad heb) is mijn NOD 26 juli. Puzzcat gefeliciteerd met je forumvriendinnetje! Is het jongen of meisje?
@Twigger: waar ben je? Een voorzichtige gefeliciteerd! Ben heel benieuwd... @Jedidjah: welkom terug en ik duim voor je! @de rest: succes met wachten. Het is al bijna juli! Dan begint het roze wel te komen! Liefs, Manon.
@Puzzcat: oh, wat een leuk nieuws! Ik weet nog dat ze posi testte (na ELKE dag te hebben geklust ). Fl3xgirl: gefeliciflapsteerd!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : klingel&jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah 22 : 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 99 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): http: //www. trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg [ /img][/color] [color=red]* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/color]
ik kwam er net achter dat morgen mijn NOD is dus ik ga toch nog ff na de vorige maand toe... Succes meiden. JedidJah
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : klingel&jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah 22 : 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 98 passagiers voor de roze tractor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje Testmarathon 9 Juli 1. xMamaDianax 2. nikky ans Weekendtesters : Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): http: //www. trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg [ /img][/color] [color=red]* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/color]
Ja klopt en ze had ook nog een blaasontsteking Het was wachten wachten wachten Ze had pas na 7 dagen overtijd een posi test in handen hihi Het is net alsof het gisteren was hahaha
:tezz: had ik toch over je bericht heen gelezen... Maar ik zie wel n vaag streepje meid. *duim duim* @Jedijah: Superleuk toch! En is idd ook wel s fijn dat je niet crazy wordt van evt symptomen... @Twigger: Vind je zeker wel leuk he, om ons zo in spanning te laten 8)
hoii allemaal Ik kom net bij de gyn vandaan , hij heeft me na gekeken alles zag er zo wel okey uit ! ook heeft hij een inwendige echo gemaakt en hij zag dat me baarmoeder wel iets verdikt was maar het was nu nog te vroeg om te zeggen of ik nu zwanger ben hihi.. ik moet sowieso de 16de terug komen als ik zwanger ben krijg ik meteen een echo om te kijken of het goed zit met het kindje! als ik dan nog nie ongie ben moet ik me urine mee brengen! en als ik wel ongie ben geweest moet ik met man lief de dag ervoor ff klussen kijken of de zaadjes het goed doen in mij DUSSSS SPANNEND ALLEMAAL 8) liefs gaby
thanks meid ! Had zelf ook niet echt verwacht dat hij het al zo inwerking gaat zetten.. Ik moest alleen komen om me cyclussen hihi.. Ben nu vanaf november begonnen! liefs gaby
Maar lijkt me wel prettig gevoel, hij denkt iig goed met jullie mee, dat is al veel waard. Ik hoop dat je je potje urine mee mag brengen de 16e 8)
hihi bedoelde met urine mee brengen als de zwangerschaps test aangeef dat ik nog niet zwanger ben.. ik hoop dat ik de 16de gaat voor een 1ste echo dan jah ik vind het ook heel fijn dat hij er al zo'n werk van wil maken